Originally posted by Tenojono
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
-
-
Tänään ajoin pre-lci 520dA pappalakkia ja kaksi asiaa jäi mieleen. Pappapenkki ja perusohjaus. En saannut hyvää ajoasentoa, jossa kädet olisivat riittäneet ratille hyvässä koukkussa. Lötkö perus kangasverhoiltu penkki ei myöskään sovi millään tavalla tunnelmaan. F31 M-sport ratin sekä servotronicin jälkeen tuo F10 perusohjaus ja ratti tuntuivat kuin olisi hypännyt jonkun vanhan Opel Omegan puikkoihin.
Kyllä ne varusteet sen auton tunnelman, mukavuuden ja laadukkuuden tekee. Sisänsä F10/F11 on hyvä, erinomainen, tilava ja äänetön perusrunko, josta saa maustamalla herkkupalan. Eli kannattaa katsoa, että ratti/ohjaus ja penkkit ovat käytetyssä muuta kuin vakiot.Last edited by lao; 10-12-2013, 20:56.
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostMonessa keskustelussa mainitaan, että f10 suojakoodia ei ole murrettu. Tietysti bmw:n omat softaukset toimii, mutta niitä saa vain harvoihin malleihin.
Linkkien softaukset taitaa paremminkin olla huijausboxi, eikä varsinainen softaus. Sellaisen käyttö on arvelluttavaa kun toiminta ajatus on huijata anturitietoa.
Ei ole huijausboxi vaan joudutaan palaamaan "vanhaan toimintatapaan", jossa boxi irroitetaan autosta. OBD-portin kautta ohjelmoitaessa vaatii tietyn salausavaimen, jota siis ei ole pystytty selvittämään ja koko laite mykistyy tai ainakaan auto ei lähde enää käyntiin. Virisofta ohjelmoidaan suoraan piirilevyn nastostojen kautta huijaten salauksia. Tuota nykystä salausta tuskin kukaan tulee ainakaan lähitulevaisuudessa murtamaan. Ja ei ole sitten pelkästään BMW:hin liittyvä ominaisuus vaan lähes kaikkiin nykylaitteisiine60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Tenojono View PostKävin kurkkaamas facelift f10
Uudet ajovalot ja sumarit todella hienot
Miinusta tulee sitten etulokasuojan vilkun "jäänteestä"
Ja kehumani perusjakkarat oli menettäny kippaus toiminnon. Eli enään en kelpuuttais perusjakkaroita f sarjan facelifteissä.
Rfl poisto varustelistalta bongaus
Comment
-
-
Uskaltaakohan 2011 mallin 520d:tä ostaa johon jakopäänremppa jo tehty? Olis tarjolla tuollainen, kohtuu niukoilla joskin välttävillä varusteilla (nahat, webasto, sopiva ulkoväri, jotain m-sportin kilkkeitä). Kulkupuolihan tuossa riittää kun on aikalailla sama kun -03 mallin 530da:ssa. Väliraha olisi luokkaa n. 12ke kun vaihdossa menisi -03 mallin 345 ajettu e60 malli. F10 on -11 malli ja 300 ajettu myskin.
Mitään jälleenmyyntiarvoahan ei ole tuollaisella äffällä jos sinne ajelen tässä muutamassa vuodessa sen 400 mittariin, mutta hinnanero esim. 150 ajettuihin on nyt ainakin liikaa ja toisekseen niissä on jakopäät ja laatikot laittamatta useinmiten....F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostUskaltaakohan 2011 mallin 520d:tä ostaa johon jakopäänremppa jo tehty? Olis tarjolla tuollainen, kohtuu niukoilla joskin välttävillä varusteilla (nahat, webasto, sopiva ulkoväri, jotain m-sportin kilkkeitä). Kulkupuolihan tuossa riittää kun on aikalailla sama kun -03 mallin 530da:ssa. Väliraha olisi luokkaa n. 12ke kun vaihdossa menisi -03 mallin 345 ajettu e60 malli. F10 on -11 malli ja 300 ajettu myskin.
Mitään jälleenmyyntiarvoahan ei ole tuollaisella äffällä jos sinne ajelen tässä muutamassa vuodessa sen 400 mittariin, mutta hinnanero esim. 150 ajettuihin on nyt ainakin liikaa ja toisekseen niissä on jakopäät ja laatikot laittamatta useinmiten....Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKuinka todennäköinen tuo jakopään hajoaminen on? Koneita tehty ~satoja tuhansia, netistä löytyy tarinoita ~tuhannesta hajonneesta koneesta (?), alle prosentti hajoaa?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
sitä ei tiedäkkään hajooko vaiko ei. Sitten, kun se sattuu omaan autoon ni sitten ahistaa varmasti.
Takseistahan noita on mennyt enimmäkseen. Tyhjäkäynnillä käyttöä aika paljon, jolloin öljynpaineella toimiva ketjunkiristin löysällä?
Enpä tiedä auttaisko jos puolittaa öljynvaihtovälit?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostKukaan ei pysty sanomaan hajoaako jakopää vai ei. Jotkut on päässyt lähes 400tkm ja ei mitään, jotkut alle 100tkm ja kaput. Nettiin ei kirjoittele kaikki kellä jakopää on hajonnut, joten prosentteja voi vain arvailla.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJotain tuollaista ajattelinkin. Auttaisiko jäykempi öljy jolloin kiristin olisi tiukemmalla?
Last edited by MKV; 08-01-2014, 14:38.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostAuttaisiko jäykempi öljy jolloin kiristin olisi tiukemmalla?
Ihanko vakavalla naamalla tuon kirjoitit? Joo ei muuta kun 15/30 mineraaliölppää koneeseen...
Comment
-
Comment