Tossa kohtaa tukisin jotain pednttia harrastajaa jolla omat projektit seisoo budjetin takia. Mutta olisi halua tehdä.
Anna jonkun muun tehdä kerrot vaan mitä haluat.
Ei tarvi edes valmiiksi tehdä mutta kunnon nykäys eteenpäin niin omakin kiinnostus saattaa herätä kun projekti ei olekkaan aivan leväällään
E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View PostMulla on sigussa monta tarpeetonta autoa
Autoharrastaminen on omalla kohdallani muutenkin jo nykyään jäänyt eikä enää oikeastaan edes kiinnosta juuri yhtään, joten olen alkanut vakavasti harkita tuon ikuisuusprojekti kasinkin hukkaamista. Auto itsessään ei ole oikein myytävissä tuollaisena mutta läjäpäin todella hienoja/harvinaisia osia on, jotka voisin muuttaa rahaksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by van cleef View PostKuullut huhuja keltaisesta csi:stä...
Originally posted by mikae34 View PostTarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne....
Miksi muuten myit tuon auton?
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostKöhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.
Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
Tarkennetaan siis lausetta. En usko, että tuota hienompaa löytää myynnistä tästä maasta. Edelleen, tuo on todella hienossa kunnossa. Kaikki muoviosat ovat lähestulkoon uudenveroisia jne...
Kolaroinnista sen verran, että monesti noissa on tehty mahdollinen kolarikorjaus niin hyvin, että sitä saattaa olla hankala edes havaita ilman tietämystä/auton purkamista. Minunkin kasini (tuo ikuisuusprojekti) on Japanista ja aikanaan kun sitä aloin valmistella täydelliseen ylimaalaukseen löysin viitteet kolarikorjauksesta. Niitä ei ennen purkamista nähnyt. Sillä on ajettu joskus historiassa keulakolari ja mm. konehuoneen sivuaisat, lokasuojien alla, on oiottu. Tämä kävi ilmi vasta kun oli purkanut ja pääsi näkemään tarraimien jäljet.
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostKöhköh. En sano omistani muuta kuin, että Kasi on myös Japanista ja sitä ei ole koskaan kolaroitu, lukkoperää ja Wokkea löytyy myös. Edit: Kattoverhoilu korjattu mustalla alcantaralla aurinkolippoja myöten.
Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
Leave a comment:
-
Originally posted by mikae34 View PostKyllä minä uskallan väittää, että tuota hienompikuntoista ei tästä maasta löydä.
Toisaalta kuka tietää kenellä on tallissa vielä hienompi E31 kuin nämä mainitut kaksi?
Leave a comment:
-
Originally posted by jori View PostMikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?
Kyllä minä uskallan väittää, että tuota hienompikuntoista ei tästä maasta löydä. Kuten sanoin niin pedanttina ihmisenä itseäni kuitenkin häiritsi se takalokasuojan vaihto, tai pikemminkin sen sisäpuolisten alueiden vajaavaiseksi jäänyt työ. Senhän toki pystyy tekemään vieläkin, että ei se kynnysasia ole.
Tuon yksilön kohdalla sanoisin, että värinvaihto olisi raiskaus. Tuo on oikeasti niin hieno, että se pitäisi sitten vähintäänkin tehdä niin täydellisesti että kuka siihen sitten ryhtyisi.Last edited by mikae34; 25-08-2019, 13:01.
Leave a comment:
-
Mikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?
Leave a comment:
-
Originally posted by mikae34 View PostKyllä se päällisin puolin on. Yksi isompi virhe siinä kuitenkin on jos täydellisen alkuperäisenä säilynyttä hakee. Autolla on joskus ajettu Japanissa kolari ja siihen on vaihdettu oikea takalokasuoja/kylki. Liitoksethan ovat siinä c-pilarin puolivälissä ja takavalon kohdalla. Tämän vaihdon jälkeen sisäpuolisten pintojen käsittelyt ovat jääneet puutteellisiksi ja kyseiset hitsausliitoskohdat olivat ruostuneet sisäpuolelta aika paljon. Tuota c-pilarin liitoskohtaa ei oikeastaan täydellisesti pääsekään käsittelemään sisäpuolelta vaihdon jälkeen mutta olisi sinne pystynyt suojauksen kuitenkin tekemään. Takavalon alta sisäpuolelta kuitenkin olisi pystynyt tekemään homman asiallisestikin mutta sitä ei oltu tehty. Oikea takavalo ei myöskään istunut aivan yhtä täydellisesti tätä vaihdettua kylkeä vasten kuin vasemmalla puolella alkuperäinen. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla havaittavissa kuin pedantin ihmisen tarkastelussa.
Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.
Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.
Olen taas vähän miettinyt harrasteautoa ja kyllä nuo kasit edelleen kiinnostaa vaikka jo kaksi mulla ollut viimeisen 13 vuoden sisään. Tuon kyseisen yksilön väri ei miellytä mutta olisiko raiskaamista jos maalauttaisi uudella värillä kunnolla ja kokonaan...?
Mutta mutta, täytyy vielä katsella kun mahdollisesti muutto edessä niin saisi sellaisen asunnon/sijainnin jossa autoa voisi hyvin ja turvallisesti säilyttää.
Leave a comment:
-
Originally posted by jori View PostOnko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.
Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by jori View PostOnko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
Ainoa huonokuntoinen oli kattoverhoilu, jossa vuodet olivat tehneet tehtävänsä ja kankaan alla oleva vaahtomuovi oli muuttunut puruksi ja silloin vaati uusimista.
Leave a comment:
-
Originally posted by jori View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?Last edited by Hantte; 23-08-2019, 00:30.
Leave a comment:
Leave a comment: