E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Niin, samaa kattelin. Pakkohan siin jotain pelleilyä on olla kun ruottalainen myy
En oo tuota lähössä kattoon enkä edes soitteleen, kun budjetti kyykkää edelleen semisti, mut silmät ja korvat on hyvä pitää auki. Joskus on pakko saada kasi rassattavaks
-
Tuossa on ainakin jonkin sortin "myydään tarjousten perusteella" pelleilyä mainittu ilmoituksessa, että tuo 100k sek on varmaan lähinnä lähtöhinta.Originally posted by edva View PostKasikuume iskeny ysärilapseen pahemman kerran ja tätä teiän ketjua selaillu ahkerasti. Tämmönen sattu silmään, onks toi ny ruottalaisten tori.fi:
Mitä mielipiteitä? Eikös tuo ole aika edukas, jos on ihan ajossa ja katsastettu? Paljonkohan tuohon lyödään veroa päälle Suomen rajojen ylityksen jälkeen?
Leave a comment:
-
Kasikuume iskeny ysärilapseen pahemman kerran ja tätä teiän ketjua selaillu ahkerasti. Tämmönen sattu silmään, onks toi ny ruottalaisten tori.fi:
Mitä mielipiteitä? Eikös tuo ole aika edukas, jos on ihan ajossa ja katsastettu? Paljonkohan tuohon lyödään veroa päälle Suomen rajojen ylityksen jälkeen?
Leave a comment:
-
Ylimääräiset : Taka ovi pahvit , mustat nahkaiset. 91vm. Keski osan nahka kutistunut ylä saumasta. Molemmissa pahveissa , muuten hyvä kuntoiset. Kuvia on. Yv.llä kiinni.
Leave a comment:
-
Tällä kaverilla asiallista kasien ostoa ja ruuvailua. Hakee Espanjasta löytökaseja (V12 manuaaleja) Saksaan kunnostettavaksi. https://youtu.be/z32I5Hylo0E
Leave a comment:
-
Moi,Originally posted by Laku View Post
Kiitos vinkistä, mutta oli huonokuntoinen: kumit vaativat uusintaa ja oli välystä. Eli sama kuin vaihtaisin omiin uudet kumit, mutta kolina ei loppuisi. Satasen kumit...
Etsintä jatkuu......
Leave a comment:
-
Hinnoista puheenollen
Moi,
Uudessa Classic Carissa on seurattu myös 850 Csi-hintoja. Ilmeisesti pientä laskua ja Autoscoutin tarjonnan perusteella hintaluokassa 50-60k on jo OK autoja. Tuntuu, että vähän aikaa sitten oltiin menossa jo pysyvästi yli 60, jopa 70 keur. Saa nähdä miten keväällä taas mennään...
Leave a comment:
-
Pistä vaikka privalla tai soitellaan Hannulasta, en kaveria itse tunne lainkaan.Originally posted by TFV View PostKerro lisää, jos voit. Hannula on jo itsessään stoori.
Onko autosi rekisterin numerot 833?
Auto on rekisteristä poistettu toimestani, mutta aikanaan siinä oli kilven numerot -936. Kun palautan sen joskus liikenteeseen, tullee siihen erityiskilvet kuten omissa E31:ssänikin.
Leave a comment:
-
Kerro lisää, jos voit. Hannula on jo itsessään stoori.Originally posted by Laku View PostMinulla on Turun Hopean omistuksessa ollut (Hopea-Auto Oy) E24. Ostin v. 1998 Turun ulosoton pakkohuutokaupasta käräjäoikeuden pihalta. Tuo tilaisuus olisi tarina itsessään.
Onko autosi rekisterin numerot 833?
Leave a comment:
-
Minulla on Turun Hopean omistuksessa ollut (Hopea-Auto Oy) E24. Ostin v. 1998 Turun ulosoton pakkohuutokaupasta käräjäoikeuden pihalta. Tuo tilaisuus olisi tarina itsessään.Originally posted by TFV View PostSitä tarkoitin. Olin ostamassa sitä varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Tuli vaan mieleen, kun aika tarkkaan tiedätte Suomessa olevat yksilöt.
Leave a comment:
-
Sitä tarkoitin. Olin ostamassa sitä varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Tuli vaan mieleen, kun aika tarkkaan tiedätte Suomessa olevat yksilöt.Originally posted by Laku View PostOsittain olen juu. Tarkoitatko Turun Hopean autoa? En tiedä sen kohtalosta, mutta oliko se myynnissä pari vuotta sitten?
Leave a comment:
-
Osittain olen juu. Tarkoitatko Turun Hopean autoa? En tiedä sen kohtalosta, mutta oliko se myynnissä pari vuotta sitten?Originally posted by TFV View PostLaku kun on ilmeisesti Turun suunnalla, niin kysympä että tiedätkö nummenpakalla erään jalometallitehtaan tallissa olleen kasisatasen kohtalosta?
Musta ja valkoinen nahkasisusta.
Leave a comment:
-
Laku kun on ilmeisesti Turun suunnalla, niin kysympä että tiedätkö nummenpakalla erään jalometallitehtaan tallissa olleen kasisatasen kohtalosta?
Musta ja valkoinen nahkasisusta.
Leave a comment:
Leave a comment: