Originally posted by joko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Originally posted by supermaniac1975 View Post
Niinkuin jo aikaisemmin totesin, autoa en tarvitse mutta BMW:n tarvitsen
En enää tiedä mihin aloin vastata ..... noh, sillä niin väliä, autoilu on itselle enempi fiilislaji, olen ollut miltei koko elämäni siten etuoikeutettu että en ole tarvinnut autoa työmatkaan ( yksi 30 kk. oli 33 km. työmatka ja siitäkin n.15-20% suoritin polkupyörällä ).F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by TON-III View PostTaisin olla vähän samassa veneessä 2 vuotta sitten ...... työmatkani on 2 km. ja teen sen 99% polkupyörällä joten en itsekään välttämättä tarvitsisi autoa. Alan olla miltei 10 vuoden auton vaihtovälillä siinä iässä että en enää montaa autoa osta, enkä ainakaan niitä joissa peppu laahaa maata. Toinen josta olen aina näin hyvästä pohjaväännöstä pitävänä haaveillut on bemmin suora kutonen ..... ja nyt se on alla. Ja kyllä tuo kutonen nostaa sitä ajamisen iloa etenkin jos laite on nelari. Takatuuppariin se nelonen on kenties ’riittävä’.
En enää tiedä mihin aloin vastata ..... noh, sillä niin väliä, autoilu on itselle enempi fiilislaji, olen ollut miltei koko elämäni siten etuoikeutettu että en ole tarvinnut autoa työmatkaan ( yksi 30 kk. oli 33 km. työmatka ja siitäkin n.15-20% suoritin polkupyörällä ).
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostUnohtaisin kyllä 550 mallin, 530d löytyy jo bemarimaista munaa eli se kutosen murina, sitä kait tässä haetaan.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostOn muuten saatanan hieno auto siulla!!!F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostNäin on mutta edelleen joka on yhtään lukenut aloittajan toiveita niin hänellä oli olemassa budjetti mikä oli aikalailla 10ke,kenties hieman yli. Ja siihen muutamat halutut varusteet niin ainakaan se ei ole vuosi 2021 kun nuo kaikki mahtuu samaan pakettiin. Itse olen vähän sitämieltä että ihan kympillä ei välttämättä kannata ostaa mitään äffää. Sillä saa paljon veivatun karvalakin. Varusteet tekee auton ja noissa 10ke hintaisissa äffissä niitä ei kyllä ole. Ja jos nyt kuitenkin hommaa sen kympin hintaisen äffän niin valkkaa sit sellaisen missä on todistettavasti kone jo laitettu oli se sit sylinterimäärältään 4 tai6 mukinen. Prosentuaalisesti ei ole varman mitään eroa kumpi on räjähdysherkempi. Nelosia paukkuu enemmän mutta niitä myös on huomattavasti enemmän. Kuitenkin säännöllisesti menee laakereita ja nokkaketjuja myös kutosista. Itse en jaksa enää vaivata päätäni. Mikäli jakopää alkaa ääntämään niin vien pajalle ja laitan 3kpl 500euron seteleitä huoltokirjan väliin. Kutosessa sitten pitäisi olla toiset 3kpl lisää jos laakerit laitetaan samalla käynnillä. Tuskin tuokaan maata kaataa. Moni joka ostaa auton rahoituksella maksaa pelkästä rahoituksen kuluista enemmän joten itse on vähän niinkuin jo tienannut tuon jakopään
Oon katsellut samaa että jos nostaa 10 000 budjettia muutamalla tonnilla niin saa jo varmasti paremman, aion myös sitten lähempänä myyntihetkeä laittaa itselle talteen milloin ja millä hinnalla nettiautoon ajokkeja tulee. Pääsee sitten ostohetkellä huomauttamaan jos autoa on ollut jo kauemmin myymättä ja puottaa hintaa tuollaisella faktalla.
