Originally posted by MKV
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Originally posted by böntti View PostJa näyttäis olevan 2-alueinen ainoastaan lämpötilan puolesta.
2-alueinen = lämpötilasäätöjä 2 kpl.
2-alueinen laajennettu = edellisen lisäksi myös ilmansuuntaus ja -puhallusnopeus erilllisenä molemmilla alueilla
4-alueinen = lämpötilasäätöjä 4 kpl, 2 edessä ja 2 takana.
Se onko tuossa 4-alueisessa takana suuntaus/puhallus erikseen molemmille puolille en osaa sanoa, lämmönsäätö ainakin."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Oliko niin että kaikki e60/e61 ovat 6-vaihteisia automaatteja ja kaikki f10/f11 8-vaihteisia automaatteja? Eli automaattivaihteisto vaihtui mallivaihdoksen yhteydessä 6 -> 8?e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostOliko niin että kaikki e60/e61 ovat 6-vaihteisia automaatteja ja kaikki f10/f11 8-vaihteisia automaatteja? Eli automaattivaihteisto vaihtui mallivaihdoksen yhteydessä 6 -> 8?
Comment
-
-
kuinka yleistä näissä farkkumalleissa on perän tippuminen kun auto on seissyt useamman päivän? Käytiin tänään katsomassa liikkeessä tälläista ja siinä oli vänkärin puolen takapää aika lintassa, nousi kyllä sitten kun auton laittoi käyntiin. Myyjä väitti, että on ominaisuus joka kuuluukin olla:think jäi vähän mietittymään onko siinä jotain vikaa ? muuten auto tuntui olevan ok ja aiheutti potenttiaaliseen ostajaan kuumettasigpic
F11 520d 2014
Comment
-
-
Originally posted by molotow View Postkuinka yleistä näissä farkkumalleissa on perän tippuminen kun auto on seissyt useamman päivän? Käytiin tänään katsomassa liikkeessä tälläista ja siinä oli vänkärin puolen takapää aika lintassa, nousi kyllä sitten kun auton laittoi käyntiin. Myyjä väitti, että on ominaisuus joka kuuluukin olla:think jäi vähän mietittymään onko siinä jotain vikaa ? muuten auto tuntui olevan ok ja aiheutti potenttiaaliseen ostajaan kuumetta
Veikataan että vuoto vänkärin puolen ilmapalkeessa :thinkF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Ei perä putoa seisonnassa, jos systeemissä ei ole vuotoa. Minulla sekä e61 että f11 on seissyt välillä parikin viikkoa ilman pienintäkään vajumista. Vaadi liikettä korjaamaan vuoto merkkikorjaamolla, ennenkuin ostat auton.
Edit: veku ehti ensin:-). Juu ilmapalje lienee syy kun vain toinen puoli laskee.
Comment
-
-
Originally posted by molotow View Posthaiskahtaa siis touhutonnilta ?Last edited by Havis; 27-02-2014, 22:18."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostEi suinkaan, jos vaadit asian korjaamista myyjän piikkiin ennen kaupan lukkoon lyömistä. Ei viallista yksilöä kannata ostaa ellei vikaa huomioida ostohinnassa. Sano vaikka että jos vikaa ei korjata hinta on sit 2000,- halvempi.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostTämä nyt on taas vähän miten sen ottaa. Jos on hinta jo lyöty lukkoon ja myyjä suostuu korjaamaan niin sitten kyllä juuri näin. Jos taas hinta on sopimatta niin sittenhän se alennus on tietenkin korjauskulujen verran pienempi vaikka myyjä sen "tottakai, tottakai" korjaakin.
Hintaa vaan ei pidä mennä lyömään lukkoon ennenkuin on selvittänyt myyjän kanssa kenen kustannettavaksi jo ostohetkellä tai lyhyen ajan sisällä ostosta löydetyt puutteet menee.
Tarkoitin vaan sitä, että varsinkin toispuoleisesti peräänsä pudottavan F11:n hinnassa on oltava extra tinkivaraa, ellei vian korjausta saa mukaan pyyntihintaan. Neuvottelukysymys.Last edited by Havis; 28-02-2014, 13:57."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostAivan, näin se varmaan menee varsinkin jos vaihdossa tarjoaa vanhaa ajoneuvoaan. Väliraha on usein hankalasti määriteltävä käsite.
Hintaa vaan ei pidä mennä lyömään lukkoon ennenkuin on selvittänyt myyjän kanssa kenen kustannettavaksi jo ostohetkellä tai lyhyen ajan sisällä ostosta löydetyt puutteet menee.
Tarkoitin vaan sitä, että varsinkin toispuoleisesti peräänsä pudottavan F11:n hinnassa on oltava extra tinkivaraa, ellei vian korjausta saa mukaan pyyntihintaan. Neuvottelukysymys.
Alennukset voi unohtaa jos on laittamassa vaihdokin kylkeen. Business, winter yms paketittien "alennus" huomioidaan vaihtohyvityksessä. Tuli testailtua tätä käytännössä taannoinLast edited by böntti; 01-03-2014, 02:17.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Eikä se väliraha ole muutenkaan vaikea. Uuden auton neuvoteltu hinta - vaihtoauton greyhen-hinta + kate. Jos ei ole jo sisäistänyt tätä niin kannattaa miettä jos on kohtuullisen uutta hankkimassa.Last edited by böntti; 01-03-2014, 02:43.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
F10 tai F11
Siirrän tämän tuolta yleisen autokeskustelun puolelta. Huomasin liian myöhään, että parempi thread onkin olemassa.
Rahat ei riitä 550 niin katselen kolme-litraisia. Pari vaihtoehtoa olisi mielessä:
Molemmissa hyviä ja huonoja puolia. Itsellä ollut neliveto-farkku (e61) ennen ja sellaista kaipaan. Kilsoja tulee sen verran vähän, että taas bensakoneinen olisi parempi. Kummassakaan ei ole lisälämmitystä. No, aina ei voi voittaa. Muutoin linkin 535 on parempi varustelu kyllä ja vaihtotarjouskin on aika sama.
Hyviä ja huonoja kokemuksia ottaisin mielelläni vastaan.
Saako muuten sähköllä kääntyvää vetokoukkua retrofittinä?
Comment
-
Comment