Originally posted by Havis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMyyjä kusetti autokaupoissa, jos sai itse muutaman satasen välistä, tai pystyi myymään puolen vuoden omistamisen jälkeen omillaan, voi helvetti mitä logiikkaa
Miten tollanen ihminen voi ostaa mistään kaupasta yhtään mitään tavaraa, jos ei halua että joku voi sillä kaupalla jopa tienata...
Ja teidän parasta ajatellen.
Otsikko kun kuuluu F10/F11 ostamassa.
Kun nyt potentiaalinen auton ostaja tulee hakemaan vinkkejä tältä palstalta auton osto mielessään.
haluaako hän lukea juttuja"pidän puoli vuotta ja myyn voitolla"
ei halua! Vaikka ymmärtääkin markkinatalouden lait.
Poken lähestymistapa järkevämpi.
Tämä oli juurikin minun pointti ja pyydän anteeksi jos agitoin tietoisesti.
Nyt sitten järkineuvoja aiheesta seuraavaksi
minä lopetan tähän kun en F10/F11 autoista tiedä mitään.Last edited by Nettipepe; 24-01-2014, 13:01.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostVielä kerran....
Ja teidän parasta ajatellen.
Otsikko kun kuuluu F10/F11 ostamassa.
Kun nyt potentiaalinen auton ostaja tulee hakemaan vinkkejä tältä palstalta auton osto mielessään.
haluaako hän lukea juttuja"pidän puoli vuotta ja myyn voitolla"
ei halua! Vaikka ymmärtääkin markkinatalouden lait.
Poken lähestymistapa järkevämpi.
Tämä oli juurikin minun pointti ja pyydän anteeksi jos agitoin tietoisesti.
Nyt sitten järkineuvoja aiheesta seuraavaksi
minä lopetan tähän kun en F10/F11 autoista tiedä mitään.
Mitä edes teet F10/11 topikissa vinkumassa, jos et ole edes kyseistä mallia ostamassa? Ei kai se sinua luulisi haittaavan millä hinnalla niitä saa tuotua. Vai pistääkö se niin kovasti harmittamaan, kun et saa itse samanlaista? Kyllä minä annan vinkkejä muillekin tuontihommissa, kun en mitään autokauppaa muutenkaan tee ammatikseni. Täältähän voi jokainen itse katella vinkkejä millä hintaa saa auton saksasta hommattua... Toisista topikeista löytyy sitten tietoa muista malleista.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMahti vaan auki... Kyllä tuo sieltä löytyy.
Tuli ite ostettua tällanen pikku heräte ostona, kun vaihtui käyttis audi veneeseen :think
löytyy
- L7 hifit
- comfort access
- Pro navi
- pro multimedia kakella ja dvd vaihtajalla takapenkille
- peruutuskamera
- M-sport paketti
- kääntyvät xenonit
- laajennettu ilmastointi
- automaattin takaluukku
ym.
Muutama varuste olis saanut olla lisää, mutta eiköhän noillakin pärjää. :think
L7 olisi kiva kuulla, varmaan ihan eri kuin nämä perus ämyrit. Mutta löytyy "3-tie-erillissarja" takapenkillä, niistä ei tehot lopu ihan heti kesken joten menisi L7:t hukkaan itsellä (tai jotain)..
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Post
löytyy
- L7 hifitLast edited by MKV; 25-01-2014, 20:29.
Comment
-
-
Originally posted by MKV View PostMikä tämä L7 hifi oikein on? Korjaa jos olen väärässä, mutta eikö tuo ole viralliselta nimeltään professional hifi- paketti? Tuon ikäisissä mielestäni vaihtoehtoina joko vakio, hifi tai professionalhifi. 2013 tuli sitten päivitys: prohifin nimi muuttui harman/kardoniksi ja huipulle tuli lisäksi Bang/Olufsenin 1200W hifipaketti.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by Juh4 View PostEiköhän noilla L7 hifeillä tarkoiteta tuota H&K:n hifejä.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostJoo uudemmissa paras on H&K, mutta tässä vielä paras siihen aikaan saatavilla oleva, eli professional hifi paketti.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostJoo uudemmissa paras on H&K, mutta tässä vielä paras siihen aikaan saatavilla oleva, eli professional hifi paketti. Aika sekavia noi nimet. E60:ssä oli Logic 7, eli L7, mutta taitaa näissä uudemmissa olla DIRAC DSP. Vanhasta muistista tuon L7:n heitin. Taitaa DIRAC olla vähän tuntemattomampi nimitys.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MKV View Postoleva 1200W hifipaketti. Tuossa H&K:ssa (aiemmin nimeltään/ominaisuuksiltaan sama kuin prohifi) vahvistimen teho on vain 600W.
Suurin erohan varmaan tulee elementistä, oletan. Muutenhan tuolle kovalle lisähinnalle ei olisi käytännössä mitään katetta.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSaksassa ihmeen paljon noita manuaaleja varsinkin M-sporteina ja sen takia tää olikin edullinen. Kai se manuaali on osaltaan sitä sporttisuutta. Mulla on käytetyn auton ostossa yksi aika iso kriteeri, että saan siitä jossain vaiheessa omani pois. Jos tollasesta automaattina saa maksaa 3000-4000e enemmän, niin siitä ei saa ikinä omiaan pois. Suomessa kuitenkin omat kannattajansa manuaaleillekin.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTaitaa tuo Dirac=Individual audio E6x sarjassa...
Esim. tässä on jotain juttua. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=373043
Ja tässä lisää http://forums.5series.net/f10-discus...ved-f10-97237/
Comment
-
-
Onko tosiaan niin että f-sarjan vakiovarusteisiin ei kuulu xenon ajovalot? Kun useasta autosta puuttuu tuo maininta varusteista. Olen ollut siinä uskossa että ne on ollut corollaa lukuunottamatta vakiovaruste jokaisessa autossa jo vuosia...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Comment