Tekeekö tänä päivänä noilla ebayn about 150€ etupään tukivarsiseteillä mitään? Aikanaan useamman 10tkm e34 alla kesti kun käytti suojakumit auki ja kunnon rasvat niveleen, mutta suojakumi mureni niistä suht nopeasti? Vai sijoittaako meyle/febi-bilstein/lemföder akselille suorilta?
Jos jostain saat saksalaista Meyleä, niin sitä tai sitten Lemföderiä. M539 restorationilta ei ole kovin paljoa ylistystä tullut kiinan Meylelle, melkosta kuraa tuntuu olevan. Lemförder on aina ollu varma valinta. Ite en koskis noihin kiinan tusinasetteihin, halpa ja hyvä tulee eri paketissa
Samoja ne on, e34 jousijäykkyyksillä ei sit pärjää..
Itellä on edessä bilsteinin b8 iskarit ja laikatut hr jouset, liian matala.. Laatikossa kierros uusia kaw jousia, josko niillä tulis sopiva.. Coilien tuntumaan olen jo liian vanha😂
Voisko kuvitella että e34 540 jouset vois olla tarpeeks jäsyt tommosen e32 730 alle?
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Onko kyseessä m30 vai m60 koneinen seiska? Mietitkö coileja vai pelkkiä jousia?
Mulla kävi alla K.A.W jouset jotka oli ihan seiskan spekseillä, mutta nekin oli vähän turhan matalat ja ennen kaikkea löysät m60 koneiseen ja B8 bilsteini pohjaili niiden kanssa..
Onko kyseessä m30 vai m60 koneinen seiska? Mietitkö coileja vai pelkkiä jousia?
Mulla kävi alla K.A.W jouset jotka oli ihan seiskan spekseillä, mutta nekin oli vähän turhan matalat ja ennen kaikkea löysät m60 koneiseen ja B8 bilsteini pohjaili niiden kanssa..
M30 , coileja tuntuu huonosti löytyvän, mutta kumpi vain setuppi menee. Täytyyköhän takapään tasonsäädölle tehdä jotain?
Edit. MTS Technik coiloverit löytys näemmä 1000e hintaan. Ilmeisesti Eibachin valmistamia kamppeita. Lähetettävä vaan tolpat hitsattavaks tehtaalle.
BC Racingille soitin niin sano että pystyvät tekemään alustan.
Useilla öljy brandeilla on nettisivut. Googleen vaikkapa Castrol öljyvalitsin. Ja sinne vaan rekisteritunnusta autosta ja se kertoo vaihtoehdot kyseiseen autoon. Kertoo myös paljonko öljyä pitää olla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Febi Bilstein 06162 on vastaavaa tavaraa kuin CHF 7.1. Säiliössä on oikee määrä öljyä sillon, kun öljyn yläpinnan taso on 25 mm säiliön yläreunasta. Tämä taso saavutetaan sillon, kun nestepinnan taso on säiliössä olevan verkkoritilän tasalla.
Pentosin 7.1 and 11S can be purchased from your local BMW dealer's parts dept. You can also find it online...check out the vendors listed at www.e38.org/e32 ...you may also find Pentosin hydraulic fluid at Mercedes Benz & VW/Audi/Porsche, Bentley, RR dealer's parts dept. You may have to request tha
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Febi Bilstein 06162 on vastaavaa tavaraa kuin CHF 7.1. Säiliössä on oikee määrä öljyä sillon, kun öljyn yläpinnan taso on 25 mm säiliön yläreunasta. Tämä taso saavutetaan sillon, kun nestepinnan taso on säiliössä olevan verkkoritilän tasalla.
Öljypohjan tiivisteen vaihtoa varten täytyy vissiin nostaa konetta ylöspäin tai laskea akselisto alas? Sen mitä kattelin autoa nosturilla niin tämä kuva mulle jäi. Öljypohja vuotaa vänkärin puolen etukulmasta, pultteja kiristelin mutta tällä ei ollut vaikutusta.
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
Ongelmana E32 ja ABS valo. Syttyy heti kun lähtee ajamaan. Ei vastaa myöskään kaasuun kun valo syttyy vaan pitää nostaa kaasu ylös ja painaa ASC-nappia ja sen jälkeen autolla voi ajaa normaalisti ABS-valon loimottaessa. ASC-napissa ei pala myöskään valo.
Boksiin ei pääse DIS:llä kiinni. Testattu myös toisella ABS-boksilla ja sama tulos. Anturit on mitattu ABS-boksin päästä ja kaikki 1000ohm korvilla mikä pitäisi olla ok. Mittailen huomenna tuleeko tuonne ABS boksille virtoja ollenkaan. Veikkaan, että ei kun joutuu tommosia kikkoja tekemään kun lähtee ajamaan. Tuli hommattua uusi toimiva mittaristokin ihan muusta syystä, mutta ei johdu siitäkään (joskus kuullu, että vika saattaa olla siinäkin)
Testasin tuossa äsken kuitenkin ABS releen (K10). Otin releen irti ja laitoin releen paikasta samoista pinneistä vain johdot tuohon releeseen. Yhdistettynä siis pinnit 30 ja 87. Rele ei naksahda. Pinneistä 15 ja 31 mitattuna 2k alueella 0,824ohm eli 824ohm.
Saan saman vastuksen vaikka en syötä virtoja eli eikö tuo rele ole juminu nyt sitten kiinni? ja voidaan todeta sen olevan paskana? Olettasin, että vastuksen tulisi olla lähempänä tai lähellä 0ohm.
Tuossa alla kuva noista pinnien kytkennöistä.
Comment