Originally posted by Antinontoxic
View Post
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Iskutilavuus on sama, mutta oletko tutkinut, onko koneen osissa tai oheiskomponenteissa eroja?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
Tuolla vertailukuvia F10 vs. E-sarjan mersu. Ja vaikka olenkin joidenkin mersujen ulkonäköä kehunut, niin kyllähän tuo uusi E-sarja on aika järkyttävä (ulkoa ja varsinkin sisältä) F10:een verrattuna: http://www.autobild.de/artikel/vergl...i_1020073.html
Comment
-
Väri ja 16" vanteet tuo mersuun aika pappafiiliksen noissa kuvissa, vaikka siitä varmasti paremmankin näköisen saisi. F10 toki muutenkin kevyemmän ja nuorekkaamman näköinen.Originally posted by TJJ View PostTuolla vertailukuvia F10 vs. E-sarjan mersu.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Tuo mesen sisusta on aivan järkyttävän ruma, suorastaan hirveä.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostVäri ja 16" vanteet tuo mersuun aika pappafiiliksen noissa kuvissa, vaikka siitä varmasti paremmankin näköisen saisi. F10 toki muutenkin kevyemmän ja nuorekkaamman näköinen.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Kylläpä näytti hyvältä tuo F10 pienen sulattelun jälkeen. Toisaalta tuon E-sarjalaisen sekasikiön vierellä jopa E60 näyttäisi hyvältä...:thinkOriginally posted by TJJ View PostTuolla vertailukuvia F10 vs. E-sarjan mersu. Ja vaikka olenkin joidenkin mersujen ulkonäköä kehunut, niin kyllähän tuo uusi E-sarja on aika järkyttävä (ulkoa ja varsinkin sisältä) F10:een verrattuna: http://www.autobild.de/artikel/vergl...i_1020073.html’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Nyt on Bemari kyllä enemmän kuin auton mitan edellä, vaikka ei pitäisi minkäänlaisia merkkiuskollisia laseja päässä. Mersu näyttää taksilta, ei mahda mitään. Sisustakin on jotenkin kantikas ja kolkko. F10 näyttää näissä kuvissa paremmalta kuin missään aiemmissa, liekö Mersun pappamaisella kontrastilla vaikutusta asiaan. F10 perä vaatii vielä hieman totuttelua. Rinnakkain olevat pakoputket ovat mielestäni sporttisemmat ja paremman näköiset, kuin eri puolilla olevat. Tulis nyt hinnat julki, niin näkisi mahtuuko meidän firman työsuhdeauto rajoihin.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
Jep, uusi e-sarja on kyllä aivan järkyttävän näköinen ja tämä lausuma ilma mitään propellilaseja päässä.. Järkyttävä esitys. F10 näyttää rinnalla todella hyvältä.. joutuu kyllä nyt niin tekemään, että skippaa koko e60 korimallin ja kokeilee välissä e9x sarjaa ja sitten siitä hyppää aikoinaan takaisin tähän f10 korimalliin.
Aimo harppaus menty eteenpäin vrt. e60
Comment
-
Mun mielestä ainut haitta on että bmw edes valmistaa 520d "zippinetto" malleja
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Pakkohan siellä mallistossa on olla hinnat alkaen malli.Originally posted by Rahu View PostMun mielestä ainut haitta on että bmw edes valmistaa 520d "zippinetto" malleja
Ihan totta puhuen suoristuskyvyltään tuo 520d riittäisi varmasti normaalissa ajossa. Sitten tuleekin dilemma, miksi ylipäätään laittaa omaisuutta kiinni F10:iin. Eli kyllä siellä pellin alla on oltava potkua, jos ylipäätään näihin sekaantuu. Muuten sortuu itsepetokseen.
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Missäs kohtaa se raja sitten oikein menee milloin se ei enää ole itsepetosta?Originally posted by Clavurion View PostEli kyllä siellä pellin alla on oltava potkua, jos ylipäätään näihin sekaantuu. Muuten sortuu itsepetokseen.
E60 530d ja 218hv on kuuminta hottia, mutta F10 520d ja 180hv ihan perseestä?
Originally posted by AntinontoxicE60 puhuttaessa 525d omasta mielestä fiksumpi ostos kuin 530d, kun kyseessä on sama moottori ja vain eri ohjelma.No itseasiassa oikeassa olet... 525d on uudemmat/paremmat sisukset kuin vanhoissa 530d.Originally posted by Clavurion View PostIskutilavuus on sama, mutta oletko tutkinut, onko koneen osissa tai oheiskomponenteissa eroja?Last edited by Antinontoxic; 12-12-2009, 23:44.
Comment
-
Taitaa itsetunto ja ennen kaikkea lompakko ratkaista tämän dilemman.Originally posted by Antinontoxic View PostMissäs kohtaa se raja sitten oikein menee milloin se ei enää ole itsepetosta?
E60 530d ja 218hv on kuuminta hottia, mutta F10 520d ja 180hv ihan perseestä?
En silti itse sekaantuisi F10:iin nelos-koneella. Tämä olkoon vain henkilökohtainen mielenosoitus.
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Sillä ei ole mitään väliä vaikka keulalla olisi yksisylinterinen ruohonleikkurin moottori, jos siitä irtoaa tehoa 184hv ja kiihtyvyyttä 8.1s (kuten 520d). Ei tuo mikään mopo ole tuolla suorituskyvyllä.
Ihmettellen näitä kommentteja, että pitää olla kutoskone, jotta autolla ylipäänsä tekee yhtään mitään. Se on kyllä pirun kallis 0.9s, jos siitä tarvitsee maksaa 10t euroa (525d hintaero vs 520d)...
Comment
Comment