Originally posted by JNIJNI
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by Antinontoxic View PostPaitsi, että ei taida olla jenkkipoikia RD.
** S203 C250 CDI 4Matic ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEi se vanha E60:kään mitenkään huonosti pärjännyt TM:n vertailussa. Jaettu 2. sija uuden E-mersun kanssa on mun mielestä aika hyvin autolta about 7 vuotiaalta automallilta. En kyllä tiedä sitten millä meriiteillä S80 Volvo sinne kärkeen kapusi, mutta olisi kai F10 putsannut pöydän?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Post"Ajettavuuden kannalta parasta alustasuunnittelua edustaa Audi" sanoo tuo testi. Eikös takavetoisten pitänyt olla ylivoimaisia... Jos pisteitä katsoo, niin Volvo voitti kai halvempien ylläpitokulujen vuoksi.
Paha noihin on mennä sanomaan mitään, kun tuntuu TM:n testaajilla mielipiteet vaihtuvan vuosittain. Volvojen istuimia on kehuttu läpi vuosikymmenen ylivoimaisesti parhaimmiksi ja nyt S80:iin ei saatu edes välttävää ajoasentoa aikaseksi. Tulee vähän mieleen Petri Nygårdin biisi "Ennen oli Jaffa, nyt on Fanta..."
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Post"Ajettavuuden kannalta parasta alustasuunnittelua edustaa Audi" sanoo tuo testi. Eikös takavetoisten pitänyt olla ylivoimaisia... Jos pisteitä katsoo, niin Volvo voitti kai halvempien ylläpitokulujen vuoksi.
Sekin on todettava että kiinnostaa kiviäkin nuo TM:n testit..BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostOsaa noihin mennä edes sanomaan oliko E60:ssä ruksattuna active steering tai dynamic drive, jotka nyt on kuitenkin itsestäänselvyyksiä melkein tuota korimallia hankkiessa. Sporttialustasta tuli moitteita, mutta normialusta oli varsin kelpo. Olisi ollut mun mielestä kiva saada vielä vertailuun Skoda Superb vaikka monet eivät sitä miellä Premium-malliksi.
Paha noihin on mennä sanomaan mitään, kun tuntuu TM:n testaajilla mielipiteet vaihtuvan vuosittain. Volvojen istuimia on kehuttu läpi vuosikymmenen ylivoimaisesti parhaimmiksi ja nyt S80:iin ei saatu edes välttävää ajoasentoa aikaseksi. Tulee vähän mieleen Petri Nygårdin biisi "Ennen oli Jaffa, nyt on Fanta..."
BMW:ssähän haukuttiin ohjausta kaupunkiajossa: "BMW:n ongelmat liittyvät oikeastaan kokonaisuudessaan ohjaukseen. Tehostus ei muutu nopeuden mukaan, joten ohjaus on raskaimmillaan juuri silloin, kun sen pitäisi olla keveimmillään. Tämä kohta on nykyisin kunnossa lähes joka kinnerissä."
Eli oliko niillä joku karvalakkiversio missä ei ollut edes Servotronicia? Eikös Servotronic pitänyt olla jo kaikissa LCI:n jälkeen vakiona? Eikä siis taatusti ollut aktiiviohjausta.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostSporttialustasta tuli moitteita, mutta normialusta oli varsin kelpo.
Originally posted by TJJ View PostEli oliko niillä joku karvalakkiversio missä ei ollut edes Servotronicia? Eikös Servotronic pitänyt olla jo kaikissa LCI:n jälkeen vakiona? Eikä siis taatusti ollut aktiiviohjausta.Last edited by Petri.Kekkonen; 03-01-2010, 11:05.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Katselin pikaisesti läpi tuon testin ja kovasti joutuivat Teknarin pojat tekemään hommia, että saivat Volvon ykkökseksi. Aikaisemminhan BMW:n on kärjestä pudottaneet "kalliit ylläpitokulut", jotka tarkemman haarukoinnin perusteella ovat perustuneet selkeästi kalliimpiin vakuutusluokkiin. 0-bonuksilla se on sitten ollut kallista. Nyt tuota haittaa BMW:llä ei ollut, mutta kalliimmat vanteet ja renkaat talvipyörille taisivat olla pääasiallinen syy kalliimpiin ylläpitoon. Huoltohan olikin jo Bemulla halvempaa. No, minusta ehkä teennäistä ottaa kallis aluvanne lähtökohdaksi kun halvempiakin ratkaisuja löytyy, jos se ostajalle on kynnyskysymys.
