Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboT
    Bimmer Rookie
    • Dec 2009
    • 106
    • .

Originally posted by jopeh View Post
    Ei ollut puhetta. Koeajoon ensimmäiset mallit tulevat maaliskuun aikana.
    Oliko 520d mallista puhetta tai mahdollisesti muiden dieselien tulosta ?

Comment

• SledgeHammer82
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1651
      • Pk-seutu

Originally posted by touring39 View Post
      Oletkos jossain nähnyt F10 karvalakkisisustusta kuvina. Semmosia, jossa on harmaat kangaspenkit ja ilman navia sun muita vitkuttimia?
      Ei tää kovin pahalta vaikuta (ainoat kangaspenkit tällä hetkellä on antrasiitin harmaat). (ks. liite)
      Attached Files

Comment

• teropa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 3855
        • Oulu

Originally posted by SledgeHammer82 View Post
        Ei tää kovin pahalta vaikuta (ainoat kangaspenkit tällä hetkellä on antrasiitin harmaat). (ks. liite)
        Onpa muuten tosi siisti karvalakkisisusta. Sanoisinko wow.

Tero
        E60 520dA M-sport
        ---Ex
        E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
        E90 330iA, 325iA, 320dA
        E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
        E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

PPL(A)

Comment

• Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9157
          • Oulu

Originally posted by teropa View Post
          Onpa muuten tosi siisti karvalakkisisusta. Sanoisinko wow.
          Jep, tuon perusteella "karvalakki" saa kyllä uuden määritelmän.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Matson^
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2008
            • 2113
            • Seinäjoki

Jaa, meinaat, että e60 on jotenkin ruma? Vaikkapa tämä Matsonin peli:
            Originally posted by tuomkiti81 View Post
            Kovaa kritiikkiä ovat saaneet ne jotka ovat arvostelleet negatiivisesti F10:iä..edelleen mielestäni nämä ovat ihan mielipide-juttuja! Eikä siinä,onhan F10:ssä paljon hyviäkin piirteitä..ja ne varmaan vaan paranee kun se ensi kertaa näkee livenä..puhumattakaan siitä että sillon ku se on ollu esim 3vuotta "markkinoilla" niin varmaan näyttää vielä paremmalta...siltikin noi F10:n valot ei vieläkään iske,eikä varmaan koskaa tuu mua vakuuttamaankaan..esim toi Matsonin E60(joka muuten ohitti mut tänään) on ihan ykkönen...ei voi muuta ku
            Löytyy sieltä netistä hienojakin e60, toisin kun mun jousilla tuunattu jäteöljypoltin
            Katotaan sitten keväällä jos keväällä/kesällä pystyis postaamaan omasta autosta kuvan ilman: <- hymiötä

Itse aiheeseen niin GT on ihan v*tun ruma!
            .. ainakin näin aluksi. Ensin tehtiin X6 ja huomattiin että eissaatana coupeen sovi 50cm maavara, no perskeles tehdään siitä joku extra malli vitos sarjaan ja pudotetaan sitä vähän alemmas.. hieno tuli
            Muut korimallit kyllä ainakin kuvien perusteella näyttää enemmänkin kuin kelpuutettavilta

offtopic ps. missäs mä oon tuomkiti81:sen ohittanu?
            Last edited by Matson^; 29-01-2010, 23:48.
            | BMW G30 X-Drive M-Sport |
            | Nissan Navara TREK-1 |
            ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

Comment

• Heku
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 470
              • Kuopio

Originally posted by Matson^ View Post
              Löytyy sieltä netistä hienojakin e60, toisin kun mun jousilla tuunattu jäteöljypoltin
              Katotaan sitten keväällä jos keväällä/kesällä pystyis postaamaan omasta autosta kuvan ilman: <- hymiötä

Itse aiheeseen niin GT on ihan v*tun ruma!
              .. ainakin näin aluksi. Ensin tehtiin X6 ja huomattiin että eissaatana coupeen sovi 50cm maavara, no perskeles tehdään siitä joku extra malli vitos sarjaan ja pudotetaan sitä vähän alemmas.. hieno tuli
              Muut korimallit kyllä ainakin kuvien perusteella näyttää enemmänkin kuin kelpuutettavilta

X6 on hieno ja onnistunut auto, Gt;stä yhdyn mielipiteeseen.

Comment

• Matson^
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2008
                • 2113
                • Seinäjoki

Originally posted by Heku View Post
                Hmm no jaa hieno, ei mun mielestä..
                Hankala sinne on ainakin sisään päästä kun kynnykset on metrin maasta ja istuin kaukana auton uumenissa, aina sotkeentuu jompi kumpi, itse tai auto. Ja aika lahjakkaasti ko. vempele seilaa urissakin, pitää jo ihan oikeasti ohjata. Plussaa tulee miehekkäästä äänimaailmasta jopa 35d moottorilla ja alustan kallistelemattomuudesta jossa varjopuolena kohtuuton kovuus.
                | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                | Nissan Navara TREK-1 |
                ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

Comment

• bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

Originally posted by Heku View Post

just näin myös mun mielestä... ainakin perusmallisena GT uskomattoman ruma. esim. tämä foorumilla esitelty taxi :think
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Esko
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 11687
                    • Kouvola

Samoin omastakin mielestä X6 on yksi tyylikkäimmistä "maastureista" kautta aikain Range Rover Sportin jälkeen ja kelpuuttaisin itsellekkin sellaisen koska vaan. Joskin en ole itse vieläkään keksinyt täysin funktiota sen olemassa ololle. GT on omastakin mielestä ruma. Keula vielä menee mainiosti, mutta sivuprofiili ja varsinkin perä on jotain järkyttävän rumaa kuin ylensyönyt naisen perse!

Comment

• petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

Ei jumalauta ihan vakavissaanko te kehutte X6:n ulkonäköä :think
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

• Tomi T
                        BTCF Member
                        • Apr 2003
                        • 3845
                        • Nokia

Originally posted by Sigfried View Post
                        sanoo mies joka ajaa compactilla
                        Jep.

Jaa, meinaat, että e60 on jotenkin ruma? Vaikkapa tämä Matsonin peli:
                        Sanoin ehkä vähän voimakkaasti Mutta E60:n keula kyllä näyttää typerältä F10:n verrattuna, eikä kojelautakaan mitään hurraahuutoja aiheuta E60:ssä.
                        BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
                        ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                        ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                        BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                        BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

ex. 53*BMW

Comment

• Heksula
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2004
                          • 2285
                          • Porvoo

X6 on ruma ja turha. IMHO en oikeesti keksi siitä mitään hyvää sanottavaa. X5 on kaikin puolin käytännöllisempi ja paremman näköinen. GT menee ihan samaaan sarjaan, miksi nelipaikkasen auton pitää painaa reilusti kolmatta tonnia ja olla ulkomitoiltaan lähempänä ruotsinlauttaa kuin henkilöautoa? Eikö F01:sessä ole tarpeeksi autoa taittamaan pitkää matkaa granturismo -hengessä ja mihin tarvitsee kummankaan em. Auton reiluhkoa maavaraa? Suomi lienee ainoita maita missä on pieniä mökkiteitä ja sinnekkin pääsee normaalilla maavaralla.

F10 on todella onnistunut konstruktio, toivon vaan että muotoilu kestää ajan hammasta samalla lailla kuin E60. E60 näytti ensialkuun omaan silmään lähes rumalta E39:sin jälkeen, ajan myötä silmä tottui ja se näyttää edelleen uudelta esim. A6:den rinnalla. Varsinkin M-sport varustein keula on hieno. Sisustan osalta F10 pesee edeltäjänsä mennen tullen, E60 sisusta on ruma kun kaikki toiminnot on jemmattu I-driven alle jättäen liian paljon tyhjää tilaa kojelautaan.

En oikein ymmärrä myöskään itkua vapaasti hengittävien moottorien poistumisesta M5:den keulalta. Mun mielestä 580hv ja 800Nm kuulostaa aika maukkaalta, vielä kun noiden jatkeeksi tulee seitsemän pykäläinen DKG. Kuulostaa itse asiassa paljon paremmalta yhdistelmältä kuin E60 M5 aikanaan.
                          2020 G20 320i xdrive

Comment

• Antinontoxic
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2003
                            • 447
                            • Vantaa

Originally posted by Heksula View Post
                            X6 on ruma ja turha.
                            Turha ehkä sinulle, mutta ei monille muille ja ei ainakaan BMW:lle itselleen. X6:sta myytiin Suomessa viime vuonna lähes yhtä paljon kuin X5:sta ja joissakin maissa tilanne on jopa päinvastainen. Yhteensä X5 ja X6 myivät 6-kertaa enemmän kuin Audin Q7.

Comment

• Johan Dark
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2005
                              • 334
                              • Espoo

Jees mä kyllä tykkään uudesta vitossarjalaisesta. Mielenkiintoista nähdä miten hinnat kehittyy kun niitä alkaa parin vuoden päästä saamaan käytettynä. Voisi jopa harkita 535i. Miinukset F10 saa keulasta, joka perusmallissa tuo mieleen Volvon sekä siitä, että ritilä valtaa melkein koko alaosan. M-sportin keula onkin varmasti aika hienompi, ainakin m5-kuvassa keula oli kovasti mieleeni.

Sisustus on mennyt ainakin karvalakissa huimasti eteenpäin.
                              E60 on hieno auto ja F10 jatkaa vielä parempana Bemarin voittokulkua näissä autoluokissa

Comment

• tuomkiti81
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2005
                                • 1162
                                • Seinäjoki

Originally posted by Matson^ View Post
                                Eilen(perjantaina) mentiin itikan-risteyksestä kohti joupin nesteen liikkenneympyrää...päästelit rehevää vasenta kaistaa kaikkien ohi
                                Mercedes Benz Cls 350cdi W218
                                Opel Insignia 2.0 Cdti
                                Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
                                Ex. E60 530dA -05
                                Ex. E39 530dA -01
                                Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
                                Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
                                Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

Working...
                                X