Originally posted by böntti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by snoub; 02-03-2015, 19:30.BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex.
BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
-
-
Originally posted by snoub View PostErimieltä tästä, individual varusteita saa toki myös m-sport yhteyteen.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Kyllä, puhuin nimen omaan individual composition -paketista mikä tuossa autossa on. Eikö individual-brändin kautta saa melkein mitä vaan, jos lyö tarpeeksi taaloja tiskiin?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Postlaiha on kyllä momentin kesto vaikka olisi murhamoottorillekkin tuo laatikko =/
Comment
-
-
Tjaa-a...nyt rupesi tuntumaan, että jos kuitenkin jättäisi tuon E60 pois laskuista ja vaihtaisikin tuon E65 tämmöiseen F10 ja pitäisikin talviautona tuon E39.
Näyttäisi suunnilleen 35t€ veroineen semmoisen saavan tuotettuakin kun yllätyksekseni verot tämmöiseen ovatkin alle kasilla alkavia lukemia!!
Sitten se ikuisuuskysymys Bensa vai Diesel? Alle 15tkm tulisi vuodessa varmaan kruisailtua...jos kulutusero olisi 2l/100km niin silloinhan diesel olisi jo halvempaa ajoa...
Muttah muttah...ne surulliseen kuuluisat diesel-ongelmat? Vieläkö jatkuvat tässäkin pakosarjan halkeamiset, suutinvaivat, imuläppäongelmat ym?
Ehdokkaina olisivat siis 528iA (kutoskoneella tottakai), 530iA, 535iA ja 530dA.
Diesel voisi olla vaikka nelikkokin, bensassa lisää liikaa kulutusta hyötyyn nähden.
Hassua vain että tiettyjä varusteita on näissä F-sarjalaisissa harvemmassa kuin E60:ssä. Esim Soft Close ovia on todella harvassa, miksiköhän näin?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTjaa-a...nyt rupesi tuntumaan, että jos kuitenkin jättäisi tuon E60 pois laskuista ja vaihtaisikin tuon E65 tämmöiseen F10 ja pitäisikin talviautona tuon E39.
Näyttäisi suunnilleen 35t€ veroineen semmoisen saavan tuotettuakin kun yllätyksekseni verot tämmöiseen ovatkin alle kasilla alkavia lukemia!!
Sitten se ikuisuuskysymys Bensa vai Diesel? Alle 15tkm tulisi vuodessa varmaan kruisailtua...jos kulutusero olisi 2l/100km niin silloinhan diesel olisi jo halvempaa ajoa...
Muttah muttah...ne surulliseen kuuluisat diesel-ongelmat? Vieläkö jatkuvat tässäkin pakosarjan halkeamiset, suutinvaivat, imuläppäongelmat ym?
Ehdokkaina olisivat siis 528iA (kutoskoneella tottakai), 530iA, 535iA ja 530dA.
Diesel voisi olla vaikka nelikkokin, bensassa lisää liikaa kulutusta hyötyyn nähden.
Hassua vain että tiettyjä varusteita on näissä F-sarjalaisissa harvemmassa kuin E60:ssä. Esim Soft Close ovia on todella harvassa, miksiköhän näin?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostJos haluat kokeilla rauhassa dieselnelikkoa, niin tuu käymään, kun tossa kulman takana kerran asustelet.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo kiitos tarjouksesta! Voinpa tuohon tarttuakin kunhan ilmat tästä vähän kaunistuu, sen verta komia pelihän tuo autosi näyttää olevan.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTjaa-a...nyt rupesi tuntumaan, että jos kuitenkin jättäisi tuon E60 pois laskuista ja vaihtaisikin tuon E65 tämmöiseen F10 ja pitäisikin talviautona tuon E39.
Näyttäisi suunnilleen 35t€ veroineen semmoisen saavan tuotettuakin kun yllätyksekseni verot tämmöiseen ovatkin alle kasilla alkavia lukemia!!
Sitten se ikuisuuskysymys Bensa vai Diesel? Alle 15tkm tulisi vuodessa varmaan kruisailtua...jos kulutusero olisi 2l/100km niin silloinhan diesel olisi jo halvempaa ajoa...
Muttah muttah...ne surulliseen kuuluisat diesel-ongelmat? Vieläkö jatkuvat tässäkin pakosarjan halkeamiset, suutinvaivat, imuläppäongelmat ym?
Ehdokkaina olisivat siis 528iA (kutoskoneella tottakai), 530iA, 535iA ja 530dA.
Diesel voisi olla vaikka nelikkokin, bensassa lisää liikaa kulutusta hyötyyn nähden.
Hassua vain että tiettyjä varusteita on näissä F-sarjalaisissa harvemmassa kuin E60:ssä. Esim Soft Close ovia on todella harvassa, miksiköhän näin?
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMitäs sitä mistään ilmoista. Tolla on vaan hauskempaa, mitä rumemmat kelit
Originally posted by N54 View PostMielestäni voidaan kysyä yhtä hyvin onko ne surullisen kuuluisat N53 ongelmat (suuttimet, puolat, nox-anturi ja -katti) saatu jo kuntoon? Jokuhan suutinongelmista raportoi vähänaikaa sitten. Että millään dieselin luotettavuusongelmilla ei kyllä bensaa kannata perustella. Itsekin melkein päädyin F10 528I:hin mutta se myytiin nenän edestä. Sen huomasin että ainakaan Suomessa ei tule myyntiin kovin usein kauhean houkuttelevia bensakoneisia ja Saksassakin hinnat usein nousevat nopeasti jos etsii täydellistä voll-yksilöä.
Ja tietysti juurikin tuollainen voll-yksilö tottakai on hakusessa. jos nyt kuitenkin sen melkein neljäkymppiä meinaa autoon laittaa niin ei siinä kauheasti kompromisseja viitsisi tehdä, vaan juuri sellainen pitäisi saada kun haluaa!F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Eka postaus. Eli F11:sta tekis mieli ja tässä kovin pohditaan kotimaisten vaihtoehtojen ja saksasta tuottamisen välillä. Budjetti renkaineen, lämppäreineen yms. n. 38te (jahka Audi on ensin myyty), ei ihan pennin päälle ole kiveen hakattu - eli jos saksasta tuo, sais hinta olla 35-36te kilvissä, että vois vielä haalia talvikiekot ja lämppärin.
1. Mitä tuojia foorumilaiset on käyttänyt? Eräs tamperelainen firma on saanut kehuja tuttavapiirissä, mutta on aika kallis. Pienempää ja luotettavampaa toimijaa tiedossa?
2. Mikä on parasta mitä tuolla rahalla saa? Vaatimuksia ei ole hirveästi, komfort- tai sporttipenkki ristiseläntuen säädöllä pitää olla, sisustuksen pitää olla tumma ja kilsat kohtuulliset. Hifikaiuttimet olis kanssa kivat - sitten oikeestaan muut varusteet on suurta plussaa. Värillä ei ole väliä, kunhan sisusta on musta/tumma. Taloudellisuutta arvostetaan - mutta ei ole itsetarkoitus. Samoin tehon kanssa. Nelikko taitaa olla poissa laskuista budjetin takia - ja esim vähäiset kilsat ajaa tässä edelle. Auton hyvä kondis on tärkeä + tuolla rahalla saa mintin kuntoisen karvalakin kotimaasta. Eli mitä tolla saa tuottamalla? Hinnat tietysti osaa katsoa mobilesta, verot mahdista, mutta mites muut kulut ja tuojan palkkiot?
Comment
-
-
Originally posted by vmslehtinen View PostEka postaus. Eli F11:sta tekis mieli ja tässä kovin pohditaan kotimaisten vaihtoehtojen ja saksasta tuottamisen välillä. Budjetti renkaineen, lämppäreineen yms. n. 38te (jahka Audi on ensin myyty), ei ihan pennin päälle ole kiveen hakattu - eli jos saksasta tuo, sais hinta olla 35-36te kilvissä, että vois vielä haalia talvikiekot ja lämppärin.
1. Mitä tuojia foorumilaiset on käyttänyt? Eräs tamperelainen firma on saanut kehuja tuttavapiirissä, mutta on aika kallis. Pienempää ja luotettavampaa toimijaa tiedossa?
2. Mikä on parasta mitä tuolla rahalla saa? Vaatimuksia ei ole hirveästi, komfort- tai sporttipenkki ristiseläntuen säädöllä pitää olla, sisustuksen pitää olla tumma ja kilsat kohtuulliset. Hifikaiuttimet olis kanssa kivat - sitten oikeestaan muut varusteet on suurta plussaa. Värillä ei ole väliä, kunhan sisusta on musta/tumma. Taloudellisuutta arvostetaan - mutta ei ole itsetarkoitus. Samoin tehon kanssa. Nelikko taitaa olla poissa laskuista budjetin takia - ja esim vähäiset kilsat ajaa tässä edelle. Auton hyvä kondis on tärkeä + tuolla rahalla saa mintin kuntoisen karvalakin kotimaasta. Eli mitä tolla saa tuottamalla? Hinnat tietysti osaa katsoa mobilesta, verot mahdista, mutta mites muut kulut ja tuojan palkkiot?
Tervetuloa foorumille
En tiedä saako mainostaa mutta Viacar, tuntee bemarit
Mielellään kuutoskoneella jos diesel kyseessä.
Varusteet oman ja edellisen omistajan rastien perusteella,mieluiten paljon kuin liian vähän
Just vajaa 1000 km ajoa topicin autolla ja laskettu kulutus 5.9 eli kutonenkin menee matkassa kohtuu vähällä, nurkkapyöritys ja pätkäajo nostaa kulutuksen vrt nelonen.Last edited by veku; 31-03-2015, 20:19.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
No nyt tuli yhtä 530Xd:tä koeajeltua hieman...
