Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 omistajia onko heitä?=)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Laku View PostYrm, mulla ei ole tapana tehdä yhdestäkään autosta showroomia - en näe siihen itselläni tarvetta. Eli sellaista ei Csi:stäkään varmuudella tule. Jotain teasereitä voin vanne-, kasi- tai yleiseen showroomiin laittaa.
Pahoittelut jälleen vittumaisesta luonteestani ja modeille siitä, etten jäsenyydestäkään piittaa.
bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
Comment
-
-
Originally posted by rami View Postei kai siinä jos ei uskalla...=)!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kevättä odotellessa:
Tää ois pähee:
Edit: tänä vuonna miitinki Ruotsissa kesäkuussa ja joku tapaaminen myös viron puolella.Last edited by P-J; 12-01-2012, 10:49.
Comment
-
-
Classic&Sport Car lehdessä tammikuun/2012 numerossa E31 Bemarin ostajan opas ja muutakin juttua.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostClassic&Sport Car lehdessä tammikuun/2012 numerossa E31 Bemarin ostajan opas ja muutakin juttua.:think?
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostPitäiskö ostaa käyttöohjeet näin jälkikäteen:think?
, oli muuten viimeinen lehti mitä oli jäljellä kannelmäen prismassa, muutenkin kerännyt lehtiä missä juttua 800-sarjasta.
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by P-J View PostMiltähän tämä näyttäisi livenä?. ALPINA-teippaukset ja Csi-etulippa
.
Edit: Aito ALPINAhan tuo ei muutekaan ole. Konepeltikin on normi, vaikka B12 5.7 merkit edessä ja siinä autossahan on konepellissä "kidukset" aitona.
Omakaan tuunaustyylini ei taida olla ihan fiksua, mutta tapojeni vastaisesti menin ostamaan UUDET keltaiset etuvalot. Menevät varmaankin Kasiini. Csi saa olla enemmän orkkiksena. Onpahan jotain erilaista taas siinä autossa:
Mielipiteitä? Orkkisosa, valmistaja Hella made in Germany ja helv. kalliit oli...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEi varmaan kovinkaan tyylikkäältä. ALPINA-teippaukset ja Csi-etulippa
.
Edit: Aito ALPINAhan tuo ei muutekaan ole. Konepeltikin on normi, vaikka B12 5.7 merkit edessä ja siinä autossahan on konepellissä "kidukset" aitona.
Omakaan tuunaustyylini ei taida olla ihan fiksua, mutta tapojeni vastaisesti menin ostamaan UUDET keltaiset etuvalot. Menevät varmaankin Kasiini. Csi saa olla enemmän orkkiksena. Onpahan jotain erilaista taas siinä autossa:
Mielipiteitä? Orkkisosa, valmistaja Hella made in Germany ja helv. kalliit oli...Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostItse ostin myös kasiini kaikki uudet etupään valot, siis myös kokonaisuudessaan ne aukeavat ajovalot ja voit arvata kuinka kalliit ne sitten oli. Onneksi on tullut jo tutuksi merkkiliikkeen varaosamyyjä
Missä kunnossa ne vanhat ovat? Voisin olla kiinnostunut ostamaan ainakin hanttarinpuoleisen.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOstitko mekanismeineen kaikkineen? Eikö Saksasta kannattaisi, saisit "pikkuisen" halvemmalla?
Missä kunnossa ne vanhat ovat? Voisin olla kiinnostunut ostamaan ainakin hanttarinpuoleisen.
2 vuotta tuota on nyt tullut tehtyä ja ensi kesänä se taitaisi viimein tulla valmiiksi ajoon. Mentaliteetti on ollut koko ajan se että mitään vanhan näköistä ei takaisin kiinni laiteta vaan joko kunnostetaan tai ostetaan merkkiliikkeestä uusi. Saksasta en ole viitsinyt lähteä tilailemaan vaan tutun myyjän kanssa on ollut mukava asioida. Toki alennukset ovat hyvät.
Vanhat valot ovat enemmän ja vähemmän "osina" eli sisuskalut ovat poissa koteloistaan. Muutenkin olen kerännyt noita vanhoja "hylättyjä" osia yhteen ja niistä täytyy tehdä jonkinlainen inventaario jossain vaiheessa kun periaatteessa moni niistä on vielä ihan suht käyvä.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Ok. Palaa asiaan, kun saat romuja inventoitua.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment