memebuy23buy

E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jx166
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    https://huutomylly.fi/huutokaupat/bm...tDYhpykTUiLtgI

Nätti, mutta haaveluhinta ja tuo ostosivustokaan nyt tuskin tavoittaa monia.
    Olen ihmetellyt myös hintaa, pyysivät aiemmin 29.900e. Tuo on alle 100tkm ajetun aivan priiman pyynti, varsinkin Suomessa. Mennee Trianglen omilta sivuilta, jos pyynti 24-25 teur, toteutuva kauppahinta sen alle tietenkin.

Leave a comment:

• Jpjp
    replied
    Onkohan tuo se sama mikä kerkesi olemaan hetki sitten nettiautossa Honkajoen suunnalla myynnissä muutaman päivän? Samaa luokkaa olisi hintapyyntö ja samalla alueella.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Tällainen 850ci putkahti Facebookiin.
    VIN: WBAEG21000CB06632
    Ilmeisesti tuotu Japanista Viroon ja nyt juuri tänne ja myyntiin.

Leave a comment:

• Kusilaitu
    replied
    Tällainen 850ci putkahti Facebookiin.
    VIN: WBAEG21000CB06632
    Last edited by Kusilaitu; 18-07-2021, 07:49.

Leave a comment:

• Laku
    replied

Nätti, mutta haaveluhinta ja tuo ostosivustokaan nyt tuskin tavoittaa monia.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by vekkuli View Post
    Ei tuo nyt vielä ainakaan oma ole, mutta 2 vuotta se tuossa mun tallissa on majaillut. rek. jcr-8
    Jaa, nick moodyn entinen ja rakentama. On siiinä hommaa, jos alkuperäiseksi aikoo tehdä

Edit: Sehän oli huutokaupat.com Turussa myynnissä pohjoisen reissun jälkeen. Ostettu silloin?
    Last edited by Laku; 06-03-2021, 09:57.

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Mulla saattaa olla takaluukunverhoiluosat lähes kokonaisena, tosin korvamerkittynä Csi:hin, jos haluaa joskus aluperäistää.

Onko sinullakin E31 nykyään?

Ei tuo nyt vielä ainakaan oma ole, mutta 2 vuotta se tuossa mun tallissa on majaillut. rek. jcr-8

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by vekkuli View Post
    Löytyiskö takaluukunverhoilua kenelläkään myydä?
    Mulla saattaa olla takaluukunverhoiluosat lähes kokonaisena, tosin korvamerkittynä Csi:hin, jos haluaa joskus aluperäistää.

Onko sinullakin E31 nykyään?

Leave a comment:

• vekkuli
    replied
    Löytyiskö takaluukunverhoilua kenelläkään myydä?

Leave a comment:

• leiska09
    replied
    [QUOTE=Laku;4265950]Löytyi 4 kpl. 2 kpl kahtena osana hyväkuntoisilla kirkkailla laseilla. En tiedä, tekeekö niillä mitään. 2 kpl aivan kauheassa kunnossa täynnä kivipuhallusta siis, mutta kokonaisena, kiinnikkeitä paskana ja korjailtuna. Kiinnostaako nämä ketään? Jälkimmäiset ovat muistaakseni olleet Csi:ssäni ja ensimmäiset tulleet jossain varaosakasassa. En ole näistä rahaa vailla.

Moi!

Molemmat setit kiinnostaa. laitan postia suoraan.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by leiska09 View Post
    Hyvä juttu...

Ei kiirettä. Keula kasaantuu pikkuhiljaa( moottori+laatikko meni eilen takaisin paikoilleen). Saadaan vanha liimattu umpio karsittua leimalle, mutta jatkoa ajatellen vaihtoon se menee, kun löytyy parempikuntoinen osa.
    Löytyi 4 kpl. 2 kpl kahtena osana hyväkuntoisilla kirkkailla laseilla. En tiedä, tekeekö niillä mitään. 2 kpl aivan kauheassa kunnossa täynnä kivipuhallusta siis, mutta kokonaisena, kiinnikkeitä paskana ja korjailtuna. Kiinnostaako nämä ketään? Jälkimmäiset ovat muistaakseni olleet Csi:ssäni ja ensimmäiset tulleet jossain varaosakasassa. En ole näistä rahaa vailla.

Kattoluukun kehys on tosiaa myyty, mutta sitä ei vissiin kukaan kaivannutkaan. Sen sijaan löysin yhden kattoluukun osan: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=54_0008

Kuvassa #12, en katsonut kumpi puoli.

Leave a comment:

• PappaST
    replied
    Oliko kenelläkään myydä E31 850i etujarruille carrieria? Vänkärin puolelle.

34 11 1 160 327

Leave a comment:

• leiska09
    replied
    Toki voin luopua. Koitan katsella tässä joku päivä niitäkin osia. Saattaa tosin olla, ettei niitä enää minulla ole tai sitten ovat säilössä mökillä -> menee kevääseen.
    Hyvä juttu...

Ei kiirettä. Keula kasaantuu pikkuhiljaa( moottori+laatikko meni eilen takaisin paikoilleen). Saadaan vanha liimattu umpio karsittua leimalle, mutta jatkoa ajatellen vaihtoon se menee, kun löytyy parempikuntoinen osa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by leiska09 View Post
    Hennotko luopua euroja vastaan oikeanpuoleisesta umpiosta, mikäli kävelee varastossasi vastaan. Omasta ei enää kasattua toimivaa.
    Murtuneet kiinnikkeet ei luulisi olevan ongelma jos muuten umpio suht kasassa.
    Ebayn tilauksista huonoja kokemuksia, joten hieno juttu jos kotimaasta löytyisi.
    Toki voin luopua. Koitan katsella tässä joku päivä niitäkin osia. Saattaa tosin olla, ettei niitä enää minulla ole tai sitten ovat säilössä mökillä -> menee kevääseen.

Leave a comment:

• leiska09
    replied
    Noita valoumpioita on lähes mahdoton löytää käytettynä ehjänä, niissä on aina kiinnikkeet rikottu. Minulla saattaa olla tuollaisia pari kappaletta jemmassa tai sitten ei. 10 vuotta sitten uudet maksoivat väh. 200€/kpl ja niitä tuli ostettuakin silloin 2 paria - toiset keltaisena.
    Hennotko luopua euroja vastaan oikeanpuoleisesta umpiosta, mikäli kävelee varastossasi vastaan. Omasta ei enää kasattua toimivaa.
    Murtuneet kiinnikkeet ei luulisi olevan ongelma jos muuten umpio suht kasassa.
    Ebayn tilauksista huonoja kokemuksia, joten hieno juttu jos kotimaasta löytyisi.

Leave a comment:

Working...
X