E32 alusta
En millään oo tähän saanut varmuutta vaikka selannut kuinka paljon, käykö e34 alustasarja e32? Lähinnä bc racing mielessä.
E32 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eikös Pielmeierkin ole aina väh. 30€ rahti?Originally posted by MikkoJII View PostKokeilen vielä Pielmeieriä jos niillä sattuisi olemaan varastossa. Voisin ottaa ehkä samalla jotain muutakin tuolta Pielmeiriltä. Leebmanilla näytti olevan, mutta hinnat karannut käsistä rahtien osalta. Osan hintakin tuplat tuohon jenkkilään verrattuna.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View Post
Kokeilen vielä Pielmeieriä jos niillä sattuisi olemaan varastossa. Voisin ottaa ehkä samalla jotain muutakin tuolta Pielmeiriltä. Leebmanilla näytti olevan, mutta hinnat karannut käsistä rahtien osalta. Osan hintakin tuplat tuohon jenkkilään verrattuna.
Leave a comment:
-
https://www.ebay.com/itm/BMW-E31-E32...-127632-2357-0Originally posted by MikkoJII View PostOnko tiedossa ketään kuka 3D-tulostaisi linkin muovikiinnikkeitä. Uutena ei enää saa :think
Osanro. 7
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1799
Jenkkilästä näyttäs löytyvän.
Leave a comment:
-
Onko tiedossa ketään kuka 3D-tulostaisi linkin muovikiinnikkeitä. Uutena ei enää saa :think
Osanro. 7
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1799
Leave a comment:
-
E32 jousien mitat
Takapää ei kestä painoa joten jäykempiä jousia tarviis. Oisko jollain takajousta irrallaan mistä sais vertailumitat niin vois soveltaa vaikka jo olemassa olevista?
Pituus,halkaisija ja paksuus
Leave a comment:
-
Mikä on helpoin tapa vaihtaa takaoven lukkomoottori? Pitääkö tässä oikeasti purkaa koko ovi? Mulla on tässä omassa yhtenäisenä pakettina koko helahoito. Ei saa siis erikseen otettua pelkkää lukkoa irti vaan se on niitattu kiinni tuohon ns. runkoon. Bentleyn oppaassa on ilmeisesti vanhempaan malliin ohje.
Oon yrittänyt ujuttaa lukkomoottoria takaisin tuohon tankoon mutta eihän se mene. Ei vaan saa painettua moottoria eikä tankoa niin paljon että napsahtais paikoilleen.
Edit.
Vaihdettu. Laske lasi alas ja ota lasi irti liukupaloista. Nosta lasi käsin takaisin ylös. Irroita rungon ja lukon pultit. Kehikko liikkuu eteenpäin ja lukkomoottorin saa ujutettua tankoon.Last edited by MikkoJII; 19-07-2021, 19:22.
Leave a comment:
-
Sieltäkin joo. Postikulut tuntuu olevan niin järkyttävät, että pohdin jo sen vuoksi uusien ostamista.Originally posted by Haju69 View PostOotkos ebaysta katsellut?
Lukkomoottoria kysyin marmorilta ja sen hinta on 130€. Turvavyö marmorilta 70€ (tätä en nyt välttämättä pidä edes pahana kun on turvavarusteesta kyse)
Autopurkaamojen sivuilta löytyy 1kpl lukkomoottoreita 55€ ja 9€ rahti.
No täytyy metsästää vielä. Meinaa vaan ottaa vähän pattiin kun tuo projekti ei oikein etene, toki on mulla arpeetia siinä muutenkin. Pitää varmaan laittaa Pielmeierille kyselyä, että mihin hintaan sieltä sais uutena osia.
Leave a comment:
-
Ootkos ebaysta katsellut?Originally posted by MikkoJII View PostEi kellään olis tiedossa E32 purkuautoa?
Foorumilta oon löytänyt kahdelta käyttäjältä purkuautoja, mutta heiltä osien tai ylipäätään tiedon saaminen autoista ja jäljellä olevista osista tuntuu olevan vähän turhan vaikeaa.
Hakusessa pääasiassa sisustan ja korin osia, kuten nyt esimerkiksi takaoven lukkomoottori ja keskipenkin turvavyö.
Leave a comment:
-
Ei kellään olis tiedossa E32 purkuautoa?
Foorumilta oon löytänyt kahdelta käyttäjältä purkuautoja, mutta heiltä osien tai ylipäätään tiedon saaminen autoista ja jäljellä olevista osista tuntuu olevan vähän turhan vaikeaa.
Hakusessa pääasiassa sisustan ja korin osia, kuten nyt esimerkiksi takaoven lukkomoottori ja keskipenkin turvavyö.
Leave a comment:
-
E32 airbagin valo vilkkuu ensin muutaman minuutin startissa, ennenkuin jää palamaan kokoajan. Saako tuon joku nollattua vai teenkö suoraan hyppylankavirityksen sinne mittariston taakse?
Leave a comment:
-
Pistä viestiä jos/kun saat toimimaan, niin hommaan itekkin.Originally posted by aae30 View PostItse tuolta tuon juuri tilanneena, voin suositella;
lähti tulemaan tilauksen kanssa samana päivänä, ja kesti n.10pv tulla.
kaapeli+läppäri+softa vielä tuolle puuttuu - toimituksen nopeus yllätti
.
Leave a comment:
-
Itse tuolta tuon juuri tilanneena, voin suositella;Originally posted by TylerDurden View Posthttp://www.one-stop-electronics.com/...&product_id=17
Eli pääseekö hommaamalla tämän, sarjaporttikaapelin ja Jeesuksen aikaisen läppärin + softan, vehkeeseen käsiksi?
Sorry, mutta Mac taustainen ihminen ja nämä Inpat jne. on ihan hepreaa mulle.
lähti tulemaan tilauksen kanssa samana päivänä, ja kesti n.10pv tulla.
kaapeli+läppäri+softa vielä tuolle puuttuu - toimituksen nopeus yllätti
.
Leave a comment:
-
Itse sain toimimaan ADS USB kaapelilla. Jos inpaa käytät, pitää olla linkistä löytyvät fileet, jotta tunnistaa M70 boksit.Originally posted by TylerDurden View Posthttp://www.one-stop-electronics.com/...&product_id=17
Eli pääseekö hommaamalla tämän, sarjaporttikaapelin ja Jeesuksen aikaisen läppärin + softan, vehkeeseen käsiksi?
Sorry, mutta Mac taustainen ihminen ja nämä Inpat jne. on ihan hepreaa mulle.
Taisipa olla niin, että Linuxissa oli Virtualbox ja siinä sitte Xp+ inpa.
Toki ajat ovat muuttuneet ja ista tms. voipi olla potentiaalisempi vaihtoehto. Joku muu tietää enemmän.
Itse käytän tota inpaa, kuin ei enää kiinnosta vapaa- ajalla säätää tietokoneiden kanssa.
Leave a comment:
Leave a comment: