E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morriz
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Langetkoon bmw:n kirous päällesi kolmanteen polveen asti, kun hulluja näin menet kiusaamaan
    Kamalan kirouksen heitit Jos nyt ihan totta puhutaan niin ei mulla ole sitä keltaista alpinaakaan

Originally posted by Akssuu_ View Post
    No niinpä tietenkin
    Olen pahoillani. Tarjoan partyilla oluen

Leave a comment:

• Akssuu_
    replied
    No niinpä tietenkin

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Originally posted by Morriz View Post
    Meni tämä minun velmuilu nyt vähän pitkäksi. En minä mitään ole ostanu. Anteeksi
    Langetkoon bmw:n kirous päällesi kolmanteen polveen asti, kun hulluja näin menet kiusaamaan

Leave a comment:

• Morriz
    replied
    Älä suotta! Onneksi se saatiin "pelastettua" viimein pois lahoamasta sieltä. Äskeisen postaukseni pointti oli kummastella myyjän toimintaa. Hieno homma tietysti, että tuli foorumilaiselle, oli sen tulevaisuus sitten varaosina tai joskus autona tien päälle. Jos aiot kuntoon laittaa, pistä toki topic pystyyn
    Meni tämä minun velmuilu nyt vähän pitkäksi. En minä mitään ole ostanu. Anteeksi

Leave a comment:

• Akssuu_
    replied
    Joo tarviin varaosia keltaiseen ALPINAAN

Olen pahoillani

Älä suotta! Onneksi se saatiin "pelastettua" viimein pois lahoamasta sieltä. Äskeisen postaukseni pointti oli kummastella myyjän toimintaa. Hieno homma tietysti, että tuli foorumilaiselle, oli sen tulevaisuus sitten varaosina tai joskus autona tien päälle. Jos aiot kuntoon laittaa, pistä toki topic pystyyn

Leave a comment:

• Morriz
    replied
    Originally posted by MH motorsport View Post
    Auton kunto huomioiden menee varmaan varaosien hyödyntämiseen sinulla?
    Joo tarviin varaosia keltaiseen ALPINAAN
    Täytyy yhtenä tarjonneena sanoa että ei voi kuin ihmetellä Aika realistisella hinnalla tuon sait. Näin jälkikäteen voinkin todeta, että kaupan toteutuessa tuohon hintaan, myyjille jäi myymisen turha vaiva. Olisin hakenut tuon jo vuosi sitten samalla rahalla ilman sen suurempaa julkista huutokauppaa.

Edit: oletuksena että puhutaan nyt punaisesta latolöydöstä
    Olen pahoillani

Leave a comment:

• Akssuu_
    replied
    Joo eli siinä kävi nyt niin että meikäläisen kokoelmiin tuo tuli. 2000€ lopulta vaihtoi omistajaa.

Täytyy yhtenä tarjonneena sanoa että ei voi kuin ihmetellä Aika realistisella hinnalla tuon sait. Näin jälkikäteen voinkin todeta, että kaupan toteutuessa tuohon hintaan, myyjille jäi myymisen turha vaiva. Olisin hakenut tuon jo vuosi sitten samalla rahalla ilman sen suurempaa julkista huutokauppaa.

Edit: oletuksena että puhutaan nyt punaisesta latolöydöstä

Leave a comment:

• MH motorsport
    replied
    Auton kunto huomioiden menee varmaan varaosien hyödyntämiseen sinulla?

Leave a comment:

• Morriz
    replied
    Joo eli siinä kävi nyt niin että meikäläisen kokoelmiin tuo tuli. 2000€ lopulta vaihtoi omistajaa.

Leave a comment:

• Flamen
    replied
    Kysyin tori.fi:n kautta tämänhetkistä tilannetta, kun se alunperin piti ilmeisesti sunnuntaina myydä :think En tiedä että mitenkä kauan meinas jatkaa tämmöstä näyttösirkusta. Kyllähän tuon olis aika monikin varmaan ostanu johonki 3-4k:n hintaan, mukaanlukien minä. Haluaisin nyt kuulla ihan paikanpäällä käyneiltä että minkälainen laitos oli ihan oikeasti kyseessä?

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Flamen View Post
    Tämän punaisen latolöydän kohdalla tapahtuu seuraavaa. Keskiviikkona käy vielä joku mestari kattomassa, sitten kuulema miettiivät oikein porukalla tämän mystisen ulkomaisen omistajan kanssa että paraneeko myydä parhaimman tarjouksen tehneelle. Mukavahan tätä showta on seurata, vois nimetä tämän vehkeen "Suomen ensimmäiseksi latolöytö eekolmeykköseksi"
    Oletko itse sitä myös ostamassa vai mistä moiset inside tiedot ?

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Keskiviikkona käy vielä joku mestari kattomassa, sitten kuulema miettiivät oikein porukalla tämän mystisen ulkomaisen omistajan kanssa että paraneeko myydä parhaimman tarjouksen tehneelle.

kyllähän se ehdottomasti paranee tuolla ladossa kuin vuosikertaviini, kun home pääsee oikein kunnolla vauhtiin tai lato romahtaa päälle.

Muistaen eräänkin tarinan vuosien takaa, kun nihilistillä makasi joku "perintökalleus" takapihalla, eikä sitä suostunut kenellekään myymään kun "on niin arvokas sitten ehjänä"-> herranjestas, jokuhan olisi voinut vaikka tienata sillä ja hän silloin häviäisi rahaa. Ei sille ikinä itse osannut mitään tehdä, ja äijä kuoli ennen kuin sitä suostui myymään, ja perikunnalle jäikin vain korin yläosa arvottavaksi.

Veikkaan että tässä tulee käymään samoin. Omistaja on valmis itse menettämään vaikka koko auton kunhan kukaan muu ei vaan saa siitä mitään.

Mukavahan tätä showta on seurata, vois nimetä tämän vehkeen "Suomen ensimmäiseksi latolöytö eekolmeykköseksi"
    Se meriitti meni jo sille keltaiselle Alpinalle.

Leave a comment:

• Flamen
    replied
    Tämän punaisen latolöydän kohdalla tapahtuu seuraavaa. Keskiviikkona käy vielä joku mestari kattomassa, sitten kuulema miettiivät oikein porukalla tämän mystisen ulkomaisen omistajan kanssa että paraneeko myydä parhaimman tarjouksen tehneelle. Mukavahan tätä showta on seurata, vois nimetä tämän vehkeen "Suomen ensimmäiseksi latolöytö eekolmeykköseksi"
    Last edited by Flamen; 08-10-2019, 12:54.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Eli kyseessä oli siis myyntitilistä siirtyminen liikkeen omistukseen, josta myöhemmin uudelle omistajalle. Hienon auton joku osti ja kiinnostaisi tietää myyntisumma.

Leave a comment:

• joccede
    replied
    "This gorgeous V12 powered luxury coupé is staying in Finland and will be heading north in the days to come. 🇫🇮
    Kiitos kaupoista! "

Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

Leave a comment:

Working...
X