E32 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• TylerDurden
    replied
    Originally posted by jaskap View Post
    Inpallakin kyllä testatusti onnistuu, jos sellaisen jostain käsiinsä saa.

Sarjakaapelilla ja näillä ohjeilla pääsee ensimmäisen lähdön M70 moottoriin kiinni.
    http://www.bimmerforums.com/forum/sh...ut-EWS-working

Eli pääseekö hommaamalla tämän, sarjaporttikaapelin ja Jeesuksen aikaisen läppärin + softan, vehkeeseen käsiksi?

Sorry, mutta Mac taustainen ihminen ja nämä Inpat jne. on ihan hepreaa mulle.

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by TylerDurden View Post
    Harhauduin jälleen E32 omistajaksi. Edellisen viat onnistuin korjaamaan ilman vikakoodilukijaa ja pärjäsin pelkällä nollaajalla.
    Nyt olisi tarvetta lukijalle.
    Onko ehdotuksia, tai myydä kapistusta?
    89/E32 M70
    Inpallakin kyllä testatusti onnistuu, jos sellaisen jostain käsiinsä saa.

Sarjakaapelilla ja näillä ohjeilla pääsee ensimmäisen lähdön M70 moottoriin kiinni.
    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
    Last edited by jaskap; 19-05-2021, 08:18.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by TylerDurden View Post
    Harhauduin jälleen E32 omistajaksi. Edellisen viat onnistuin korjaamaan ilman vikakoodilukijaa ja pärjäsin pelkällä nollaajalla.
    89/E32 M70
    Ainoa mikä toimii on ads kaapeli ja softaksi dis

edit: ICOM ja Ista saattaa toimia myös, en ole kokeillut ko malliin.

Leave a comment:

• TylerDurden
    replied
    Lukijaa?

89/E32 M70

Leave a comment:

• MikkoJII
    replied
    Originally posted by jaskap View Post
    Goldia käyttänyt kaikissa vehkeissä kelkoista tähän M70: seen jo kymmenen vuotta. Eipä tuo Silverkään kai huono ole, jos et pakkasesta käynnistele.
    Originally posted by Laku View Post
    Gold on varmaan ihan ok siinä. Itse olen käyttänyt Mobil 1 5W50.

Selvä homma. Päädyn varmaan tuohon Gold S kun se näyttää olevan halvempaa.

Onko jollakin jakaa viisautta IHKAn yläosan irroittamiseen. Tarkoitan sitä muovia missä ne korjausta vaativat säätömoottorit yleensä on. Ne klipsit oon napsauttanut kaikki pois mutta tuntuu olevan jostain vielä kiinni. Ehkä ylhäältä ja takaa?

Aattelin, että olis huomattavastikin helpompi korjata ne kaks säätömoottorin kiinnikettä kun sais tuon muovin pois

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Gold on varmaan ihan ok siinä. Itse olen käyttänyt Mobil 1 5W50.

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by MikkoJII View Post
    Mitäs moottoriöljyä olette käyttäneet M70:ssä?

Teboil Gold S 5w-40 käynyt mielessä, mutta sitten oon pohtinut 10w-40 öljyjäkin. Esim. Teboil Silver 10w-40 semi-synteettinen... :think
    Goldia käyttänyt kaikissa vehkeissä kelkoista tähän M70: seen jo kymmenen vuotta. Eipä tuo Silverkään kai huono ole, jos et pakkasesta käynnistele.

Leave a comment:

• MikkoJII
    replied
    Mitäs moottoriöljyä olette käyttäneet M70:ssä?

Teboil Gold S 5w-40 käynyt mielessä, mutta sitten oon pohtinut 10w-40 öljyjäkin. Esim. Teboil Silver 10w-40 semi-synteettinen... :think

Leave a comment:

• e34touringmies
    replied
    Kyllä pitäisi sopia
    Ja edit, ei taas yhtään katsonut että on jo vastattu...
    Last edited by e34touringmies; 11-04-2021, 18:43. Reason: liian hidas..

Leave a comment:

• MikkoJII
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Passaako 730 ja 750 etulokasuojat keskenään?

Sopii.

Leave a comment:

• Jookuj
    replied
    Passaako 730 ja 750 etulokasuojat keskenään?

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Mistähän lähtis hakemaan etuvalojen relettä? Käynnistin auton ja laitoin valot päälle, kaikki ok, sammutin valot ja sen jälkeen ne ei sytykkään enää. Ajovalot kyseessä, muut pelaa normaalisti, sulakkeet ok. Onko rele jossain? Vaiko joku muu vika?
    Originally posted by Haju69 View Post
    Eikö se juurikin viittais tuohon LKM ennemmin ku "Sinappireleeseen", jos se ajovalot hävittää mutta takavalot säilyy?

Onko LMK e32 ja e34 keskenään sopiva?
    Aivan totta LKM moduulista vois aloitella. Haulla löytyy kyllä juttua.

Edit: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=41314
    Last edited by Haju69; 11-04-2021, 11:06.

Leave a comment:

• Jookuj
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Eikö se juurikin viittais tuohon LKM ennemmin ku "Sinappireleeseen", jos se ajovalot hävittää mutta takavalot säilyy?

Onko LMK e32 ja e34 keskenään sopiva?

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Mistähän lähtis hakemaan etuvalojen relettä? Käynnistin auton ja laitoin valot päälle, kaikki ok, sammutin valot ja sen jälkeen ne ei sytykkään enää. Ajovalot kyseessä, muut pelaa normaalisti, sulakkeet ok. Onko rele jossain? Vaiko joku muu vika?
    "Sinappirele"

Article by: Max Fretter, updated and edited by Mike Oswald Applies to: all e32 and e34 models. Both e32 and e34 owners either know about these things already, and have had them fixed, or need to know about them - that's what this page is for. The LKM or "Licht Kontroll Modul", is the light

Leave a comment:

• Jookuj
    replied

Leave a comment:

Working...
X