Announcement
Collapse
No announcement yet.
E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Originally posted by mikae34 View PostSiinä olet oikeassa kyllä. Kunhan ei rahan poltteessa sitten hötkyile.
Erikoisemman auton osto muuttuu jossain määrin hankalammaksi loppusyksystä jos ne on ehditty laittaa seisontaan (yksityiset).
Saitko autosta haluamasi vai joutuiko tinkimään paljonkin ??
Olen yleensä tarrannut tosiostajaan kiinni kuin sika limppuun. Hintahan pitää olla sellainen, että molempia hieman sieppaa, niin sitten se on just markkinahinta käteiskauppa huomioiden. Jos on vaihto + väliraha, niin sitten se on enemmän katsojan silmässä kuka teki hyvän kaupan ja kuka heikomman. Nyt oli ostaja, joka ymmärsi mitä osti, niin ei tarvinnut kauhean kauan keskustella. En mä jaksa sellaista loputonta hieromistakaan, sieppaa sekin... Anyway, aina vähän joutuu tinkimään, cash is king
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jx166 View PostKiitos! Taidat ehdottaa mahdotontaEikös syksy/talvi ole parasta aikaa ostaa (erikois)auto ja kevät huonoin? Vai miten ajattelet asian?
Mielelläni itse myisin auton kevätkiimaan ja ostaisin syysmasennukseen, mutta nyt meni/menee vain puolet oikein.
Erikoisemman auton osto muuttuu jossain määrin hankalammaksi loppusyksystä jos ne on ehditty laittaa seisontaan (yksityiset).
Saitko autosta haluamasi vai joutuiko tinkimään paljonkin ??Last edited by mikae34; 28-09-2020, 09:30.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostHieno homma, että meni asiallisesti kaupaksi. Pidä rahat tilillä vaan talven yli ainakin.Eikös syksy/talvi ole parasta aikaa ostaa (erikois)auto ja kevät huonoin? Vai miten ajattelet asian?
Mielelläni itse myisin auton kevätkiimaan ja ostaisin syysmasennukseen, mutta nyt meni/menee vain puolet oikein.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jx166 View PostAutoni meni nopeasti tänä viikonloppuna kun löytyi oikea ostaja, tarttui hihasta huoltoasemalla. Auto meni Hyvinkäälle ja kaveri osannee pitää siitä huolta.
Näin sitä ollaan nyt bemariton mies, mutta näin tuskin on pitkään rahojen polttaessa tilillä #nettiautokuumana. Laitoin osia myyntiin myyntipalstalle (https://www.btcf.fi/forum/showthread...21#post4232321 ), käykääs katsomassa, jos löytyy teille jollekin käyttöä.Last edited by mikae34; 27-09-2020, 23:27.
Leave a comment:
-
-
Sinne meni
Autoni meni nopeasti tänä viikonloppuna kun löytyi oikea ostaja, tarttui hihasta huoltoasemalla. Auto meni Hyvinkäälle ja kaveri osannee pitää siitä huolta.
Näin sitä ollaan nyt bemariton mies, mutta näin tuskin on pitkään rahojen polttaessa tilillä #nettiautokuumana. Laitoin osia myyntiin myyntipalstalle (https://www.btcf.fi/forum/showthread...21#post4232321 ), käykääs katsomassa, jos löytyy teille jollekin käyttöä.
Leave a comment:
-
-
Varkaudessa 840
Jäyhemmillä BMW Club Finnlandin sivuilla yks jannu kysyy onko Itä-Suomessa halukasta projektikaveria tai ostajaa hänen 840:seen. Auto on seisonut kai kymmenen vuotta, mutta sisätiloissa. auto on Varkaudessa.
Yhteystieto löytyy sieltä foorumilta, jos jotain kiinnostaa tai voin lähettää sen.
Leave a comment:
-
-
Ex kasini rek.BMV-850 mahdollisesti tulossa myyntiin. Kunto on arvoitus tällä hetkellä. Ei ole tänä vuonna ajettu metriäkään. Kuusi vuotta sitten myin, tuskinpa autolle mitään suurempaa tehty sen jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Merikarvialla bongasin 850 CSI:n. Joku autoharrastaja lienee, kun pihassa oli myös vanha Triumphin avoauto.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostRGC Lappeenrannassa? Tuo on ollut viimeksi 2014 Kokkolassa myynnissä 2014 mittarilukemalla 98000 hintaan 5700 euroa. Myyjänä Ari Juvakka ja silloin alla oli Scnitzerin Type II:t.
Edit: On ollut varaosa-autona jo vuosia, ilmeisesti autolle JJK-2.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostOhikulkiessani olen monesti zoomaillut tätä kauempaa. Tänään kävin viereisessä pilttuussa renkaita vaihdattamassa, niin kurkkasin lähempää. Melko apeassa kunnossa, menetetty, voimapää puuttuu. Todennäköisesti vain elintenluovuttajana taustalla olevaa varten. Kangassisusta, alunperin vihreä, maalattu mustaksi.
Edit: On ollut varaosa-autona jo vuosia, ilmeisesti autolle JJK-2.
Leave a comment:
-
-
Ohikulkiessani olen monesti zoomaillut tätä kauempaa. Tänään kävin viereisessä pilttuussa renkaita vaihdattamassa, niin kurkkasin lähempää. Melko apeassa kunnossa, menetetty, voimapää puuttuu. Todennäköisesti vain elintenluovuttajana taustalla olevaa varten. Kangassisusta, alunperin vihreä, maalattu mustaksi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: