Tekeekö tänä päivänä noilla ebayn about 150€ etupään tukivarsiseteillä mitään? Aikanaan useamman 10tkm e34 alla kesti kun käytti suojakumit auki ja kunnon rasvat niveleen, mutta suojakumi mureni niistä suht nopeasti? Vai sijoittaako meyle/febi-bilstein/lemföder akselille suorilta?
Jos jostain saat saksalaista Meyleä, niin sitä tai sitten Lemföderiä. M539 restorationilta ei ole kovin paljoa ylistystä tullut kiinan Meylelle, melkosta kuraa tuntuu olevan. Lemförder on aina ollu varma valinta. Ite en koskis noihin kiinan tusinasetteihin, halpa ja hyvä tulee eri paketissa
Tekeekö tänä päivänä noilla ebayn about 150€ etupään tukivarsiseteillä mitään? Aikanaan useamman 10tkm e34 alla kesti kun käytti suojakumit auki ja kunnon rasvat niveleen, mutta suojakumi mureni niistä suht nopeasti? Vai sijoittaako meyle/febi-bilstein/lemföder akselille suorilta?
Tietäiskö joku mikä on e32 750i pre-facen jarrupommin kierre? Tilasin äskön Febin 01817 jarrupommin ja ilmeisesti pitäisi adapteri tehdä jos M539 restorationin videoihin on uskominen. Oma alkuperäinen sanoi sopimuksen irti ja poljin ei vedä kovaksi enää ollenkaan, lisäksi ABS palaa taulussa.
Samoja ne on, e34 jousijäykkyyksillä ei sit pärjää..
Itellä on edessä bilsteinin b8 iskarit ja laikatut hr jouset, liian matala.. Laatikossa kierros uusia kaw jousia, josko niillä tulis sopiva.. Coilien tuntumaan olen jo liian vanha😂
Lueskelin noita e32 madallus topiceja ja jos oikeen ymmärsin niin e34 coilit menis suoraan e32 alle? Oliko madallusjousissa sama homma? Jos näin on niin helpottais pikkusen tuo valikoiman laajuus etsintöjä.
Minä taas oon hiukan katellut että pitäiskö tilata E34 orkkis M-sport jouset. Toistaiseksi selailtuna Hubauer olisi halvin tuohon. On keula kamalan maassa, jotkut punaiset jouset siellä on ollut (liekö 20 vuotta) takana taas varaosaliikkeestä ostetut jotkut madaltavat, nekään ei mun ostamat vaan laitettu juuri ennen kuin itselle auto tuli.
"226
Sports Suspension Settings
Sportliche Fahrwerksabstimmung"
Ois vaan kiva entistää, orkkis korkeus ja koko alustan osien tarkistus
E34 jousijalat sopii ainakin taakse. Mutta jouset, vaikka mahtuu paikalleen, ovat onnettoman hennot. Makaa ja syvällä. Epäilen keulassa ihan samaa, ainakin v12 kanssa.
Minä taas oon hiukan katellut että pitäiskö tilata E34 orkkis M-sport jouset. Toistaiseksi selailtuna Hubauer olisi halvin tuohon. On keula kamalan maassa, jotkut punaiset jouset siellä on ollut (liekö 20 vuotta) takana taas varaosaliikkeestä ostetut jotkut madaltavat, nekään ei mun ostamat vaan laitettu juuri ennen kuin itselle auto tuli.
"226
Sports Suspension Settings
Sportliche Fahrwerksabstimmung"
Ois vaan kiva entistää, orkkis korkeus ja koko alustan osien tarkistus
Lueskelin noita e32 madallus topiceja ja jos oikeen ymmärsin niin e34 coilit menis suoraan e32 alle? Oliko madallusjousissa sama homma? Jos näin on niin helpottais pikkusen tuo valikoiman laajuus etsintöjä.
Aikanaan laitoin vanhat tiivisteet putsattuna tiivisteliimalla paikalleen. Hyvin on tominut vuosikausia. Liima taisi olla permatexin mustaa ultrablack motonetin hyllystä.
Omat tiivisteet oli sieltä ns. kannen puolelta jo niin paskana, että niitä ei enää liimaamalla saanut kuntoon (palasia irti). Hioin sillon kokeeksi koko sen kannen puolen tiivistepinnan metallille ja liimasiin ETRALTA hankittua kumimattoa about saman vahvuista. Tulipahan kokeiltua...
Päivitystä tähän. Toimihan nuo hetken aikaa nuo omatekoiset imusarjan tiivisteet, mutta nyt vuotaa niin saatanasti. Kestosta sen verran, että pari kertaa kesti käyttää motti kuumaksi. Noh, tulipahan kokeiltua. Kaippa se on uudet tiivisteet sitten tilattava.
Aikanaan laitoin vanhat tiivisteet putsattuna tiivisteliimalla paikalleen. Hyvin on tominut vuosikausia. Liima taisi olla permatexin mustaa ultrablack motonetin hyllystä.
Leave a comment: