Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Originally posted by mikae34 View PostEi ole tietoa noista, ilmoituksen perusteella tuo calypsorot vaikuttaa paremmalta. Yksi neuvo. Älä osta ensimmäistä mitä käyt katsomassa ja käy katsomassa useampaa kuin kahta.
Aika vähän on yleensä noihin ilmoituksiin auton huolto - ja muuta historiaa kerrottu. No soittelemalla nekin selviää.
Leave a comment:
-
-
Ei tietoa, mutta tuo peruspunainen on ollut kauan myynnissä ja tuo toinen on uusi tulokas.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by apche View PostNyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.
Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?
Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:
http://www.nettiauto.com/bmw/850/7917404
Leave a comment:
-
-
Nyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.
Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?
Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:
Leave a comment:
-
-
Aivan. Ja vain siihen Csi:stä tehtyyn. Toki tuohon mun lookeriin se voisi sopia, mutta siitä puuttuu muitakin osia....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostEi oikein iske, sen paremmin kuin MK motorsporttikaan jota Morkai ylempänä ehdotti. Omaan silmään vaihtoehdot ovat Csi tai Alpina. Pitäisi nähdä tuollainen Alpinan lippa ihan livenä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JTMD View PostEntä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?
Leave a comment:
-
-
Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?
Leave a comment:
-
-
Jos joku harkitsee mietoa madallusta ja jousien päivitystä, nyt saisi sopivasti Eibachin vieterit:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMulla on molemmat autot madallettuja. Kasi hieman enenemmän kuin H&R:llä, edessä säädettävät. Csi taas on K.A.W.:lla todella matala, joten ihan vertailukelpoisia ne eivät ole. Olen samaa mieltä kuin Jori, ALPINA-lippa jää hieman auton alle ja taakse, mutta toisaalta omani kultaisella teippauksella näkyy kauempaa edestä hyvin ja näyttää upealta.
Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.
Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostOn se lippa vielä siellä schmiedmannilla kun kysyin. Alpina toki jää sisemmälle mutta tästä on hyötyä hidasteiden yli ajaessa kun lipan alareuna ei raapaise niin kaukaa maata vasten.
Mitäs mieltä Laku on kun hänellä on kumpaakin versiota autoissaan?
Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.
Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?
Leave a comment:
-
Leave a comment: