Kaken mukavuussulkemista ei saa koodaamalla päälle eikä näyttänyt myöskään hyväksyvän "paniikkihälyominaisuutta" kaken nappia pohjassa pitämällä, vaikka koodasinkin päälle. Ehkä pitäisi ottaa mukavuussulku vastavuoroisesti ensin pois päältä.
Kyllä pitäisi onnistua, oletko kokeillut Progmanilla. E31 ovat DIS ja Progman pääasiallisia työkaluja, INPA ja NCS eivät tue kaikkea näissä.
Kyllä pitäisi onnistua, oletko kokeillut Progmanilla. E31 ovat DIS ja Progman pääasiallisia työkaluja, INPA ja NCS eivät tue kaikkea näissä.
Progman pitäisi olla suppeampi ohjelma. Helpompi käyttää, mutta ei anna samoja mahdollisuuksia mitä NCS. Inpa vähän samoin. NCS ja INPA on kehitystason ohjelmia ja DIS ja Progman käyttäjätason ohjelmia merkkihuolloille. Progmanilla klikkaillaan päälle erinäisiä valintoja, jotka ohjelma sitten koodaa autoon. NCS:ssä puolestaan luetaan koodauksen raakadata, muokataan ja kirjoitetaan takaisin autoon. NCS siis on laajempi ja pitäisi antaa täysi muokattavuus kaikkeen, mutta vaikeampi käyttää.
Kyllä sain siis koodattua ominaisuudet päälle, mutta eivät vain tee mitään. Voisihan sitä varmuudeksi vielä Progmanilla katsoa. Epäilen kuitenkin. Muutenkin Progman lähinnä taitaa koodata ZCS:ää, ei yksittäisesti eri bokseja.
Volkkarin boksi, mutta samaa käytetty myös kasisatkussa. Tuossa toiselta foorumilta lainaus:
"Yes it's a CD box. There used to be a CD box from BMW, but it's no longer available. 8eights - member at this forum - found out Fischer manufactures a CD box that is a direct replacement for the original E31 cassette box (which is also manufactured by Fischer). The styling is very similar to the cassette box, so it's a seamless upgrade. The CD box is still on sale in several automotive shops and is usually also for sale on eBay - often advertised as a CD box for Volkswagen and Audi. The exact model is Fischer Automotive Systems C-BOX 6-CD universal CD box 21262."
Eli kytkimessä epätasainen kitka tuon öljyn takia ja siksi hypytti? Eipä olisi tullut kyllä mieleen ihan ensimmäiseksi. Oliko siellä nyt siis joku jälkiasenteinen vauhtipyörä jo vai ollaanko vain erehdytty CSissä käytetystä vauhtipyörästä? Jos siellä kuuluu olla normaali ihan oikeasti.
Uudella kytkinlevyllä siis olisi selvinnyt, mutta ikävämpi se olisi tässä vaiheessa huomata, että massapyörä olisikin ollut oletetusti paskana. Noh, eipä tuo kait hukkaan mene tuokaan vauhtipyörä. Infoapa muuttuuko jengaherkkyys suuntaan tai toiseen, kun saat ajoon.
joten eiköhän se kaksoimassapyörä pitäisi olla. Sama se. Kestävämpihan se kiinteä versio on.
Onhan siinä oma hommansa, mutta ei nyt mitään kovin ihmeelistä. Illalla kasataan. Ja ajetaan sitten huomenna ahvenistossa radalla sisään....tai sitten ei.
Eihän tärinät kiihdytyksessä siihen loppunut lainkaan. Alkaa hermot mennä. Paaluun menee tai varaosiksi perkele paskakasa. Noin 3t nyt upponnut näihin osiin puhumatta työtunnit eikä mitään ole auttanut.
No jo nyt kävi vittumaiseksi. Käsittääkseni nyt siis kampiakselilta takafillareiden napoihin kaikki katsottu ja vaihdettu? Lähdetään jo ampumaan tyhjää, mutta eihän se penkin käyrässä näkyvä nypytys vaan voi liittyä tähän? Ettei tule siis suoraan koneen käynnistä? Ei se kyllä siltä vaikuttanut, silloin viime vuonna kun kyydissä istuin. Vaikuttii nimenomaan juuri kardaanivialta, mutta sehän nyt on kuitattu jo ajat sitten.
Lainataas tuolta toisesta ketjusta listaa, mitä on tehty, jos vaikka tulee ideoita jollain. Tuotahan hyvä täydentää, niin ei samoja tarvi arpoa aina uudelleen:
Originally posted by asvirkku
- moottorin tukikumit
- vaihteiston tukikumit
- rättinivel (klonksuu vedon muuttuessa on-off oikeastaan enemmän kuin värisee)
- kardaanin laakeri (jos esijännitetty oikein se saattaa "maskeerata huonon kardaanin" jonkin aikaa, mutta sitten värinät palaa)
- kardaanin ristikko (tai sen vaihto)
Comment