Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///Make
    BTCF Member
    • May 2007
    • 4690
    • Lahti

    Originally posted by Antinontoxic View Post
    Kyllä, kuin kaksi marjaa




    Olisikohan tuo kumminkin lähempänä tätä haettua...
    Ei minun mielestäni kylläkään juuri mitään samaa. F10 takavaloissa on parasta tuo L-muoto Onhan tuo nyt kokonaisuutena aika jäätävän hienon näköinen.
    Vielä joutuu hetken odottelemaan että pääsee näkemään livenä liikenteessä, mustana voi olla aika NAM
    Z3 3,0 Coupe -98
    E30 325E 4D -85
    Originally posted by TNT
    Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella

    Comment

    • teropa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 3855
      • Oulu

      Eihän noilla F10:n valoilla nyt ole jumalauta mitään tekemistä primeran kanssa. Optikolle on näköjään hommia.

      Tero
      E60 520dA M-sport
      ---Ex
      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
      E90 330iA, 325iA, 320dA
      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

      PPL(A)

      Comment

      • tuomkiti81
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 1162
        • Seinäjoki

        Originally posted by teropa View Post
        Eihän noilla F10:n valoilla nyt ole jumalauta mitään tekemistä primeran kanssa. Optikolle on näköjään hommia.

        Tero
        Kun kattoo noita F10:n takavaloja niin nehän olis periaattees jopa ihan hienot jos ne olisi korkeudeltaan samassa linjassa takaloosterissa kun mitä ne on taka-lokasuojissa...mutta toi "pykälä" pilaa ne täysin..eli just niinku E90:ssä>perseestä
        Mercedes Benz Cls 350cdi W218
        Opel Insignia 2.0 Cdti
        Scania R560 8x4

        Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
        Ex. E60 530dA -05
        Ex. E39 530dA -01
        Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
        Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
        Ex. Opel Vectra 1.6i -99

        Comment

        • Leba
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 2101
          • Espoo

          Originally posted by tuomkiti81 View Post
          Kun kattoo noita F10:n takavaloja niin nehän olis periaattees jopa ihan hienot jos ne olisi korkeudeltaan samassa linjassa takaloosterissa kun mitä ne on taka-lokasuojissa...mutta toi "pykälä" pilaa ne täysin..eli just niinku E90:ssä>perseestä
          Mun mielestä taas toi pykälä on just se juttu Muutenkin on mielestäni onnistuneen näköinen etenkin perästä, tuo pykälä tuo sellaista vihaisuutta tohon perään. Ilman sitä ne takavalot vaan olisi siinä. :think Katoppa vaikka e34:sen takavaloja

          Edit: F10:ssä sivuvilkut voisivat olla vielä hivenen isommat
          Last edited by Leba; 22-01-2010, 19:39.
          Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

          Comment

          • Tibexe
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2006
            • 485
            • Tampere

            Haha, jo on porukalla vilkas mielikuvitus tai tosiaankin näköelimissä häikkää. F10 takavaloja saa etäisestikään näyttämään Primeralta
            Last edited by Tibexe; 22-01-2010, 20:08.
            sigpic

            Comment

            • GameOver
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 3027
              • Sjundeå

              Originally posted by tuomkiti81 View Post
              Kun kattoo noita F10:n takavaloja niin nehän olis periaattees jopa ihan hienot jos ne olisi korkeudeltaan samassa linjassa takaloosterissa kun mitä ne on taka-lokasuojissa...mutta toi "pykälä" pilaa ne täysin..eli just niinku E90:ssä>perseestä
              Munkin mielestä se pykälä on the juttu. Jus niinkuin E34, E32, E39 ja E46 toukat, jne... Näyttää bemarilta.

              Sillon tää primerakuva olis aika lähellä, jos nimenomaan ei olis tota pykälää.

              Originally posted by ///Make View Post
              -25 Toyota Proace City Verso
              -23 Nissan Leaf

              ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

              Comment

              • petrolhead
                Moderator
                • Feb 2004
                • 13793
                • Hyvinkää

                Originally posted by Esko View Post
                Pyritään optimoimaan kulutusta, kun aina on sopiva vaihde arsenaalissa eikä tarvi ajaa liian pienellä tai liian isolla vaihteella. Toistaalta alkaa tuntua vähä "more is less" touhulta, kun vaihteita tulee koko ajan lisää ja kulutuskilpailu kiristyy. Toki on muistettava, että esim. E60 M5/E63 M6:n 7-vaihteinen SMG-laatikko oli enemmän kuin onnistunut ratkaisu maksimoimaan suorituskyky!
                Noilla kattiloilla pystyy tekemään autoon jo pirun pitkän ykkösvaihteen. Jos ajatellaan että kutosvaihde = 280 kmh huippukierroksilla , niin ei niitten pykälien väliin mahdotonta askelta jää. Mitä sanoit kulutuksen optimoinnista , paras hyötysuhde tuppaa olemaan hyvin isolla kuormalla (aina iso pykälä silmässä).
                Monet lujempaakin kulkevat autot joissa on paljon jyrkemmin viritetty kone kulkevat OK kuudella vaihteella. En vaan oikeasti nää että autosta tulee parempi kun laitetaan tunneliin toista metriä pitkä laatikko joka painaa miljoona kiloa.
                2015 VW Crafter
                1984 BMW 316
                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                Comment

                • Antinontoxic
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 447
                  • Vantaa

                  Originally posted by petrolhead View Post
                  En vaan oikeasti nää että autosta tulee parempi kun laitetaan tunneliin toista metriä pitkä laatikko joka painaa miljoona kiloa.
                  Ehkei ne insinöörit nyt kuitenkaan ihan munasuita ole kun 6-vaihteisen tomaatin vaihtoivat 8-vaihteiseen, jos kulutus on pienentynyt, vaihtoajat ovat nopeammat ja kyseinen laitos on kuitenkin kevyempi kuin vastaava DCT-laatikko olisi.


                  Originally posted by tuomkiti81 View Post
                  Kun kattoo noita F10:n takavaloja niin nehän olis periaattees jopa ihan hienot jos ne olisi korkeudeltaan samassa linjassa takaloosterissa kun mitä ne on taka-lokasuojissa...mutta toi "pykälä" pilaa ne täysin..eli just niinku E90:ssä>perseestä
                  Niin eli meinaat, että sinun mielestä E90>LCI E90.... ei kyl vieläkään pysty olemaan samaa mieltä Facelift E90 takavalot selkeesti paremmat kuin pre-facelift.



                  Last edited by Antinontoxic; 22-01-2010, 20:41.

                  Comment

                  • paavju
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2003
                    • 94
                    • Etelä-Savo

                    Originally posted by Tibexe View Post
                    Haha, jo on porukalla vilkas mielikuvitus tai tosiaankin näköelimissä häikkää. F10 takavaloja saa etäisestikään näyttämään Primeralta
                    Vertaas Maximaan.

                    Comment

                    • Kamikaze
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 296
                      • Mänttä-Vilppula

                      Originally posted by Tibexe View Post
                      Haha, jo on porukalla vilkas mielikuvitus tai tosiaankin näköelimissä häikkää. F10 takavaloja saa etäisestikään näyttämään Primeralta
                      En tarkoittanut valojen muotoa, vaan tuo tummempi leveähkö reunus noissa takavaloissa tuo mieleen tuon Primeran, ja nimenomaan Maken linkittämän facelift-mallin, eikä tuota Antinontoxicin linkittämää mallia. Enkä ole ainoa, jolle on Primera tullut mieleen noista valoista.

                      Ja vaikka mulle tulisi noista Bemarin valoista mieleen venäläinen perseentäristin, joka ei mahdu perseeseen eikä tärise, ei näkökyvyssäni ole mitään vikaa, eikä tarvi alkaa lapsellisesti hahattelemaan. En minäkään sinulle hahattele, vaikka sinusta nuo valot muistuttaisivat saamelaisen kotahuoran pakkasessa punottavaa pillua.
                      BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
                      Toyota MR2 2.0 GTi -93

                      Comment

                      • MarttiKK
                        BTCF Member
                        • Oct 2004
                        • 1638

                        Tuohan muotoilu vaan jatkaa BMW:n nykyistä "seen that done that 10 years ago" -tyyliä

                        Tuijottelin tuossa Start! ohjelmaa ja GT 5:n ulkonäöstä todettiin, että "ulkonäkö on enemmän varttuneemman väen makuun". Ja kärryhän on samannäköinen kuin uusi vitonen!

                        Juuri näin, voi Uittu! Aivan järjetön hatutus päällä. Tuosta muotoilupettymyksestä on kyllä vaikea päästä ohi
                        Last edited by MarttiKK; 22-01-2010, 23:55.

                        Comment

                        • Antinontoxic
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2003
                          • 447
                          • Vantaa

                          Originally posted by MarttiKK View Post
                          Tuosta muotoilupettymyksestä on kyllä vaikea päästä ohi
                          Jep, minustakin F10 on ihan perseestä.

                          Comment

                          • Heku
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2005
                            • 470
                            • Kuopio

                            On se ihme nurinaa taas kansalla miten vanhempi on parempi, F10 hakkaa menneen E60;n ulkonäössä ei voi mitään. Sama narina oli kun E60 tuli, jopa ne nyt kelpaa kun hinta tullut alas, muotoilu on vissiin nyt kukkarolle sopivampi kuin 2003.

                            Comment

                            • Heku
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2005
                              • 470
                              • Kuopio

                              Originally posted by MarttiKK View Post
                              Tuohan muotoilu vaan jatkaa BMW:n nykyistä "seen that done that 10 years ago" -tyyliä

                              Tuijottelin tuossa Start! ohjelmaa ja GT 5:n ulkonäöstä todettiin, että "ulkonäkö on enemmän varttuneemman väen makuun". Ja kärryhän on samannäköinen kuin uusi vitonen!

                              Juuri näin, voi Uittu! Aivan järjetön hatutus päällä. Tuosta muotoilupettymyksestä on kyllä vaikea päästä ohi
                              Jos GT ja uusi vitonen näyttää samalta hommaa näöntarkistus tosin jos kaukaa katsoo mitä tahansa autoa on niissä samaa, neljä rengasta.. :think

                              Comment

                              • BimmerM
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2004
                                • 1137
                                • Kemi

                                Originally posted by Heku View Post
                                On se ihme nurinaa taas kansalla miten vanhempi on parempi, F10 hakkaa menneen E60;n ulkonäössä ei voi mitään. Sama narina oli kun E60 tuli, jopa ne nyt kelpaa kun hinta tullut alas, muotoilu on vissiin nyt kukkarolle sopivampi kuin 2003.
                                Yksi klp samanlaisia kommetteja täältäkin M-sporttia ja M5 odotellessa..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