Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11707
    • Kouvola

    Tuosta Full HD:na F10:n yksityiskohtainen esittely. Täytyy sanoa, että toi mustana vaalealla sisustalla näyttää aika pirun hyvältä!

    Comment

    • JNIJNI
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 1485

      Originally posted by b mutteri kasa View Post
      Itsellä ainakin jäi I-Driven viimeinen menu(näyttö) päälle mitä oli käyttänyt,kun uudestaan herätteli auton...eli melkein aina oli näytöllä radiokanavat ja 1/3 ikkunassa kartta.
      +1 ja softa on 2007
      G21 LCI 330e xDrive 2022
      E93 M3

      Comment

      • b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1462
        • Area 03

        Originally posted by Ricracing View Post
        Enpä oikein jaksa uskoa tuohon.

        Perinteisesti ns. edellistä korimallia olevien Bemareiden hinta on aina
        pysynyt hyvänä, jopa pari vuotta, vaikka uusi koppa on tullut markkinoille.
        Ei kaikilla ole paalua ostaa uutta, kun edeltäjäkin on huippupeli.

        E60:sen sisätilat näyttävät oikein komeilta kun on sportti/comfort sisustus.
        Toimivuuskin on ehdotonta ykkösluokkaa.

        Uuden F10:n hienoutta en kuitenkaan missään nimessä kiistä,
        mutta kun hinnat ovat alkaen n. 70 k€, en myöskään usko monenkaan sitä Suomessa ostavan tänä vuonna.
        Sitä paitsi uuden Bemarin lisävarusteisiin uppoaa vielä keskimäärin 10 k€,
        jopa Suomessa (tämän tiedän omasta kokemuksesta).

        Sitten kun F10 520dA Business tulee markkinoille, niin kauppa rupeaa käymään, eli käytännössä loppuvuodesta.
        Juu,"pyynti"hintahan voi pysyä "hyvänä" mutta mites todellisuudessa sitten käy.Esim.aikoinaan kun E90 tuli 2005 markkinoille,niin naureskelin liikkeessä kun E46 Faceliftiä ja E90 myytiin vierekkäin samalla koneella,melkein samoilla varusteilla,E46 ajettu n.15tkm E90 ajettu n.7tkm ja hintaeroa oli se 2k€.Jos olisin silloin kyseistä 300 sarjalaista ostamassa,niin eipä olisi tarvinnut kaksi kertaa miettiä kumman ostaa.

        Sama tulee käymään nyt E60 LCI malleihin vs. F10.Myyjät yrittävät kynsin hampain pitää LCI hintoja ylhäällä,mutta kuluttaja haluaa aina sen uudenmallin jos vain saatavilla.

        Eli mites luulet että esim.kyseisen auton arvon käy,kun maaliskuussa tulee F10 markkinoille?...tai siis paremmin sanottuna,haluttavuuden kyseisellä hintalapulla...?



        Jos 3L diisseliä olet ostamassa ja saat uuden korimallin,vastaavilla varusteilla sinne 68-71 k€,niin kumman itse ostaisit jos olisit silloin suht uutta ja vähän ajettua autoa ostamassa ja laittamssa 65-70 k€ rahaa kiinni autoon?
        Last edited by b mutteri kasa; 09-02-2010, 09:52.
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

        BMW E30 325i Sport

        Comment

        • TurboT
          Bimmer Rookie
          • Dec 2009
          • 106
          • .

          Originally posted by Antinontoxic View Post
          Sinä ajattelet nyt jälleenmyyjän järjestelmiä.

          Minä taas tarkoitin sitä, että minä näpyttelin niiden autojen hintoja viime kesänä sinne järjestelmiin (en tilauksia, enkä jälleenmyyjällä) josta ne hinnat sitten tulevat sinne jälleenmyyjän näytölle kunhan ne sinne julkaistaan.

          Eli kuten edellä jo mainitsinkin, että hinnat ovat olleen tiedossa jo pitkään, mutta niiden julkaisua kaikelle kansalle pihtaillaan.
          Oikein tulkittu, ajattelen asiaa asiakkaan ja automyyjän kannalta.

          Yritämme malttaa vielä siis hetken, jotta hinnat julkaistaan myös kaikelle kansalle.

          Comment

          • Janne S
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 437
            • Keminmaa

            Originally posted by b mutteri kasa View Post
            Itsellä ainakin jäi I-Driven viimeinen menu(näyttö) päälle mitä oli käyttänyt,kun uudestaan herätteli auton...eli melkein aina oli näytöllä radiokanavat ja 1/3 ikkunassa kartta.
            Täällä sama homma, näyttöön ilmestyy valikko mihin on viime käytön jäliltä jääny, ei tarvi pyöritellä i-drive rullaa. Vaikka olisit etusivulla, niin kolme "tönäisyä" taaksepäin(business navi) niin ollaan taas radio/cd- valikossa, ei tuo pitäs olla kellekkään ylitsepääsemättömän vaikeaa.
            ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah

            Comment

            • Antinontoxic
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2003
              • 447
              • Vantaa

              Originally posted by Janne S View Post
              Vaikka olisit etusivulla, niin kolme "tönäisyä" taaksepäin(business navi) niin ollaan taas radio/cd- valikossa, ei tuo pitäs olla kellekkään ylitsepääsemättömän vaikeaa.
              Tuskin... mutta siinä on silti kaksi klikkausta liikaa

              Comment

              • TROCK
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2005
                • 435
                • Tampere

                Originally posted by Antinontoxic View Post
                Tuskin... mutta siinä on silti kaksi klikkausta liikaa
                Se on ihan kuinka hankalaksi haluaa elämänsä tehdä... Jos pitää sitä pylpyrää pari sekuntia taakse vedettynä, niin se menee kätevästi juuri siihen mihin pitääkin! Mutta onhan sekin hankalaa ja kun se säädin on vielä niin huono käteenkin. Voi voi...
                - - - - - - -
                F10 520dA
                ex E61 530dA, ex E39 530dA

                Comment

                • joko
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2004
                  • 1968
                  • Seinäjoki

                  Originally posted by TROCK View Post
                  Se on ihan kuinka hankalaksi haluaa elämänsä tehdä... Jos pitää sitä pylpyrää pari sekuntia taakse vedettynä, niin se menee kätevästi juuri siihen mihin pitääkin! Mutta onhan sekin hankalaa ja kun se säädin on vielä niin huono käteenkin. Voi voi...
                  Niin ja jos ainoat murheet elämässä on tuon ympärillä niin aika helpolta kuulostaa kaikenkaikkiaan. Mutta jos ei pienintäkään käryä ole yhtään lankapuhelinta monimutkaisemmasta vempeleestä niin mahdotonhan tuo iDrive on käyttää. Mut jos joskus on vaikka tekstiviestin lähettänyt niin senjälkeen tuota pitää jo aika sivistyneenä värkillä. Yhdellä namiskan avulla ohjataan valtavasti toimintoja, enkä ainakaan itse ole joutunut edes käyttöohjekirjaa avaamaan tuon käyttöä varten.
                  F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                  W906 319 sprinter - 14

                  Comment

                  • Antinontoxic
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2003
                    • 447
                    • Vantaa

                    Kyllähän sitä käyttää osaa, ei kai siitä olekaan kysymys... vaan siitä, että faceliftin mukana tuomat pikanäppäimet ovat kätevämmät kuin pelkkä rulla.

                    Comment

                    • touring39
                      BTCF Member
                      • May 2005
                      • 3901
                      • Kaarina

                      Originally posted by Antinontoxic View Post
                      Kyllähän sitä käyttää osaa, ei kai siitä olekaan kysymys... vaan siitä, että faceliftin mukana tuomat pikanäppäimet ovat kätevämmät kuin pelkkä rulla.
                      Puhumattakaan siitä, että pikanäppylöihin saa muutakin kuin radiokanavia. Mullakin on niissä pari radiokanavaa, pari puhelinnumeroa sekä "navigoi kotiin"

                      Se se vasta kätevää on...
                      Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                      Ex:
                      e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                      Comment

                      • _artsi_
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2005
                        • 579
                        • Pori

                        Tänään olisi ennakotutustuminen, mutta taitaa jäädä väliin.
                        Jopa ruokatarjoilu Rinta-Joupin puolesta.
                        BMW 330dA e92 M-SPORT

                        Comment

                        • b mutteri kasa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2006
                          • 1462
                          • Area 03

                          Originally posted by Antinontoxic View Post
                          Kyllähän sitä käyttää osaa, ei kai siitä olekaan kysymys... vaan siitä, että faceliftin mukana tuomat pikanäppäimet ovat kätevämmät kuin pelkkä rulla.
                          Puhut varmaan valintanapeista mitkä ovat rullan ympärillä...ne ovat

                          Originally posted by touring39 View Post
                          Puhumattakaan siitä, että pikanäppylöihin saa muutakin kuin radiokanavia. Mullakin on niissä pari radiokanavaa, pari puhelinnumeroa sekä "navigoi kotiin"
                          Ja tässä puhutaan DVD soittimen alla olevista 8 napista,joihin voi ohjelmoida minkä pikakomennon haluaa...myös kätevä Tuli tosin jo ennen faceliftiä.
                          BMW F11 530 dA VOLL
                          Carbon-schwarz Metallic

                          BMW E30 325i Sport

                          Comment

                          • joko
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2004
                            • 1968
                            • Seinäjoki

                            No kai sitte pitää jo f10 mallissa olla antti tuisku peräloodassa joka alkaa laulamaan kun viheltää tai jotain? Oikeesti on tosi pienet murheet kyllä jos e60 radiokanavien vaihto on jonkun mielestä vähänkin vaikeaa.
                            F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                            W906 319 sprinter - 14

                            Comment

                            • MarttiKK
                              BTCF Member
                              • Oct 2004
                              • 1638

                              Silloin kun E60 tuli myyntiin, ei E39:n vaihtoautojen hinnassa tapahtunut juuri mitään. Kestää pari vuotta ennen kuin E60/E61:n hinnoissa näkyy isompi tipahdus

                              Comment

                              • TJJ
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2003
                                • 7591
                                • Jyväskylä

                                Originally posted by MarttiKK View Post
                                Silloin kun E60 tuli myyntiin, ei E39:n vaihtoautojen hinnassa tapahtunut juuri mitään. Kestää pari vuotta ennen kuin E60/E61:n hinnoissa näkyy isompi tipahdus
                                Enpä usko, että vie noin kauan. E60 oli monen silmään aluksi melkoisen ruma auto ja se varmaankin vaikutti vaihtoinnostukseen ja säilytti E39:n arvoa. F10:ssähän tilanne on toinen ja moni E60:n "pakon" edessä ostanut haluaa vaihtaa. Tarkoitan lähinnä Saksaa, Suomen karvalakit voinee unohtaa.
                                E39 528iA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