Announcement

Collapse
No announcement yet.

E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hantte
    replied
    Originally posted by Peivola View Post
    Harjattulassa tavattiinkin alkukesästä ja asiasta siellä juteltiin. Silloin ongelmasi eivät olleet ihan yhtä pahat kuin nyt taitaa olla. Minulla on tallin pihalla varaosa-autona e32 750 jossa tekniikka paikoillaan. Se on ihan ajettu niille sijoilleen. Minkälaista kokoonpanoa olet vailla, pelkkää moottoria ilman apulaitteita?
    Lähetin privana viestin.

Leave a comment:

• Peivola
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Mikä on projektin hinta? Yv, kiitos. Vai myytkö osina? Mä tarttisin toimivan moottorin omaani. Vasen lohko jäy vain hetken startatessa ja bensa haisee, mutta sitten moottori menee vikasietotilaan ja neppaa vasemmiston pois päältä.
    (Torstaina menen vikalukuistuntoon, josko sieltä löytyisi jotain.)
    Harjattulassa tavattiinkin alkukesästä ja asiasta siellä juteltiin. Silloin ongelmasi eivät olleet ihan yhtä pahat kuin nyt taitaa olla. Minulla on tallin pihalla varaosa-autona e32 750 jossa tekniikka paikoillaan. Se on ihan ajettu niille sijoilleen. Minkälaista kokoonpanoa olet vailla, pelkkää moottoria ilman apulaitteita?

Leave a comment:

• Peivola
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Ei tommosta oikein osaa hinnoitella. Jos kaiken myisi könttänä pitäisi hinta olla kuitenkin jonkinmoinen, koska erikoisia uuden veroisia osia on niin paljon. Sitten taas jos pelkän auton hylsyn tekniikalla myisi pois halvemmalla jäisi käsiin kauhea kasa osia jotka sitten saattaisivat lojua nurkissa vuosikausia...

Jos nyt oikeasti olisit kiinnostunut niin melkeinpä toivoisin kuulevani jonkinlaisen näkemyksen sieltä suunnasta.
    Tämän projektin ja kyseiset osat nähneenä alkoi itseänikin kiinnostamaan. Hinnasta on kyllä itse hankala aloittaa neuvottelut joten olisi mukava kuulla oma näkemyksesi koko "kasan" hinnasta.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Immiltä voi kysellä moottoria niin saa sekin vauhtia manuaali swappiin

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Mikä on projektin hinta? Yv, kiitos. Vai myytkö osina? Mä tarttisin toimivan moottorin omaani. Vasen lohko jäy vain hetken startatessa ja bensa haisee, mutta sitten moottori menee vikasietotilaan ja neppaa vasemmiston pois päältä.
    Ei tommosta oikein osaa hinnoitella. Jos kaiken myisi könttänä pitäisi hinta olla kuitenkin jonkinmoinen, koska erikoisia uuden veroisia osia on niin paljon. Sitten taas jos pelkän auton hylsyn tekniikalla myisi pois halvemmalla jäisi käsiin kauhea kasa osia jotka sitten saattaisivat lojua nurkissa vuosikausia...

Jos nyt oikeasti olisit kiinnostunut niin melkeinpä toivoisin kuulevani jonkinlaisen näkemyksen sieltä suunnasta.
    Last edited by mikae34; 28-08-2019, 15:50.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Mutta toisin kuin sinä, minulla ei ole minkäänlaista intressiä omistaa yhtään tarpeetonta autoa. En myöskään näe näitä niin hyvänä sijoituksenakaan, että sen takia niitä pitäisin jemmassa korkoa kasvamassa. Autoilun tulevaisuus on muutenkin niin epävarmalla pohjalla, että kuka pystyy varmuudella sanomaan minkälaista ongelmajätettä nämä tulevat vielä olemaan.

