Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ceeray
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1399
    • Kuopio

    ..täytyy kyllä todeta että "järki"hintaiset ja hyvin varustellut F11 mallit, varsinkin M-sport versiot, tuntuvat liikkuvan liikkeistä aika haipakkaa. Heti kun lähes kaikki kilkkeet+msport nelikko alkaa olla 35k€ hinnoissa 100tkm ajettuna niin katoaa listoilta parissa vuorokaudessa. Samoin se yks 535 mikä alkoi poltella oli hävinnyt aika haipakkaa, myyty käytännössä ennenkuin ilmoitus listoilla.

    50k€ tässä menee väkisin jos alle 150tkm ajetu haluaa.
    Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7520
      • Jyväshyvä

      Originally posted by Ceeray View Post
      ..täytyy kyllä todeta että "järki"hintaiset ja hyvin varustellut F11 mallit, varsinkin M-sport versiot, tuntuvat liikkuvan liikkeistä aika haipakkaa. Heti kun lähes kaikki kilkkeet+msport nelikko alkaa olla 35k€ hinnoissa 100tkm ajettuna niin katoaa listoilta parissa vuorokaudessa. Samoin se yks 535 mikä alkoi poltella oli hävinnyt aika haipakkaa, myyty käytännössä ennenkuin ilmoitus listoilla.

      50k€ tässä menee väkisin jos alle 150tkm ajetu haluaa.
      Hehhh... tuo suon sigu meinas vähän naurattaa
      Marginoitistrategiaa kuten puhelimessa sanoin,
      kohta kelpaa kaikki värit ;-)
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • alttu
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2010
        • 519
        • Nummela

        Originally posted by Ceeray View Post
        ..täytyy kyllä todeta että "järki"hintaiset ja hyvin varustellut F11 mallit, varsinkin M-sport versiot, tuntuvat liikkuvan liikkeistä aika haipakkaa. Heti kun lähes kaikki kilkkeet+msport nelikko alkaa olla 35k€ hinnoissa 100tkm ajettuna niin katoaa listoilta parissa vuorokaudessa. Samoin se yks 535 mikä alkoi poltella oli hävinnyt aika haipakkaa, myyty käytännössä ennenkuin ilmoitus listoilla.

        50k€ tässä menee väkisin jos alle 150tkm ajetu haluaa.
        Muutamasta tullut soitettua ja on kuulemma suomesta muutkin soitelleet Nopeet syö hitaat
        F15 30d ///M-SPORT
        Ex.
        F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT

        Comment

        • Ceeray
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 1399
          • Kuopio

          Onko kukaan vaihtanut sisustalistoja f1x malliin ? Yhdessä autoehdokkaassa on mulle no-go harjatut alumiinilistat , haluisin tummat fineline antrasiittilistat.. jos tietty joku ilmoittautuisi valmiiksi vaihtamaan tilanteen niin sattuessa niin asia helpottuisi siltä osin heti..

          Käykö pre lci listat lci malliin ja päinvastoin?

          Ja mistä muualta ku buksinilta ja ebaystä noita saa käytettynä, googlasin tunnin eikä missään oikein ollu purkaamoillakaan?
          Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

          Comment

          • böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2855
            • Tampere




            Jos ei löydy suoraan osia niin soittelee noille myyjille, purkaamoja kuitenkin ovat.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

            Comment

            • joko
              Bimmer Enthusiast
              • May 2004
              • 1964
              • Seinäjoki

              Onkos kukaan lähiaikoina tuonut 525da:ta sedanina ja m-sporttina? Onko utopistinen haave saada tuollainen 30ke kilpiin saakka? Jos otetaan kriteereiksi väri joku muu kuin hopea, iso navi ja nahkasisustasta plussaa mut m-sportin vakio sisustakin kyllä käy. Katselin että n. 24ke paikkeilla on muutamia ollut tarjolla ja vero tuollaiseen on kai sen 7000e suunnilleen. Olen ajatellut maksimi budjetiksi 30ke mutta sillä ei oikein tunnu saavan juuri mitään jos puhutaan autoista joissa on myös moottori.
              525 ja 530d:n välillä eroa on varmaan ostohinnassa ehkä 2ke? ja verossa sama 2ke? Eli vastaava pykälän isompi on aina sen 4-5ke kalliimpi ku edellinen jos suunnilleen sama ajomäärä ja varustelu.
              F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
              W906 319 sprinter - 14

              Comment

              • Heguli 31
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 10001
                • KVLA

                Originally posted by joko View Post
                525 ja 530d:n välillä eroa on varmaan ostohinnassa ehkä 2ke? ja verossa sama 2ke? Eli vastaava pykälän isompi on aina sen 4-5ke kalliimpi ku edellinen jos suunnilleen sama ajomäärä ja varustelu.
                Mikä on sitten hintojen pysyvyys uudelleen markkinoidessa/vaihdettaessa ja kumpi malli olisi helpompi laittaa myöhemmin eteenpäin.Vai sulaako tuo sijoitettu hintaero kokonaan muutamassa vuodessa.Näitäkin kannattanee varmaan puntaroida.

