E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuinka paljon noi vakiot EDC iskarit kestää madaltaa? KAW myy 55/25 settiä, takana ainakin toimii tasonsäädöllisten kanssa? Onko tuo 55mm liikaa etuiskareille?
-
Anoppia ollut menossa kuskaamaan?Originally posted by holmes View PostEdelleenkin ihmetyttää miten voi joku olla niin valopää ettei laita takapenkin turvavyön pulttia kiinni joka tulee koriin kiinni.
Onneksi huomasin asian. Puuttui koko rauta.
Kiitos sinulle joka näin teit.
Leave a comment:
-
Se hanskalokero on todella paha irroitettavaOriginally posted by holmes View PostTuli sitten vaihdettua raitisilmasuodatin 750.
Onneksi tuli vastaan paremmat ohjeet kuin Bentleyn.
Ei tarvinnut hanskalokeroa alkaa irroittamaan.
Oli tarpeeksi hikistä hommaa muutenkin.
Puolet ruuveista oli edellinen "asentaja" joka valmiiksi kadottanut.
Edelleenkin ihmetyttää miten voi joku olla niin valopää ettei laita takapenkin turvavyön pulttia kiinni joka tulee koriin kiinni.
Onneksi huomasin asian. Puuttui koko rauta.
Kiitos sinulle joka näin teit.

Siinä on oikein kaksi pikakiinnikettä ja ne pumput
Leave a comment:
-
Siis itse lukkomekanismi ei pelaa? Eikai sitä nyt koko ovea tarvitse vaihtaa.
Leave a comment:
-
Purkasin, se lukon "tarrain" on aivan totaalijumissa. crc:tä lotrasin sinne ympäriinsä mitä sinne sai mutta ei vaikutusta. Täytyy ilmeisesti etsiä ehjä ovi diamand swart metallic värisenä. Saako tuon oven lukkopesän jotenkin vaihdettua?Originally posted by Vibaa View PostOvipahvi irti ja tutki mikä sieltä mennyt.
Leave a comment:
-
Ai? Olin katsovinani, että siellä on silmukka, jonka sisällä on metallikuorinen pusla.
Leave a comment:
-
Eikös ne oo vulkanoitu siihen alapään silmukkaan kiinni? Ei taida ehjänä saada irti.
Leave a comment:
-
Ei niitä saa, mittojen mukaan tehä vaikka uretaanihelat?Originally posted by herja View PostSaako jostain e32/e34 takaiskareiden alapään puslia irrallaan? Mulla on edc iskarit takapäähän ylimääräisenä mutta toisesta puuttuu alapään pusla eikä toisessakaan se mitenkään hirveän hyvältä näytä. Olisin kasannut valmiit tolpat mutta alapäät puuttuu.
Leave a comment:
-
Saako jostain e32/e34 takaiskareiden alapään puslia irrallaan? Mulla on edc iskarit takapäähän ylimääräisenä mutta toisesta puuttuu alapään pusla eikä toisessakaan se mitenkään hirveän hyvältä näytä. Olisin kasannut valmiit tolpat mutta alapäät puuttuu.
Leave a comment:
Leave a comment: