Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MouTine
    replied
    Onkohan kukaan bongannut enää sitä mun entistä 8:sia Pohjanmaalla?

Leave a comment:

• apche
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Ei ole tietoa noista, ilmoituksen perusteella tuo calypsorot vaikuttaa paremmalta. Yksi neuvo. Älä osta ensimmäistä mitä käyt katsomassa ja käy katsomassa useampaa kuin kahta.
    Joo, kyllähän noita täytyy useampia käydä katsomassa ja kokeilemassa. Tosin ei ihan asiasta tehden huvikseen kiertele noita ympäri suomea katselemassa. Täytyy koittaa työkeikkojen yhteydessä käydä joitain yksilötä katselemassa.. Eikä tässä mikään kiire ole, mutta mieluusti jos tälle kesälle sopivan yksilön löytäisi tuossa n. 10k€ hintaluokassa.

Aika vähän on yleensä noihin ilmoituksiin auton huolto - ja muuta historiaa kerrottu. No soittelemalla nekin selviää.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei tietoa, mutta tuo peruspunainen on ollut kauan myynnissä ja tuo toinen on uusi tulokas.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by apche View Post
    Nyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.

Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?

Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:

http://www.nettiauto.com/bmw/850/7917404
    Ei ole tietoa noista, ilmoituksen perusteella tuo calypsorot vaikuttaa paremmalta. Yksi neuvo. Älä osta ensimmäistä mitä käyt katsomassa ja käy katsomassa useampaa kuin kahta.

Leave a comment:

• apche
    replied
    Nyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.

Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?

Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Aivan. Ja vain siihen Csi:stä tehtyyn. Toki tuohon mun lookeriin se voisi sopia, mutta siitä puuttuu muitakin osia....

Leave a comment:

• jyrkipes
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mitä tarkoitat?
    Oliskohan tätä (liite)
    Nämäkin on makuasioita ja kuvat ei ehkä tee oikeutta. En ole livenä nähnyt yhtään mutta olen vähän sitä mieltä että kuuluu vain Alpinaan... :think
    Attached Files

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Ei se lippa vaan konepelti. :think
    Mitä tarkoitat?

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Ei se lippa vaan konepelti. :think

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei oikein iske, sen paremmin kuin MK motorsporttikaan jota Morkai ylempänä ehdotti. Omaan silmään vaihtoehdot ovat Csi tai Alpina. Pitäisi nähdä tuollainen Alpinan lippa ihan livenä...
    Samaa mieltä. Tervetuloa katsomaan, jos Forssasta ajelet, niin äkkiäkös Vihtiin ajelet. Kasi mulla siellä.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by JTMD View Post
    Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?
    Ei oikein iske, sen paremmin kuin MK motorsporttikaan jota Morkai ylempänä ehdotti. Omaan silmään vaihtoehdot ovat Csi tai Alpina. Pitäisi nähdä tuollainen Alpinan lippa ihan livenä...

Leave a comment:

• JTMD
    replied
    Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Jos joku harkitsee mietoa madallusta ja jousien päivitystä, nyt saisi sopivasti Eibachin vieterit:

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mulla on molemmat autot madallettuja. Kasi hieman enenemmän kuin H&R:llä, edessä säädettävät. Csi taas on K.A.W.:lla todella matala, joten ihan vertailukelpoisia ne eivät ole. Olen samaa mieltä kuin Jori, ALPINA-lippa jää hieman auton alle ja taakse, mutta toisaalta omani kultaisella teippauksella näkyy kauempaa edestä hyvin ja näyttää upealta.

Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.

Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?
    Ei ole Alpinaa hommattuna mutta niinkuin tuossa ylempänä kävi ilmi niin sellainen olisi Schmiedmannilla varastossa. Soitin sinne ja he sanoivat että sellainen siellä olisi, ilmeisesti siis juurikin se alunperin Jorille tilattu. Tuollainen uusi ja alkuperäinen Csi puskuri minulla kyllä on hommattuna ollut jo vaikka kuinka kauan mutta kuten sanoin niin olen hieman pohtinut myös Alpinan lippaa. Alpinassa tosiaan etuna olisi se maavara ominaisuus etenkin esimerkiksi hidastetöyssyistä poistumisessa kun etuylitys on pienempi niin helman huuli ei ole niin kaukana raapaisemassa asfalttiin. Hieman taidan kallistua tuohon Csi lippaan kuitenkin ulkonäön puolesta. Livenä en ole Alpinaa nähnyt niin en osaa sanoa miltä se sitten luonnossa näyttäisi. Nettikuvien perusteella jää tosiaan hieman piiloon keulan alle lähempää katsottaessa...

Leave a comment:

• Laku
    replied
    On se lippa vielä siellä schmiedmannilla kun kysyin. Alpina toki jää sisemmälle mutta tästä on hyötyä hidasteiden yli ajaessa kun lipan alareuna ei raapaise niin kaukaa maata vasten.

Mitäs mieltä Laku on kun hänellä on kumpaakin versiota autoissaan?
    Mulla on molemmat autot madallettuja. Kasi hieman enenemmän kuin H&R:llä, edessä säädettävät. Csi taas on K.A.W.:lla todella matala, joten ihan vertailukelpoisia ne eivät ole. Olen samaa mieltä kuin Jori, ALPINA-lippa jää hieman auton alle ja taakse, mutta toisaalta omani kultaisella teippauksella näkyy kauempaa edestä hyvin ja näyttää upealta.

Csi:n puskuri on Bemarin M-sportmaisen alati tyylikäs ja mielestäni varma valinta. ALPINA on erottuvan miehen valinta. Molempien kanssa saa olla todella varovainen, kun pysäköi nokka kadunreunaan päin. Myös ALPINA-lippa makaa alhaalla, vaikkei sitä heti huomaakaan, kun on niin takana etupuskurin alla.

Mikae34: Onko sinulla hommattuna aito ALPINA-helma?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