Mikähän on insinöörillä mahtanut olla mielessä G31 mallin ilmastointia suunnitellessaan :think
Näillä keleillä +26 jos keskivartalon ilmastoinnin säätövalikossa palkit on keskellä eli 50/50 tulee 20 asteen pyynnillä keskelta +15 asteista ilmaa ja jaloille +33 astetta![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Kun keskisuuttimien säädön kääntää täysin kylmälle tulee keskisuuttimista +8 astetta ja jaloille +44 astetta sekä eteen että taakse![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Autokeskuksella puhuivat että se jotenkin kuivattaa lattioita ja kesällä kun ulkona on helle niin kuivattaa lattioita , just joo![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
Jos mä kerran haluun et sisällä on sopivan viileetä ja ulkona +26 niin en mä kyllä jaloille halua +44 asteista ilmaa vaan viileetä sinnekin![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Sama vaikka kääntää manuaalisesti suuntausta jaloille tai tuulilasille tulee sinnekin se sama +44 astetta vaikka pyynti +20 ja siltikin ilmaa tulee todella vahän kojelaudan päistä.
Jos jaloille haluaa viileetä ja sisälle niin pyyntiä pitää kääntää +16 asti sitten vasta tulee viileeta mut alkaa jäähtyyn liikaa jolloin pyyntiä pitää nostaa ja jalat paistuu.
Jos auto seisoo paahteessa ja lähdet ajamaan alussa tulee kyllä nopeesti kylmää sisälle, mutta 1-2km ajolla ilman puhalluslämpötila nousee selvästi ja tulee kuuma uudestaan.....voi näitä tekeleitä
Näillä keleillä +26 jos keskivartalon ilmastoinnin säätövalikossa palkit on keskellä eli 50/50 tulee 20 asteen pyynnillä keskelta +15 asteista ilmaa ja jaloille +33 astetta
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Kun keskisuuttimien säädön kääntää täysin kylmälle tulee keskisuuttimista +8 astetta ja jaloille +44 astetta sekä eteen että taakse
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Autokeskuksella puhuivat että se jotenkin kuivattaa lattioita ja kesällä kun ulkona on helle niin kuivattaa lattioita , just joo
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
![Diuu](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/diuu.gif)
Jos mä kerran haluun et sisällä on sopivan viileetä ja ulkona +26 niin en mä kyllä jaloille halua +44 asteista ilmaa vaan viileetä sinnekin
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Sama vaikka kääntää manuaalisesti suuntausta jaloille tai tuulilasille tulee sinnekin se sama +44 astetta vaikka pyynti +20 ja siltikin ilmaa tulee todella vahän kojelaudan päistä.
Jos jaloille haluaa viileetä ja sisälle niin pyyntiä pitää kääntää +16 asti sitten vasta tulee viileeta mut alkaa jäähtyyn liikaa jolloin pyyntiä pitää nostaa ja jalat paistuu.
Jos auto seisoo paahteessa ja lähdet ajamaan alussa tulee kyllä nopeesti kylmää sisälle, mutta 1-2km ajolla ilman puhalluslämpötila nousee selvästi ja tulee kuuma uudestaan.....voi näitä tekeleitä
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Comment