Autoharrastaminen on omalla kohdallani muutenkin jo nykyään jäänyt eikä enää oikeastaan edes kiinnosta juuri yhtään, joten olen alkanut vakavasti harkita tuon ikuisuusprojekti kasinkin hukkaamista. Auto itsessään ei ole oikein myytävissä tuollaisena mutta läjäpäin todella hienoja/harvinaisia osia on, jotka voisin muuttaa rahaksi.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Tossa kohtaa tukisin jotain pednttia harrastajaa jolla omat projektit seisoo budjetin takia. Mutta olisi halua tehdä.
    Anna jonkun muun tehdä kerrot vaan mitä haluat.
    Ei tarvi edes valmiiksi tehdä mutta kunnon nykäys eteenpäin niin omakin kiinnostus saattaa herätä kun projekti ei olekkaan aivan leväällään
    Olenhan minä joskus tuotakin vaihtoehtoa kyllä miettinyt. Omat hankaluutensa tuossakin yhtälössä on. Autossa on sen verran kuitenkin ”customia” vielä tekemättä, lähinnä hifeihin liittyen, että näen hankalana sen toteuttamisen kenenkään muun kuin itseni tekemänä...

Originally posted by Laku View Post
    Niin, kyllähän tuo sinun E31 on juurikin tarpeeton ja ei myöskään liiku.
    Sitähän se on. Toisaalta se ei tällä hetkellä kuitenkaan ota mitään jos ei annakaan, joten siinä ei varsinaisesti rahallinen tappio kasva vaikka se tuolla seisookin. Kiinnostus autoihin on vaan hävinnyt niin paljon, että nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa olla selkä kynyssä auton parissa. Sellaista se kai on. Tuo olisi pitänyt saada tehtyä 30-35 ikävuoden välillä pois, kun vielä oli kiinnostusta ja sitä kautta paremmin aikaakin.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Mutta toisin kuin sinä, minulla ei ole minkäänlaista intressiä omistaa yhtään tarpeetonta autoa.
    Niin, kyllähän tuo sinun E31 on juurikin tarpeeton ja ei myöskään liiku.

Originally posted by Tonton View Post
    Tossa kohtaa tukisin jotain pednttia harrastajaa jolla omat projektit seisoo budjetin takia. Mutta olisi halua tehdä.
    Ei tarvi edes valmiiksi tehdä mutta kunnon nykäys eteenpäin niin omakin kiinnostus saattaa herätä kun projekti ei olekkaan aivan leväällään
    Hyvä vinkki!

Leave a comment:

• Tonton
    replied

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Mulla on sigussa monta tarpeetonta autoa
    Mutta toisin kuin sinä, minulla ei ole minkäänlaista intressiä omistaa yhtään tarpeetonta autoa. En myöskään näe näitä niin hyvänä sijoituksenakaan, että sen takia niitä pitäisin jemmassa korkoa kasvamassa. Autoilun tulevaisuus on muutenkin niin epävarmalla pohjalla, että kuka pystyy varmuudella sanomaan minkälaista ongelmajätettä nämä tulevat vielä olemaan.

Autoharrastaminen on omalla kohdallani muutenkin jo nykyään jäänyt eikä enää oikeastaan edes kiinnosta juuri yhtään, joten olen alkanut vakavasti harkita tuon ikuisuusprojekti kasinkin hukkaamista. Auto itsessään ei ole oikein myytävissä tuollaisena mutta läjäpäin todella hienoja/harvinaisia osia on, jotka voisin muuttaa rahaksi.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Tarpeeton se minulle oli.
    Mulla on sigussa monta tarpeetonta autoa

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Miksi muuten myit tuon auton?
    Tarpeeton se minulle oli.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kuullut huhuja keltaisesta csi:stä...

Tarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne...
    Ok, kaikkihan on aina myynnissä .

Miksi muuten myit tuon auton?

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Köhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.

Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
    Arvasin että tähän otetaan kiinni, joten jätin lauseen tahallani tuohon muotoon

Tarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne...

Kolaroinnista sen verran, että monesti noissa on tehty mahdollinen kolarikorjaus niin hyvin, että sitä saattaa olla hankala edes havaita ilman tietämystä/auton purkamista. Minunkin kasini (tuo ikuisuusprojekti) on Japanista ja aikanaan kun sitä aloin valmistella täydelliseen ylimaalaukseen löysin viitteet kolarikorjauksesta. Niitä ei ennen purkamista nähnyt. Sillä on ajettu joskus historiassa keulakolari ja mm. konehuoneen sivuaisat, lokasuojien alla, on oiottu. Tämä kävi ilmi vasta kun oli purkanut ja pääsi näkemään tarraimien jäljet.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Köhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.

Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
    Kuullut huhuja keltaisesta csi:stä...

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