Comment
-
-
Originally posted by TON-III View PostJos oikein lavealla ajatuksella ajattelet asiaa niin olet hankkimassa n. samanlaisen auton, omani on vaan 2-ovinen versio siitä konstruktiosta. Olisi aika ’säälittävää’ ajaa tuota 20 d. versiona
Comment
-
-
Onkos noita hyvin varusteltuja (esim comfort penkit) 520 paljoa liikkeellä? Sehän on ainakin saksan maalla sellainen malli joka ostetaan kun rahat ei riitä 6 pyttyseen. Tällöin myös varusteet ovat yleensä niukat kun rahat ei riitä.
Nuo comfort penkitkin on kallis varuste kun pitää myös ottaa nahkat.
Tiedän että poikkeuksiakin on. Mutta hyvin varustellut ovat yleensä 6 pyttysiä.
Itse kun etsin tuota nykyistä, laitoin hakuun vain esim varusteita ja vuosimallin mutta en tarkkaa automallia (vain 5-sarja). Ei tainnut löytyä kuin yksi 520 sinä aikana kun autoja katselin. Tosin ei osunut 6 pyttysiäkään suuria määriä. Taisi olla BPS joka karsi vaihtoehtoja (eli käytännössä vain merkkiliikkeiden tarjonta).Last edited by ekaBMW; 15-07-2020, 14:10.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
Originally posted by ekaBMW View PostOnkos noita hyvin varusteltuja (esim comfort penkit) 520 paljoa liikkeellä? Sehän on ainakin saksan maalla sellainen malli joka ostetaan kun rahat ei riitä 6 pyttyseen. Tällöin myös varusteet ovat yleensä niukat kun rahat ei riitä.
Nuo comfort penkitkin on kallis varuste kun pitää myös ottaa nahkat.
Tiedän että poikkeuksiakin on. Mutta hyvin varustellut ovat yleensä 6 pyttysiä.
Itse kun etsin tuota nykyistä, laitoin hakuun vain esim varusteita ja vuosimallin mutta en tarkkaa automallia (vain 5-sarja). Ei tainnut löytyä kuin yksi 520 sinä aikana kun autoja katselin. Tosin ei osunut 6 pyttysiäkään suuria määriä. Taisi olla BPS joka karsi vaihtoehtoja (eli käytännössä vain merkkiliikkeiden tarjonta).
Comment
-
-
On tää kyllä koomista (kallista), tiedän kokemuksesta että E39 530dA M-Sport on helvetin hyvä auto, kävin katsomassa varmaan kuukausi sitten että sellaisen saisi jo lähes ilmaiseksi. Sitten katsoin E61 hintoja ja huomasin ettei nekään enää ole kalliita. Sitten tutustuin aiheeseen tarkemmin ja sain tietää että kannattaisi ostaa facelift malli jolloin huomasin että E61 530dA facelift alkaa olla F-Sarjalaisen kanssa samoissa hinnoissa, nyt oon nostamassa F-Sarjalaisessa ajatusta että hinnat alkaen mallit ei riitäkkään.......
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostKyllähän tuo 520dA ........ ja kunnon aluilla voittaa monessa tilanteessa tuon minun polkupyörän ........F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostOn tää kyllä koomista (kallista), tiedän kokemuksesta että E39 530dA M-Sport on helvetin hyvä auto, kävin katsomassa varmaan kuukausi sitten että sellaisen saisi jo lähes ilmaiseksi. Sitten katsoin E61 hintoja ja huomasin ettei nekään enää ole kalliita. Sitten tutustuin aiheeseen tarkemmin ja sain tietää että kannattaisi ostaa facelift malli jolloin huomasin että E61 530dA facelift alkaa olla F-Sarjalaisen kanssa samoissa hinnoissa, nyt oon nostamassa F-Sarjalaisessa ajatusta että hinnat alkaen mallit ei riitäkkään.......
Originally posted by supermaniac1975 View PostEi ole paljoa liikkeellä, Laakkosen valikoima on ollut pelkkiä pyöreäpenkkejä.Last edited by TheRipper; 15-07-2020, 14:58.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment