Eiköhän tuo koeajolla aukene kumpi malli istuu itselle paremmin. 630 tosiaan kuluttaa jonkun verran vähemmän kuin 645/650 varsinkin taajamassa, maantiellä ero on aika olematon. Käyttökustannuksissa en näe juurikaan eroa. 630 on tosiaan about 100kg kevyempi mitä 645, mutta painoa merkittävämpänä seikkana pidän auton isoa kokoa. Vaikka auto on loistava ajaa varsinkin Dynamic Drive-paketin ja H&R jousien kanssa, niin ei tuo mikään mikroautomainen ole mutkatiellä eikä BMW sitä sinne suunnitellutkaan vaan GT-tyyliin vaihtamaan maisemaa sporttisen mukavasti ja siinä E63 on ihan ykkönen! Mitä tulee noihin moottoreihin, niin täysin makuasioita. Itse kaipasin tuohon koriin alhaalta vääntävän kasikoneen ja automaatin perään. Toinen vaihtoehto olisi ollut 635d, mutta niiden hinnat on vielä +30k luokassa ja omalle pussille liikaa. Ainakin omasta mielestä 645 vetää myös ylhäältä nätisti, että tiedä sitten onko tuossa koeajetussa vehkeessä ollut kaikki kunnossa? Noista äänistä sen verran, että ainakin 645:n vakioputkistosta lähtee varsin miehekäs soundi varsinkin putkiston lämmettyä kunnolla. Toki auto on sisälle todella hiljainen, että ilman ikkunan raotusta ei tahdo kuulla pakoääniä juuri ollenkaan. Mikään älämölöputkisto ei omasta mielestä edes sovi tämän tyyliseen autoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E63/64 Kysymyksiä ja vastauksia I
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by kama View PostTuolla ylempänä jo kerroit sen ratkaisevamman asian eli fiiliksen. Kasi murahtelee matalilla kierroksilla ja kutonen laulaa korkealla.
Ite päädyin kuutoseen, johtuen ihan vaan juuri tästä mieltymyksestä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMitä mukavaa tai hyvää on siinä, että on kierroskone?
Tässä oli kyse vaan kasi vs. kuutonen äänimaailmasta.
kuutonen vs. kasi vääntöä löytyy jo tältäkin forumilta riittävästi eikä ole tarkoitus lietsoa lisää. Kuten Esko mainitsi e63 on iso GT ja siihen kasin luonne sopii erittäin hyvin.
e63 on hieno auto ja mikä parasta koneeksi voi valita kuutosen, kasin, tuplaturbo diiselin tai vaikka veekympin. Tämä valinnan voi tehdä ihan vapaasti oman kukkaron ja käyttötarpeen mukaan
Tuolla hyvin tietoa n52:sta jos kuutonen on se oma juttu:
E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by jessee90 View PostOnko muilla ollut kunnollisen ajoasennon löytämisessä ongelmia? Tuntuu että ratti jää liian kauas vaikka miten säätäis. Vai johtuuko napoleonsyndroomasta (175cm)
Eilen heitti yhtäkkiä hyvät asetukset päin helvettiä enkä minä idiootti niitä älynnyt muistiin laittaa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by jessee90 View PostKiitoksia Esko! Tyhmiä kysymyksiä ei kuulemma ole, joten jatketaan.
Missä tässä vehkeessä on vakionopeudensäädin vai onko tosissaan optio lisävaruste jota tässä ei sitten ole?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Comment