Miten kalibrointi suoritetaan, pitääkö käyttää merkkiliikkeessä jossa kohdistetaan kamera edessä olevan taulun avulla ja ajetaan 70kmt 5min. Vai miten onnistuu kotioloissa inpalla.
Moro,
Miten tuommoisen 520da pitäisi pysyä lämpöisenä?
Tänään pakkasy noin 14 ja auton nesteen lämpötilat ei nouse yli 70-asteen, jos puhallusta on päällä.
Auto ohjelmoitu ja egr poistettu käytöstä. Läpät olivat keulassa kiinni ja maantietä tuli ajeltua 60km 80-100 vauhtia.
Onkohan termari paskana vai normaalia?
Moro,
Miten tuommoisen 520da pitäisi pysyä lämpöisenä?
Tänään pakkasy noin 14 ja auton nesteen lämpötilat ei nouse yli 70-asteen, jos puhallusta on päällä.
Auto ohjelmoitu ja egr poistettu käytöstä. Läpät olivat keulassa kiinni ja maantietä tuli ajeltua 60km 80-100 vauhtia.
Onkohan termari paskana vai normaalia?
Kyllä siellä termari(t) on rikki. Pitäisi tuolla ajolla lämmetä jo ihan kunnolla. Jos DPF on paikallaan, niin kannattaa korjata pikaisesti. Poltto ei toimi, jos lämmöt ei nouse vähintää 75c.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kyllä siellä termari(t) on rikki. Pitäisi tuolla ajolla lämmetä jo ihan kunnolla. Jos DPF on paikallaan, niin kannattaa korjata pikaisesti. Poltto ei toimi, jos lämmöt ei nouse vähintää 75c.
Jes kiitoksia tästä tiedosta. Pitää etsiä jostain purkukuvat, hakea termarit ja vaihdella uusiin!
Mitä öljyä porukka käyttänyt näissä N57 -dieseleissä? Aiemmin ollut 0w/30 & 5w/30 Castrol käytössä, mutta ainakaan Motonetistä löytyvistä Edge/Magnatec purkeista ei enää löydy Bmw LL04 luokitusta?
Mitä öljyä porukka käyttänyt näissä N57 -dieseleissä? Aiemmin ollut 0w/30 & 5w/30 Castrol käytössä, mutta ainakaan Motonetistä löytyvistä Edge/Magnatec purkeista ei enää löydy Bmw LL04 luokitusta?
Autona -15 F11 M550D.
BMW:n öljytoimittaja on nykyään Shell. Löytyisikö heidän omista purkeistaan??
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Mitä öljyä porukka käyttänyt näissä N57 -dieseleissä? Aiemmin ollut 0w/30 & 5w/30 Castrol käytössä, mutta ainakaan Motonetistä löytyvistä Edge/Magnatec purkeista ei enää löydy Bmw LL04 luokitusta?
Autona -15 F11 M550D.
Itsellä vastaavassa Teboil 0W-40 mistä löytyy sopivat luokitukset kuten varmaan monesta muustakin öljystä.
Jos ilmastointi on tilassa AUTO, pyynti vaikka 21 ja keskisuulakkeiden lämpösäätö keskellä, niin ikkunan puoleisista suulakkeista tulee kylmempää kuin keskeltä. Tämä aiheuttaa pakkasella sivuikkunoiden huurtumista ja kuskin ärsytystä kun toiselle poskelle tulee kylmää ja toiselle lämmintä.
Jos säädän keskisuulkkeet lämpimälle, niin hetken saattaa tulla tasaisesti, kunnes taas reunoilta tulee viileämpää. Jos säädän lämmön pyynnön täysille(28c), niin sitten tulee yhtä kuumaa kaikista. Eli säätö näyttäisi sinänsä toimivan.
Onko tuo nyt taas joku typerä BMW logiikka vai vika? Perjantaina auto menossa softien päivitykseen, josko sillä oikenisi.
Mitä öljyä porukka käyttänyt näissä N57 -dieseleissä? Aiemmin ollut 0w/30 & 5w/30 Castrol käytössä, mutta ainakaan Motonetistä löytyvistä Edge/Magnatec purkeista ei enää löydy Bmw LL04 luokitusta?
Autona -15 F11 M550D.
Motonetin hyllystä vaikka Shell Helix ECT C3 5w30, siinä on tarpeelliset luokitukset ja lienee melko samaa kamaa kuin BMW LL04 5w30 oem öljy, kohtuuhintaistakin.
Tarviiko tankissa olevan polttoainepumpun vaihdossa miettiä sen kummempaa kuin, että irroittaa vanhan ja asentaa uuden? Tarviaako nollailla mitään arvoja tietokoneesta?
Comment