                Comment

                • Ceeray
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 1399
                  • Kuopio

                  525 on se 2.0 4 patanen ainaki nelikoissa. Piisaa seki mutta...
                  Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                  Comment

                  • j-a
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2005
                    • 1522
                    • PohojosPohojammaa

                    Originally posted by Ceeray View Post
                    525 on se 2.0 4 patanen ainaki nelikoissa. Piisaa seki mutta...
                    Eikös se 2011 asti ollut 6-sylinterinen kaikissa ja sitä uudemmissa vasta muuttui 525d 2-litraiseksi? Mallivuodelle 2012?
                    Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                    Ylimääräisenä tarjolla:

                    E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                    F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                    Comment

                    • joko
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2004
                      • 1964
                      • Seinäjoki

                      Joo tuon hintaluokan 525d m-sporttina on västämättä 6-koneella. Uskoisin että pidän autoa senverran kauan että kaikki jälleenmyynti ja järki on sulanut siinävaiheessa kun sitä itse myyn ja kilsoja se yli 300 mittarissa. Tuskimpa tuossavaiheessa on enää monen tonnin eroa enää 525/530d:n välillä. 535d pitää kautta linjan tuon hintansa kyllä aika hyvin, mutta sellaiseen ei kyllä budjetti nyt veny millään. Jos budjetti ei olisi noin tiukka niin sitte ilmanmuuta 535d, sinänsä aika hassua että 30ke ei ole juurikaan valinnanvaraa 4 vuotta vanhan ja ~parisataa ajetun auton kanssa. Saattaa olla kyl että odottelen kevääseen ja hävitän avon silloin niin sitten ehkä budjetti vois venyä 535d:hen.
                      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                      W906 319 sprinter - 14

                      Comment

                      • MajorDrake
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 7520
                        • Jyväshyvä

                        Originally posted by joko View Post
                        Onkos kukaan lähiaikoina tuonut 525da:ta sedanina ja m-sporttina? Onko utopistinen haave saada tuollainen 30ke kilpiin saakka? Jos otetaan kriteereiksi väri joku muu kuin hopea, iso navi ja nahkasisustasta plussaa mut m-sportin vakio sisustakin kyllä käy. Katselin että n. 24ke paikkeilla on muutamia ollut tarjolla ja vero tuollaiseen on kai sen 7000e suunnilleen. Olen ajatellut maksimi budjetiksi 30ke mutta sillä ei oikein tunnu saavan juuri mitään jos puhutaan autoista joissa on myös moottori.
                        525 ja 530d:n välillä eroa on varmaan ostohinnassa ehkä 2ke? ja verossa sama 2ke? Eli vastaava pykälän isompi on aina sen 4-5ke kalliimpi ku edellinen jos suunnilleen sama ajomäärä ja varustelu.
                        Tiukkaa tekee.
                        150 tkm ajetun 525dA:n verot on 7351€, joten 30 k€ budjetilla
                        auton pitäisi maksaa selvästi alle 22 k€ ja siihen hintaan
                        ei M-Sporttia tahdo saada jos auto on kunnossa ja huoltohistorialla....

                        Joku vajaa 200 tkm ajettu vois mennä budjettiin...
                        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                        Comment

                        • veku
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 6324
                          • P-Pohjanmaa

                          Tuli vaan mieleen että mitä nuo 1 2 3 napit on peilin vasemmassa alareunassa :think
                          F11 M550D
                          E39 M5
                          F26 3.0 Da M-Sport
                          E61 535D M-Sport

                          Comment

                          • touring39
                            BTCF Member
                            • May 2005
                            • 3901
                            • Kaarina

                            Originally posted by veku View Post
                            Tuli vaan mieleen että mitä nuo 1 2 3 napit on peilin vasemmassa alareunassa :think
                            Autotallin oven avaaja.
                            Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                            Ex:
                            e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                            Comment

                            • joko
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2004
                              • 1964
                              • Seinäjoki

                              Originally posted by MajorDrake View Post
                              Tiukkaa tekee.
                              150 tkm ajetun 525dA:n verot on 7351€, joten 30 k€ budjetilla
                              auton pitäisi maksaa selvästi alle 22 k€ ja siihen hintaan
                              ei M-Sporttia tahdo saada jos auto on kunnossa ja huoltohistorialla....

                              Joku vajaa 200 tkm ajettu vois mennä budjettiin...
                              Juu olin kirjoittavinanikin että semmoinen n. 200tkm ajettu voi olla. Muutamia bongaillut saksassa jollain 25ke pyynnillä ja vero tuollaiseen on varmaan aika tasan 7ke ja hakukulut päälle niin väkisin se kipuaa vähän 30ke päälle kyllä. Noh odotellaan... tai käydään volvokaupoilla niin jääkin vielä rahaa.
                              F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                              W906 319 sprinter - 14

                              Comment

                              • 5er
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2005
                                • 208
                                • Savo

                                Originally posted by 5er View Post
                                Jaaha F11 530d xDrive M-Sport -11 on saksasta tuloillaan vaikka E61 530iA oli aluksi suunnitteilla. Toimiiko muilla BMW EPC? Itsellä ei ainakaan näy options valikko mistä sais varustelistan näkyviin.
                                Kyllä taas osaa vastustaa. Pari päivää ennen auton hakua oli autosta mennyt öljypumppu joka vaihdettiin. Sittenkun sitä pääsi välittäjä vihdoin hakemaan niin jonkin matkan päästä oli tullut ilmoitus vähäisestä öljymäärästä ja "drivetrain malfunction", auto hinurilla seuraavaan bmw huoltamoon. Pikadiagnoosin mukaan turbo olisi viallinen. Mitähän kaikkea vielä edessä.
                                Auto onneksi BMW liikkeestä ja Europlus takuulla mutta ei hyvästi alkanut F11 kanssa
                                ex E60 530iA -07 M-Sport
                                ex E39 528iA -99

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