Kun autojen hinnat pyörii 50k€:n paikkeilla, niin pitäisi tuossa olla mukana myös jälleenmyyntiarvo, jolla on mielestäni isompi merkitys käyttökulujen kannalta, kuin vaikkapa tuolla aluvanne-sarjan hinnalla...
Comment
-
-
Hah vai huono kaupunkiohjattavuus.
Active steering + vakioalusta + DD on match made in heaven. Ei tuosta paljoa enää autolla ajo helpotu kaupungissa, taikka tiellä. Tietysti jos joka auto ollut karvalakkimallina, niin vertailu on reilu.
Mitä muuten TM:n juttuihin tulee, niin semmonen on todettava, ettei ne koskaan saa minkäänlaisia järkeviä eroja autojen välille. Piste-erot on luokkaa kymmenyksen, niin mitä noista muka pystyy sanomaan. Itellä kun olen ajanut eri autoilla niin pystyy sanomaan heti reilusti, että miksi jossain autossa jokin ominaisuus on parempi tai huonompi kuin toisessa. Jos kouluarvosanoilla ajatellaan, niin helposti pystyn huomaamaan (subjektiivisesti tietenkin), että jossain autossa on 6-7 ohjattavuus, ja toisessa 9-10. Teknarin miehet saa tasapaksuja tuloksia joka asiasta.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Täytyy kyllä myöntää että Volvon menestys hivenen ihmetytti...
Ja audin huono menestys.
Bemu olisi vienyt voiton jos:
- auto olisi tilattu ei runflat renkain jolloin urissa vetely olisi korjautunut
ja talvirenkaiksikkin olisi löytynyt 16" normihintaiset kumit.
Huoltokuluthan olivat halvimmasta päästä, ainoastaan vakuutukset
jonkin verran kalliimmat mutta eiköhän valtaosalla näiden ostajilla
ole 70% bonukset molemmissa vakuutuksissa joten ero on vain ehkä satasen/vuosi eri autojen välillä -> ei mitään merkitystä...
- servotronikilla
- normi alustalla
Lisäksi silmään pisti että kun "kojataulukuvassa" moitittiin keskikonsolin
kyynärnojaa liian lyhyeksi, eikö ne älynneet vetää sitä nojaa eteenpäin
vai eikö noissa karvalakeissa ole sitä ollenkaan?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTäytyy kyllä myöntää että Volvon menestys hivenen ihmetytti...
Ja audin huono menestys.
Bemu olisi vienyt voiton jos:
- auto olisi tilattu ei runflat renkain jolloin urissa vetely olisi korjautunut
ja talvirenkaiksikkin olisi löytynyt 16" normihintaiset kumit.
Huoltokuluthan olivat halvimmasta päästä, ainoastaan vakuutukset
jonkin verran kalliimmat mutta eiköhän valtaosalla näiden ostajilla
ole 70% bonukset molemmissa vakuutuksissa joten ero on vain ehkä satasen/vuosi eri autojen välillä -> ei mitään merkitystä...
- servotronikilla
- normi alustalla
Lisäksi silmään pisti että kun "kojataulukuvassa" moitittiin keskikonsolin
kyynärnojaa liian lyhyeksi, eikö ne älynneet vetää sitä nojaa eteenpäin
vai eikö noissa karvalakeissa ole sitä ollenkaan?
Comment
-
-
Maukkaan näkönen katiska, katellaan omistushommia joskus 10 vuoden päästä ku alkaa hinnat oleen pörssille sopivalla tasolla, jos silloinkaan.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
Comment