Originally posted by TOK
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 520d N47 Jakopään ketju poikki
Collapse
X
-
-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostMä olen myös aika lähellä. Nyt on 346tkm mittarissa ja orkkiksella mennään. Oma auto on ollut lähes koko elämänsä ajan matka-ajossa eikä ilmeisesti kovinkaan paljoa tyhjäkäyntiä. Tämä tuntuu kyllä auttavan aika paljon ketjun kestämisessä. Itsellä kuitenkin se ensimmäinen N47. Nyt olen itse viimeiset lähes 100tkm vaihtanut öljyt 15tkm välein. Olen kyllä miettinyt, että pitäisikö vaihtaa jo vähän vähemmän ajettuun..ei kai toi loputtomasti voi kestää. Vaikka eihän se ketjun vaihtaminen olisi kuin 2k eur, mutta sitten voi tietysti seuraava isompi lasku tulla vähän ajan päästä laatikosta..Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
Comment
-
-
Originally posted by Jorkkeli12 View PostEikai tuosta kannata kahta tonnia maksaa, jos yhtään on tiloja ja avaimet pysyy kädessä niin paikallisesta varaosaliikkeestä sai alta 300e ketjut ja tiivisteet. Viikonlopun ku touhuaa niin on kettinki vaihdettu. N47 en tiedä, mutta N57 ei ainakaan tarvi ottaa edes konetta pois keulilta mikäli nosturi vain löytyy.-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostAika hyvin pysyy meisselit kädessä, kai toi pari tonnia kumminkin selitellään sillä, että ammattimiehiltäkin menee se pari päivää. Kyllä toi täytyisi lomalla kokeilla tehdä jos siihen homman lähtisie39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Tilat on kyllä periaattessa ihan ok, n. 39m2 lämmin autotalli. Ylös ei vaan saa nostettua kun ei ole nosturia. Tukevat melko korkeat rampit löytyy, mutta ei niillä kovin ylös keulaa saa.
Mutta pystyykö ton tosiaan tekemään kone paikallaan ?
Tänään tuli kyllä käytyä kokeilemassa F11:sta ja olihan se 4 vuotta uudempi auto toki ihan kiva..
Katsotaan nyt mitä tässä tekee..-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostMutta pystyykö ton tosiaan tekemään kone paikallaan ?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostTilat on kyllä periaattessa ihan ok, n. 39m2 lämmin autotalli. Ylös ei vaan saa nostettua kun ei ole nosturia. Tukevat melko korkeat rampit löytyy, mutta ei niillä kovin ylös keulaa saa.
Mutta pystyykö ton tosiaan tekemään kone paikallaan ?
Tänään tuli kyllä käytyä kokeilemassa F11:sta ja olihan se 4 vuotta uudempi auto toki ihan kiva..
Katsotaan nyt mitä tässä tekee..
Comment
-
-
Ilman nosturia nappaisin koneen ulos ja tekisin auton ulkopuolella ketjurempan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostKokemusta..? :think
Katselin ton videon Youtubesta missä se vaihtaa sen ketjun paikallaan ja voi se aika haastava olla tehdä ramppien päällä..
Comment
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostPystyykö jakopään kuntoa tarkistamaan mitenkään ilman että joutuu purkamaan niin paljon että on järkevää heittää uudet rojut koneeseen samalla?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostKokemusta..? :think
Tunkin avustuksella yhden koneen irroittanut kun ei nosturille silloin päässyt niin muutama tunti meni kauemmin siinä könytessä.
Varsinkin jos kyseessä tuo sigun auto niin viissataa sarjalaisessa on hyvin tilaa irroitella pultteja kun ei kone ole tulipellissä kiinni.
Ja jätä sähköt kiinni koneeseen, on huomattavasti helpompi niin kuin ruveta liittimiä irroittelemaan joka paikasta.
Joka tapauksessa nosturilla helpointa, mutta jos sulla talli missä tehdä niin ei muuta ku auto rampeille ja konetta pois.
Comment
-
Comment