E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laku
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Tarpeeton se minulle oli.
    Mulla on sigussa monta tarpeetonta autoa

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Miksi muuten myit tuon auton?
    Tarpeeton se minulle oli.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kuullut huhuja keltaisesta csi:stä...



    Originally posted by mikae34 View Post
    Tarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne...
    Ok, kaikkihan on aina myynnissä .

    Miksi muuten myit tuon auton?

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Köhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.

    Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
    Arvasin että tähän otetaan kiinni, joten jätin lauseen tahallani tuohon muotoon

    Tarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne...

    Kolaroinnista sen verran, että monesti noissa on tehty mahdollinen kolarikorjaus niin hyvin, että sitä saattaa olla hankala edes havaita ilman tietämystä/auton purkamista. Minunkin kasini (tuo ikuisuusprojekti) on Japanista ja aikanaan kun sitä aloin valmistella täydelliseen ylimaalaukseen löysin viitteet kolarikorjauksesta. Niitä ei ennen purkamista nähnyt. Sillä on ajettu joskus historiassa keulakolari ja mm. konehuoneen sivuaisat, lokasuojien alla, on oiottu. Tämä kävi ilmi vasta kun oli purkanut ja pääsi näkemään tarraimien jäljet.

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Köhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.

    Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
    Kuullut huhuja keltaisesta csi:stä...

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Kyllä minä uskallan väittää, että tuota hienompikuntoista ei tästä maasta löydä.
    Köhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.

    Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Mikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?
    Ei siihen sen enempää tullut paneuduttua kun myin sen sitten. Voi hyvinkin olla, että se vain tuntui siltä että jotain puuttui, vaikka ei välttämättä puuttunutkaan. Paha sanoa. Osittain sitä tunnetta varmaan vahvisti se suitsutus jenkkifoorumeilta tuosta 3,91 perästä, että se jotenkin ”mullistaisi” koko auton. Kyllähän se teki autosta räväkämmän mutta nousseiden kierrosten takia myös kulutus kasvoi. Tuossa japsimallissa kun on alkuperäisenä se 3,64 perä niin ero euromallin ja tuon välillä kapenee tuossa 3,91 swapissa. Kellotin sillä hieman vajaa 7s 0-100km/h aikanaan.





    Kyllä minä uskallan väittää, että tuota hienompikuntoista ei tästä maasta löydä. Kuten sanoin niin pedanttina ihmisenä itseäni kuitenkin häiritsi se takalokasuojan vaihto, tai pikemminkin sen sisäpuolisten alueiden vajaavaiseksi jäänyt työ. Senhän toki pystyy tekemään vieläkin, että ei se kynnysasia ole.

    Tuon yksilön kohdalla sanoisin, että värinvaihto olisi raiskaus. Tuo on oikeasti niin hieno, että se pitäisi sitten vähintäänkin tehdä niin täydellisesti että kuka siihen sitten ryhtyisi.
    Last edited by mikae34; 25-08-2019, 13:01.

    Leave a comment:


  • jori
    replied
    Mikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?

    Leave a comment:


  • jori
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Kyllä se päällisin puolin on. Yksi isompi virhe siinä kuitenkin on jos täydellisen alkuperäisenä säilynyttä hakee. Autolla on joskus ajettu Japanissa kolari ja siihen on vaihdettu oikea takalokasuoja/kylki. Liitoksethan ovat siinä c-pilarin puolivälissä ja takavalon kohdalla. Tämän vaihdon jälkeen sisäpuolisten pintojen käsittelyt ovat jääneet puutteellisiksi ja kyseiset hitsausliitoskohdat olivat ruostuneet sisäpuolelta aika paljon. Tuota c-pilarin liitoskohtaa ei oikeastaan täydellisesti pääsekään käsittelemään sisäpuolelta vaihdon jälkeen mutta olisi sinne pystynyt suojauksen kuitenkin tekemään. Takavalon alta sisäpuolelta kuitenkin olisi pystynyt tekemään homman asiallisestikin mutta sitä ei oltu tehty. Oikea takavalo ei myöskään istunut aivan yhtä täydellisesti tätä vaihdettua kylkeä vasten kuin vasemmalla puolella alkuperäinen. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla havaittavissa kuin pedantin ihmisen tarkastelussa.

    Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.

    Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.
    OK, kiitos kattavasta vastauksesta.
    Olen taas vähän miettinyt harrasteautoa ja kyllä nuo kasit edelleen kiinnostaa vaikka jo kaksi mulla ollut viimeisen 13 vuoden sisään. Tuon kyseisen yksilön väri ei miellytä mutta olisiko raiskaamista jos maalauttaisi uudella värillä kunnolla ja kokonaan...?
    Mutta mutta, täytyy vielä katsella kun mahdollisesti muutto edessä niin saisi sellaisen asunnon/sijainnin jossa autoa voisi hyvin ja turvallisesti säilyttää.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
    Kyllä se päällisin puolin on. Yksi isompi virhe siinä kuitenkin on jos täydellisen alkuperäisenä säilynyttä hakee. Autolla on joskus ajettu Japanissa kolari ja siihen on vaihdettu oikea takalokasuoja/kylki. Liitoksethan ovat siinä c-pilarin puolivälissä ja takavalon kohdalla. Tämän vaihdon jälkeen sisäpuolisten pintojen käsittelyt ovat jääneet puutteellisiksi ja kyseiset hitsausliitoskohdat olivat ruostuneet sisäpuolelta aika paljon. Tuota c-pilarin liitoskohtaa ei oikeastaan täydellisesti pääsekään käsittelemään sisäpuolelta vaihdon jälkeen mutta olisi sinne pystynyt suojauksen kuitenkin tekemään. Takavalon alta sisäpuolelta kuitenkin olisi pystynyt tekemään homman asiallisestikin mutta sitä ei oltu tehty. Oikea takavalo ei myöskään istunut aivan yhtä täydellisesti tätä vaihdettua kylkeä vasten kuin vasemmalla puolella alkuperäinen. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla havaittavissa kuin pedantin ihmisen tarkastelussa.

    Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.

    Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.

    Leave a comment:


  • Hantte
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
    Kun ajelin sillä, oli auto kuin uusi verrattuna omaani, jossa oli lähes nelinkertainen määrä kilometrejä. Ja se näkyi selvänä erona turvavöistä, penkeistä ja muusta kuluvasta sisustuksesta alkaen.

    Ainoa huonokuntoinen oli kattoverhoilu, jossa vuodet olivat tehneet tehtävänsä ja kankaan alla oleva vaahtomuovi oli muuttunut puruksi ja silloin vaati uusimista.

    Leave a comment:


  • jori
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Minun vanha.
    Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?

    Leave a comment:


  • Hantte
    replied
    Originally posted by jori View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
    Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
    Onko kattoverhoilu korjattu?
    Last edited by Hantte; 23-08-2019, 00:30.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by jori View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
    Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
    Minun vanha.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Orange Beauty

    Laitetaan tännekin:

    Leave a comment:

Working...
X