Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Originally posted by HTK12 View PostNiin nämä rempat voi monelle tulla yllätyksenä kun ostetaan sen ~400tkm ajettu. Käytännössä mitä vaan voi joutua remppaamaan. Adaptiiviseen alustaan iskarit on jo pelkästään sen 500€/kpl vaikka tilaisi saksasta. Vaativat sitten toki vielä koodauksen, joka ei ihan jokaisessa pajassa onnistu. Hieman paha tilanne, jos viimeiset eurot on kiinni autossa. Näitä on niin paljon nähty, että sitten ei enää olekkaan niitä tonneja heittää remppoihin.
Leave a comment:
-
-
Elä nyt ainakaan nelivetoja katsele. Niissä paukkuu etuvetarit tai ainakin suojakumit ja jakolaatikkokin voi porsia. Ja jos on LCI malli nelikko ni ainakin 3-litraisissa tulee mukaan vielä AdBlue jota ei takavedossa ole. Pienempikoneisista en tiedä kun itsellä 3-litrainen jossa ei ole AdBlueta.
Sporttipenkit on kyllä hyvät. Ei ole kylläkään kokemusta äffän normipenkeista.
Mulla on omassa sporttilaatikko ja se "taikanappi" mutta eipä se kovinkaan tarpeellinen ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMuutaman vai 5-7k€ :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostAlkaa kyllä olla aika farssi jos toi keinukytkin on ainoa pakollinen varuste ja muuten voi tinkiä mistä vain.
Kerään nyt listaa alle 13 000€ hintaisista autoista ja vuoden päästä olen kartalla mitä muuta kuin tuo keinukytkin autossa tulee olla. Uskon että lättäpenkit jää pois. JOS 518dA päivityksen kanssa on riittävä, niin tuossa listassa on yksi missä keinukytkimen lisäksi löytyy mm. Sporttipenkit ja webasto kaukosäädöllä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostSelvähän se sitten.
Muutaman tonnin saapi sitten ainakin varata mahdollisiin korjauskuluihin. Suuttimet, korkeapainepumppua, jakopäätä, alustasta vähän kaikkea mahdollista...Tosin voi käydä tuurikin ja on paljon jo laitettukin uusiksi...tosin alustakomponentteja nyt varmasti jo kohta toisella tai kolmannella kierroksella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostNimenomaan on tarkoituksena ostaa paljon ajettu auto josta laittaa paikat kuntoon.
Muutaman tonnin saapi sitten ainakin varata mahdollisiin korjauskuluihin. Suuttimet, korkeapainepumppua, jakopäätä, alustasta vähän kaikkea mahdollista...Tosin voi käydä tuurikin ja on paljon jo laitettukin uusiksi...tosin alustakomponentteja nyt varmasti jo kohta toisella tai kolmannella kierroksella.
EDIT:
Ja tuosta kytkimestä. Näissä LCI-pikkudieseleissä se näyttääkin tulevan tuon ECO-moden mukana:
S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO
Missä siis todennäköisesti ajotilavalinnat takana. Eco-normal-sport tai jotain sinnepäin. Todelliset vaikutukset auton käyttäytymiseen todennäköisesti marginaaliset.Last edited by TheRipper; 16-07-2020, 19:28.
Leave a comment:
-
-
Alkaa kyllä olla aika farssi jos toi keinukytkin on ainoa pakollinen varuste ja muuten voi tinkiä mistä vain.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEikös tuon keinukytkimen kanssa ole niin että jos on Sport Automaatti niin sen mukana tulee kytkin, mutta jos normi vaihteisto niin sitten keinukytkin tulee vain säädettävien iskareiden (adaptive Drive) mukana?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNoin hurjilla km-suoritteilla kannattaa ainakin sitten varautua remontteihin ym kulutusosien vaihtoon...varmasti jotain on edessä ja kenties jotain kalliimpaakin.
Mutta toki jos sitten laittaa kaikki kuntoon niin sitten voi hyvinkin olla autoa pitkäksi aikaa...ei ne kilometrit välttämättä aina pahasta ole.
Eikös tuon keinukytkimen kanssa ole niin että jos on Sport Automaatti niin sen mukana tulee kytkin, mutta jos normi vaihteisto niin sitten keinukytkin tulee vain säädettävien iskareiden (adaptive Drive) mukana?
Leave a comment:
-
Leave a comment: