Originally posted by PappaST
View Post
E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Ei kellään ois nurkissa e31 lasinpyyhkijöiden mekanismia?? Ois tarvis.
Tarvii varmaan ruveta kaivaan iipeistä.
Vinkatkaa jos tiedätte mistä kysyä tjsp.
Leave a comment:
-
Japanin tuonti sanoisin. Varmaan ihan hyvä aihio, ihmetystä herättää talvirenkaat orkkisvanteilla :thinkOriginally posted by Kusilaitu View Post
Leave a comment:
-
Tämä jäi 10100€ hintaan. Ei yllätä yhtään tuolla sivustolla.Originally posted by jx166 View PostOlen ihmetellyt myös hintaa, pyysivät aiemmin 29.900e. Tuo on alle 100tkm ajetun aivan priiman pyynti, varsinkin Suomessa. Mennee Trianglen omilta sivuilta, jos pyynti 24-25 teur, toteutuva kauppahinta sen alle tietenkin.
Leave a comment:
-
Olen ihmetellyt myös hintaa, pyysivät aiemmin 29.900e. Tuo on alle 100tkm ajetun aivan priiman pyynti, varsinkin Suomessa. Mennee Trianglen omilta sivuilta, jos pyynti 24-25 teur, toteutuva kauppahinta sen alle tietenkin.Originally posted by Laku View Posthttps://huutomylly.fi/huutokaupat/bm...tDYhpykTUiLtgI
Nätti, mutta haaveluhinta ja tuo ostosivustokaan nyt tuskin tavoittaa monia.
Leave a comment:
-
Onkohan tuo se sama mikä kerkesi olemaan hetki sitten nettiautossa Honkajoen suunnalla myynnissä muutaman päivän? Samaa luokkaa olisi hintapyyntö ja samalla alueella.
Leave a comment:
-
Jaa, nick moodyn entinen ja rakentama. On siiinä hommaa, jos alkuperäiseksi aikoo tehdäOriginally posted by vekkuli View PostEi tuo nyt vielä ainakaan oma ole, mutta 2 vuotta se tuossa mun tallissa on majaillut. rek. jcr-8
Edit: Sehän oli huutokaupat.com Turussa myynnissä pohjoisen reissun jälkeen. Ostettu silloin?Last edited by Laku; 06-03-2021, 09:57.
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostMulla saattaa olla takaluukunverhoiluosat lähes kokonaisena, tosin korvamerkittynä Csi:hin, jos haluaa joskus aluperäistää.
Onko sinullakin E31 nykyään?
Ei tuo nyt vielä ainakaan oma ole, mutta 2 vuotta se tuossa mun tallissa on majaillut. rek. jcr-8
Leave a comment:
Leave a comment: