xHP vaihteistosofta (8HP)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • makkis
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    Korjaako xHP softan sen ärsyttävän viiveominaisuuden, joka hiljaisissa vauhdeissa tulee? Eli jos hiljennät vaikka risteykseen ja jatkat siitä pysähtymättä, niin kestää välillä hetken ennenkuin lähdetään nykäisten eteenpäin. Ikäänkuin vaihteisto arpoisi jatketaanko ykkösellä vai kakkosella --> jatketaan ykkösellä.
    Ei ainakaan meillä korjannut

    Leave a comment:


  • Juspa
    replied
    Korjaako xHP softan sen ärsyttävän viiveominaisuuden, joka hiljaisissa vauhdeissa tulee? Eli jos hiljennät vaikka risteykseen ja jatkat siitä pysähtymättä, niin kestää välillä hetken ennenkuin lähdetään nykäisten eteenpäin. Ikäänkuin vaihteisto arpoisi jatketaanko ykkösellä vai kakkosella --> jatketaan ykkösellä.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    YES:
    xHP Facebook
    Today we're launching again another worlds first for the BMW-Community!

    With the latest App-Udpate Users can alter their Launch Control parameters to adapt it to their personal setups. Engine Tunes, aftermarket suspensions, wider/sticky tires or just slippery roads in your region. All have an influence on the optimal parameters for a Launch and can therefore be optimized and achieve results below the factory times.

    xHP puts the complex parameters inside the 8-Speed Transmission into a simpe interface, which lets you easily experiment and optimize them for your car. A change of parameters just takes 40-Seconds.

    While the 6-Speed cars do not have the elaborate algorithms of the more modern 8-Speed, users can still optimize their launches by precisly tuning their 1st-Gear Torque Limit. If setup right, you just need to floor the throttle and don't care about anything else. You can check out our manual to get hints for setting up LC on 6-Speed cars.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by paapaa View Post
    tuossa UK kielisiä tuloksia aiheesta luki..sen mukaan sport/sport+
    asetuksella jos painaa pitkään luistonesto/ajovakautus-nappia,kytkeytyisivät kokonaan pois päältä mutta menisi samalla sport/sport+ tilasta normi ajotilaan.

    onko tästä tietoa / kokemusta, millä siis saa kokonaan luistoneston ja ajonvakauden F10:stä pois päältä?

    + XHP softa vaikuttaako näihin?
    Itsellä ainakin luistonesto sekä ajonvakautus lähtee kokonaan pois kun painaa pitkään dsc nappia.
    Eikä siirry normitilasta sport/sport+, itse asiassa toisinpäin en ole ehkäpä kokeillutkaan kun sport+ se on jo valmiiksi pois??

    Xhp:llä ei mitään vaikutusta tähän asiaan.

    Leave a comment:


  • paapaa
    replied
    luistonesto ja ajonvakaus pois kokonaan / XHP

    tuossa UK kielisiä tuloksia aiheesta luki..sen mukaan sport/sport+
    asetuksella jos painaa pitkään luistonesto/ajovakautus-nappia,kytkeytyisivät kokonaan pois päältä mutta menisi samalla sport/sport+ tilasta normi ajotilaan.

    onko tästä tietoa / kokemusta, millä siis saa kokonaan luistoneston ja ajonvakauden F10:stä pois päältä?

    + XHP softa vaikuttaako näihin?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Jonkun verrankin jo 8hp laittaneena, en kyllä yhenäkkiä keksi miksi. :think
    Tarkoitatko, ettei tuosta ole hyötyä?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    Tulihan se viimein myös tuki 299hp 535d:hen
    Kohta päästään kokeilemaan
    Jonkun verrankin jo 8hp laittaneena, en kyllä yhenäkkiä keksi miksi. :think

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Tulihan se viimein myös tuki 299hp 535d:hen
    Kohta päästään kokeilemaan

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Täälläkin on nyt ohjelma sisässä. Stage3 lähdin liikkeelle mut äkkiseltään testattuna turhan race-henkinen arkiajoon terävien vaihtojen takia ainakin omasta mielestä. Stage2 nyt sisässä ja vaihdot on nopeat sekä mukavuus säilyi. Seuraillaan toimintaa kilsojen kertyessä.

    Yksi asia jäi ihmetyttämään, sillä mainostavat että ajotilavalitsimen ja kepin asennon logiikka on muutettu kuvan mukaiseksi, mutta minulla ainakin pelaa vanhaan tyyliin eli napista valitsemalla Sport/Sport+ niin vaihtokohdatkin muuttuu eikä vain nopeus. Mites muilla?

    E: Tämä asia selvisi kysymällä tekijältä eli logiikka on muutettu vain bensoissa, ei koske dieseleitä jostain syystä.

    Last edited by Shatter; 15-04-2019, 15:56.

    Leave a comment:


  • >Jon1<
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Joko 313hv versioon tällainen on?
    Kuukauden päivät kohta saanu

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by paapaa View Post
    juuri sain mailin xhpflashtoollsilta kyselyyn
    tuesta 535D F10 299 hp versioon:


    support is ready, but we need to tweak the app a bit.
    Likely towards end of next week!

    ens viikon lopulla ehkä jo
    Joko 313hv versioon tällainen on?

    Leave a comment:


  • paapaa
    replied
    juuri sain mailin xhpflashtoollsilta kyselyyn
    tuesta 535D F10 299 hp versioon:


    support is ready, but we need to tweak the app a bit.
    Likely towards end of next week!

    ens viikon lopulla ehkä jo

    Leave a comment:


  • Atom
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Toi olis just se, oikeastaan ainoa, parannus mitä minä kaipaisin vakioon. Eli kun ajaa normivauhtia 80 tiellä laatikko vatkaa 7 - 8 -väliä KOKOajan. Milli kaasun asennossa, tuulensuunnan muutos, 0,05% mäki ylös tai alas,...aina vaihtuu vaihde. Ei siis muuta mutta, itse en sanoisi huonommin Tää voi tietty olla vain pikkukoneisten ongelma.(?)

    Eikö tämä keskustelu muuten voisi olla yleisen tekniikan puolella? Tuettuja mallejahan kaiketi tulee lisää. Jos joskus parin vuoden päästä jopa X1 pääsee listalle niin kiinnostaa kyllä.
    Ei ole pikkukoneesta kiinni. Parempi ajaa pakkokasilla.

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Originally posted by racediesel View Post
    ainoa ero on että vaihtaa 7-->8 huonommin eli ei oikein meinaa vaihtaa samoissa olosuhteissa (n.85-90km/h ja kuormaa riittävän vähän) kuin vakio eli hiukan joutuu totuttelemaan uuteen käytökseen.
    Toi olis just se, oikeastaan ainoa, parannus mitä minä kaipaisin vakioon. Eli kun ajaa normivauhtia 80 tiellä laatikko vatkaa 7 - 8 -väliä KOKOajan. Milli kaasun asennossa, tuulensuunnan muutos, 0,05% mäki ylös tai alas,...aina vaihtuu vaihde. Ei siis muuta mutta, itse en sanoisi huonommin Tää voi tietty olla vain pikkukoneisten ongelma.(?)

    Eikö tämä keskustelu muuten voisi olla yleisen tekniikan puolella? Tuettuja mallejahan kaiketi tulee lisää. Jos joskus parin vuoden päästä jopa X1 pääsee listalle niin kiinnostaa kyllä.
    Last edited by racing02; 01-04-2019, 16:45.

    Leave a comment:


  • racediesel
    replied
    moi.
    Tottakai,kaikki tai ei mitään.
    Välimallit on nuukille.
    T:Pasi

    Leave a comment:

Working...
X