Mikäs kingi sinä luulet olevasi jakamaan kirjoitusoikeuksia avoimelle foorumille? Forumit on paikkoja joissa esitetään mielipiteitä. Jos se ei sulle sovi tai mielipide poikkeaa omastasi niin voi voi.
Erikoisautojen hinnanmuodostus on varmaan asia josta voidaan jatkaa muussa kuin BMW E31 aiheen alla...
Arvasin, että tämä koira älähtää . Tällä foorumilla olen antanut itselleni kertoa, ettei negatiivisia nk. pahan ilman linnun mielipiteitä tai näkemyksiä saa ehdottaa
Joka tapauksessa IHAN VARMASTI E31 aiheen alla voidaan jatka em. ALPINAn ja E31 hinnanmuodostusspekulointia.
Kuten sanoin aiemmin, jatka kirjoittelua jatkossa muihin osioihin mielipiteitäsi, kiitos.
Onko sinulla jokin erityinen motiivi tulla pilaamaan tätä topikkia MIELIPITEILLÄSI? Menepä huutelemaan tuonne "KUNKKUKOPPA E34" M5 OEM-topikkiin kirjoittelemaan jatkossa, kiitos..
Mikäs kingi sinä luulet olevasi jakamaan kirjoitusoikeuksia avoimelle foorumille? Forumit on paikkoja joissa esitetään mielipiteitä. Jos se ei sulle sovi tai mielipide poikkeaa omastasi niin voi voi.
Erikoisautojen hinnanmuodostus on varmaan asia josta voidaan jatkaa muussa kuin BMW E31 aiheen alla...
Toki aina on hyvä löytää jokin veruke nostaa oman harrastepelin arvoa mahdollista myyntiä silmälläpitäen. Jos ulkomailta löytyy paremmin sinisilmäisiä ylihintaa maksavia, niin mikä ettei, eikun autokauppaa tekemään ja rahat pois. Ei peltilaatikoiden perään kannata kauaa itkeä.
Onko sinulla jokin erityinen motiivi tulla pilaamaan tätä topikkia MIELIPITEILLÄSI? Menepä huutelemaan tuonne "KUNKKUKOPPA E34" M5 OEM-topikkiin kirjoittelemaan jatkossa, kiitos.
Vain parhaat yksilöt kelpaa maailmalle. Suomeen tuotiin aikoinaan esim. läjäpäin museo Cadillackeja 80-luvulla heti kun 30% ostokuitista verotus tuli käyttöön vanhuksille. Suunnilleen 15v myöhemmin parhaat yksilöt oli maailmalla nousseet sellaiselle tasolle, että niitä kannatti myydä sinne takaisin. Muutamia on lähtenyt koska Suomessa ei samaan hintatasoon päästä millään. Samaten viime vuosina joitakin Porscheja on viety ulos ja myyty esim. Essenin historic messuilla sellaiseen hintaan ettei Suomessa löydy ostajia. Ei kannata edes tarjota täällä jos haluaa nopeasti myydä nykyiseen maailmanmarkkina hintaan. Kaveri osti juuri kotimaasta 996 GT3 Mk1:sen hinnalla jolla sellaista ei yksinkertaisesti löydä Saksasta mitenkään vaikka tuossa Suomen kilpisessä on joku 20 tonnia autoveroa mukana. Jos sen haluaisi myydä pois niin ei olisi mitään järkeä tyytyä Suomen hintatasoon. BMW:n tapauksessa esim. M1, Z8 ja jotkun E30 M3:t on jo hinnoiltaan sellaisia, että on aivan turha etsiä niille täältä ostajaa. Helpompaa uittaa ne kovaan hintaan muualle. Vai mistä löytyy kotimainen ostaja M1:lle 500 tuhannella tai Z8:lle jonka hintalapussa lukee 180 tuhatta? Tuo näyttäisi olevan tällä hetkellä hintataso maailman markkinoilla.
Rohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.
Vain parhaat yksilöt kelpaa maailmalle. Suomeen tuotiin aikoinaan esim. läjäpäin museo Cadillackeja 80-luvulla heti kun 30% ostokuitista verotus tuli käyttöön vanhuksille. Suunnilleen 15v myöhemmin parhaat yksilöt oli maailmalla nousseet sellaiselle tasolle, että niitä kannatti myydä sinne takaisin. Muutamia on lähtenyt koska Suomessa ei samaan hintatasoon päästä millään. Samaten viime vuosina joitakin Porscheja on viety ulos ja myyty esim. Essenin historic messuilla sellaiseen hintaan ettei Suomessa löydy ostajia. Ei kannata edes tarjota täällä jos haluaa nopeasti myydä nykyiseen maailmanmarkkina hintaan. Kaveri osti juuri kotimaasta 996 GT3 Mk1:sen hinnalla jolla sellaista ei yksinkertaisesti löydä Saksasta mitenkään vaikka tuossa Suomen kilpisessä on joku 20 tonnia autoveroa mukana. Jos sen haluaisi myydä pois niin ei olisi mitään järkeä tyytyä Suomen hintatasoon. BMW:n tapauksessa esim. M1, Z8 ja jotkun E30 M3:t on jo hinnoiltaan sellaisia, että on aivan turha etsiä niille täältä ostajaa. Helpompaa uittaa ne kovaan hintaan muualle. Vai mistä löytyy kotimainen ostaja M1:lle 500 tuhannella tai Z8:lle jonka hintalapussa lukee 180 tuhatta? Tuo näyttäisi olevan tällä hetkellä hintataso maailman markkinoilla.
...ja on lähtenyt myös harvinaisia bemareita esim e28 M5. Tässä vain muutama esimerkki. Ja tämä on sulle faktaa, ei mutua.
Edelleen veikkaan että suomen E28 M5:eista on valtaosa aikanaan tänne jälkituotu, joten sekin saldo on vielä piiiitkään meidän kannalta katsottuna plussan puolella. Tuskin tulee muuttumaan ihan vähällä. Ja tämä taas sulle ihan mutuilua, ei faktaa
Toki aina on hyvä löytää jokin veruke nostaa oman harrastepelin arvoa mahdollista myyntiä silmälläpitäen. Jos ulkomailta löytyy paremmin sinisilmäisiä ylihintaa maksavia, niin mikä ettei, eikun autokauppaa tekemään ja rahat pois. Ei peltilaatikoiden perään kannata kauaa itkeä.
Rohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.
Eipä välttämätä vielä 800-sarja, mutta varmasti joskus. Manuaalivaihteisten 850i Bemareitten hinta esim tällä on ollut välillä naurettava, verrattuna saksaan
Suomesta viedään joka viikko harrasteautoja ulkomaille, kuin myös tuodaan.
Täältä lähtee ulkomaille jenkkejä, vanhoja escortteja 1968-1980 ja on lähtenyt myös harvinaisia bemareita esim e28 M5. Tässä vain muutama esimerkki. Ja tämä on sulle faktaa, ei mutua.
Kasien kanssa käy niin kuin monien muidenkin harrastusautojen. Hinnat nousee viiveellä vapaan maailman markkinoihin nähden. Parhaat yksilöt tullaan viemään maasta ulos koska sieltä niistä saa selkeästi paremman hinnan. Ensin lähtee Alpinat, CSi:t ja sitten manuaalivaihteiset kunhan yksilöt on hyviä.
Rohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.
Leave a comment: