F10/11 kokoluokan auto manuaalina ei tulisi mieleenikään.Etenkin,kun tilalle on tarjolla loistava 8vaiht. automaatti.Ei edes pykälää pienempi E60:n manuaalina kiinnosta,vaikka onkin (huonommalla) 6vaiht. automaatilla.Mutta jokainenhan oman auton tarpeensa parhaiten tuntee,ehkä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostF10/11 kokoluokan auto manuaalina ei tulisi mieleenikään.Etenkin,kun tilalle on tarjolla loistava 8vaiht. automaatti.Ei edes pykälää pienempi E60:n manuaalina kiinnosta,vaikka onkin (huonommalla) 6vaiht. automaatilla.Mutta jokainenhan oman auton tarpeensa parhaiten tuntee,ehkä...
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostF10/11 kokoluokan auto manuaalina ei tulisi mieleenikään.Etenkin,kun tilalle on tarjolla loistava 8vaiht. automaatti.Ei edes pykälää pienempi E60:n manuaalina kiinnosta,vaikka onkin (huonommalla) 6vaiht. automaatilla.Mutta jokainenhan oman auton tarpeensa parhaiten tuntee,ehkä...
Tiedä nyt siitä loistavasta. Mulla oli X3 tuolla 8v laatikolla, niin liikaa siinä on jo vaihteita. Ei pysty pitää taajamassa haluamaansa pykälää päällä ja maantielläkin pykältää liian herkästi. Nyt tuli tuo F11 manuaalina, niin olihan se alkuun aika shokki, kun on ollut automaatteja, mutta kun siihen on nyt tottunut, niin oikeastaan ihan ok. Uusi tottakai automaattina, kun ei muuta edes saa En silti jotain 4000e lisähintaa maksaisi automaatista, jos pitäisi valita automaatin ja manuaalin väliltä.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostUusi tottakai automaattina, kun ei muuta edes saa En silti jotain 4000e lisähintaa maksaisi automaatista, jos pitäisi valita automaatin ja manuaalin väliltä.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by Juh4 View PostKyllähän se F1x saadaan manuaalinakin tilattua, mutta eipä niitä enää ko. askilla tilailla. Automaatti tulee Business paketin yhteydessä ja se maksaa n. 900€. Siihen 900€ saa jo sitten muutakin varustetta kuin pelkästään automaatti.
No joo, käytännössähän tuo bisnes paketti on "pakko" ottaa ja manuaali tulisi kalliimmaksi kuin automaatti. Luulin etteivät enää edes tarjoa tuota täysin karvalakkia, kun ei sitä kukaan kuitenkaan ota.
6v on optimi automaateissa, tai sitten pitäis olla multitronic tyylinen, niin kuin audilla. Se on kans tosi hieno laatikko.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNo joo, käytännössähän tuo bisnes paketti on "pakko" ottaa ja manuaali tulisi kalliimmaksi kuin automaatti. Luulin etteivät enää edes tarjoa tuota täysin karvalakkia, kun ei sitä kukaan kuitenkaan ota.
6v on optimi automaateissa, tai sitten pitäis olla multitronic tyylinen, niin kuin audilla. Se on kans tosi hieno laatikko.
Omassa autossa noita vaihtoja ei niin huomaa, eikä se vaihdakaan alvariinsa.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostJotenkin tuo 8-v tomaatti tuntuu ihmeelliseltä neloskoneissa, jotka eivät väännä niin hyvin. Koeajossa ollut 520d tuntui vaihtavan koko ajan, ja kotipihallakin ylämäkeen se heitti varmaan 4 krt pienempää silmään 30m matkalla
Omassa autossa noita vaihtoja ei niin huomaa, eikä se vaihdakaan alvariinsa.
Se voi olla että pikkudieselin laatikko on optimoitu vaihtamaan herkemmin, kun vääntö on alakierroksilla niin heikko. Mahtaako kuutosten laatikko olla edes sama muutenkaan?
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSe voi olla että pikkudieselin laatikko on optimoitu vaihtamaan herkemmin, kun vääntö on alakierroksilla niin heikko. Mahtaako kuutosten laatikko olla edes sama muutenkaan?
Saman havainnon tein 530dx vs 320ix gt. Laatikko on eri ainakin väännön kestolta, samoin softa on luonnollisesti eri.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by isa View PostKuka osaa selventää mikä ero näissä:
[ATTACH]118259[/ATTACH]
[ATTACH]118260[/ATTACH]
Tuo jossa säätimissä "AUTO" - on ilmeisesti normaali 2-alue automatiikka.
Missä on persiinlämmittimen kytkimet - puuttuukko molemmista ?
Kiitos avusta
Comment
-
-
Persegrillin kytkin pitäisi olla tuo reunan alin kytkin... jossa ei siis noissa kuvissa ole mitään.
EDIT. Ilmeisesti ensimmäinen kuva on "perus" ilmastoinnin kytkimet.
eipä taida näitä länsimaissa näkyä?
ja toisessa normaali 4 alueinen ilmastointiLast edited by Nettipepe; 18-02-2014, 16:14.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostPersegrillin kytkin pitäisi olla tuo reunan alin kytkin... jossa ei siis noissa kuvissa ole mitään.
EDIT. Ilmeisesti ensimmäinen kuva on "perus" ilmastoinnin kytkimet.
eipä taida näitä länsimaissa näkyä?
ja toisessa normaali 4 alueinen ilmastointi
Toisessa kuvassa on lisävarusteena saatava 2-alueinen ilmastointiautomatiikka.
4-alueisessa ilmastointiautomatiikassa on mm. lämpötilan säätimet myös takapenkille keskikonsolin takapäässä.Tämäkin lisävaruste.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by isa View PostKuka osaa selventää mikä ero näissä:
[ATTACH]118259[/ATTACH]
[ATTACH]118260[/ATTACH]
Tuo jossa säätimissä "AUTO" - on ilmeisesti normaali 2-alue automatiikka.
Missä on persiinlämmittimen kytkimet - puuttuukko molemmista ?
Kiitos avusta
2. kuva: 2-alueinen ilmastointi laajennetuin toiminnoin ilman perseenlämmitystä
Lisäksi jos keskikonsolissa takana säätökytkimet niin kyseessä on laajennetuin toiminnoin oleva 4-alueinen ilmastointi.
Comment
-
Comment