On se hieno peli vaan perkule, mutta rengasmelua oli kyllä liikaa, huomattavasti enemmän kuin E65 ja jopa enemmän kuin E39...tosin loppuunajetuilla Continentalin 245/40R19 epätasaisesti kuluneilla kesärenkaillakin saattoi olla osuutensa asiaan...ainakin näin toivoisin.
Viaton autokaan ei selvästikään ollut sillä tyhjäkäynnillä kuulosti kuin yksi suutin ei pelittäisi ihan kunnolla, eli siinä niitä kuuluisia diesel ongelmia sitten jo heti kättelyssä...tosin ajokilometrejäkin oli jo suunnattomasti (yli 120tkm) joten voineehan tuommoinen olla jo ominaista?
Kulutuslukemaksi koeajon jälkeen tuli 6.4l/100 mikä ei ole paha, muttei hyväkään...tosin toki tuo neliveto lisää kulutusta varmaankin puolisen litraa.
Ajokilometreilläni tuo varmasti olisi aikalailla plus miinus nolla bensan kuluihin verrattuna, joten ei ainakaan merkittävää säästöä dieselista tulisi.
Sitten yksi mielenkiintoinen havainto. Mittariston valaistus muutunut räikeän valkoiseksi! Miksi ihmeessä??? Miten tuollaista voisi pimeässä katsella? Vai saako senkin väriä jostain muutettua? Nopeasti en ainakaan valikoista löytänyt. Kyllä perkele se pitäisi tutun oranssinpunaiseksi saada ehdottomasti.
Sporttipenkit nyt menetteli, mutta ei noissa nyt ihan herroiksi kyllä istu ja mekaaninen etäisyys- ja kallistuksensäätö on kivikautinen.
Sporttiautomaatti ja adaptive drive toimivat hienosti niistä tulee pakkovarusteet ehdottomasti. Automaatti muutenkin toimii kuin unelma, vaihtaa sitten käsin tai antaa itse hoitaa hommat. Ehdottomasti paras automaatti mitä koskaan olen ajanut.
Eiköhän tämmöiseen nopsaan tottuisi. Hieman erilainen taas vain ja suuri plussa siitä että kuskinpaikalta näkee konepellin! Sellaista ominaisuutta ei nykyautoista juurikaan enään löydy!F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo nyt tuli yhtä 530Xd:tä koeajeltua hieman...
On se hieno peli vaan perkule, mutta rengasmelua oli kyllä liikaa, huomattavasti enemmän kuin E65 ja jopa enemmän kuin E39...tosin loppuunajetuilla Continentalin 245/40R19 epätasaisesti kuluneilla kesärenkaillakin saattoi olla osuutensa asiaan...ainakin näin toivoisin.
Viaton autokaan ei selvästikään ollut sillä tyhjäkäynnillä kuulosti kuin yksi suutin ei pelittäisi ihan kunnolla, eli siinä niitä kuuluisia diesel ongelmia sitten jo heti kättelyssä...tosin ajokilometrejäkin oli jo suunnattomasti (yli 120tkm) joten voineehan tuommoinen olla jo ominaista?
Kulutuslukemaksi koeajon jälkeen tuli 6.4l/100 mikä ei ole paha, muttei hyväkään...tosin toki tuo neliveto lisää kulutusta varmaankin puolisen litraa.
Ajokilometreilläni tuo varmasti olisi aikalailla plus miinus nolla bensan kuluihin verrattuna, joten ei ainakaan merkittävää säästöä dieselista tulisi.
Sitten yksi mielenkiintoinen havainto. Mittariston valaistus muutunut räikeän valkoiseksi! Miksi ihmeessä??? Miten tuollaista voisi pimeässä katsella? Vai saako senkin väriä jostain muutettua? Nopeasti en ainakaan valikoista löytänyt. Kyllä perkele se pitäisi tutun oranssinpunaiseksi saada ehdottomasti.
Sporttipenkit nyt menetteli, mutta ei noissa nyt ihan herroiksi kyllä istu ja mekaaninen etäisyys- ja kallistuksensäätö on kivikautinen.
Sporttiautomaatti ja adaptive drive toimivat hienosti niistä tulee pakkovarusteet ehdottomasti. Automaatti muutenkin toimii kuin unelma, vaihtaa sitten käsin tai antaa itse hoitaa hommat. Ehdottomasti paras automaatti mitä koskaan olen ajanut.
Eiköhän tämmöiseen nopsaan tottuisi. Hieman erilainen taas vain ja suuri plussa siitä että kuskinpaikalta näkee konepellin! Sellaista ominaisuutta ei nykyautoista juurikaan enään löydy!
Mutjuu, koeajotarjous on edelleen voimassa, jos haluat referenssejäPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Comment