Originally posted by MouTine
View Post
850 omistajia onko heitä?=)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei lannisteta, mutta realismia. Itselläni ei riitä 5000€ per E31, mitä on tullut noihin laitettua pelkästään osiin. On niissä tietysti ylimääräistäkin kuten esim. lukkoperä Kasiin. Uskoakseni mikae34 on myös monta vuotta omaansa rakenneltuaan kuten minäkin, saanut rahaa sopivasti palamaan.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Käsittääkseni tuo on juurikin se setti joka on myyty sinne Etelä Koreaan...Originally posted by Laku View Post
Jotenkin pidän noista mk:sta etenkin e31 specific speksien takia. Taaksekin saa kunnon leveydet eikä tarvitse aina tyytyä siihen 10" joka useimmiten myytävissä vanteissa on se takaleveys. En toisaalta tiedä mikä vimma noihin on tullut kun pöydällä auton vieressä on kuitenkin kasausta odottamassa täysin kunnostettu setti 19" Rial Daytona Raceja, joihin tilailin Wokkelta aikanaan uudet mittatilaus Rosteri ulkokehät sekä kultaiset kehäpultit. Keskiöt maalattiin BMW Nogaro silveriin joka näyttää varsin herkulliselta mielestäni mauritiusblaun rinnalla.
Ja vielä mitä noihin kuluihin tulee niin Laku on täysin oikeilla jäljillä...Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Totta. Nuo ovat hyvännäköiset ja parhaan kokoiset hyvillä spekseillä. Koottavissa on vain se etu, että voi EHKÄ tehdä mieleisensä sopivalla ET:llä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Pakko kompata noita kuluhommia, omassa yhtälössä tulee melkein 10k€ takkiin kun lasketaan ostohinnan päälle tulleet, autoon kohdistuneet kulut. Ottaen vielä huomioon että remontit olen tehnyt itse, mikäli joutuu teettämään kaiken niin en kyllä voi ko. mallia suositella remonttikulujensa takia.
Tämä oma yksilö oli silloin ostohetkellä kalleimpia ellei kallein ja mielestäni paras myynnissä ollut yksilö 19900€ hintapyynnillään ja kuinkas sitten kävikään, "pientä" laittoa sitä vaan löytyi tästäkin.
Tarkoitus ei ole pelotella uusia e31 harrrastajia vaan kertoa mitä tällaisen auton omistaminen on.
Ps: Auton saa kyllä tosiaan kaupanpäälle kun ostaa nuo minun vanteet
-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
No niin eli niinhän siinä nyt sitten kävi että ostin ne ebayssä myynnissä olleet MK:t pois kuljeksimasta. Suoraan ne eivät minulle kuitenkaan tule vaan ne menevät nyt ensin wokkelle jonka kanssa ollaan tehty sotasuunnitelma mitä niille tehdään. Koitetaan tehdä niistä nyt sitten niin hienot kuin vaan mahdollista.Originally posted by Laku View Post
Hyvä fiilis kyllä kun saa kasiin nyt kunnon leveyksillä olevat vanteet
Nyt täytyy kai pistää noi Rialit sitten kiertoon...
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Onnittelut! Mitä Wokke niille tekee?Originally posted by mikae34 View PostNo niin eli niinhän siinä nyt sitten kävi että ostin ne ebayssä myynnissä olleet MK:t pois kuljeksimasta. Suoraan ne eivät minulle kuitenkaan tule vaan ne menevät nyt ensin wokkelle jonka kanssa ollaan tehty sotasuunnitelma mitä niille tehdään. Koitetaan tehdä niistä nyt sitten niin hienot kuin vaan mahdollista.
Hyvä fiilis kyllä kun saa kasiin nyt kunnon leveyksillä olevat vanteet
Nyt täytyy kai pistää noi Rialit sitten kiertoon...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Tarkoitus olisi kiilloittaa lipat kiiltäviksi ja maalata muuten johonkin gunmetal tyyliseen sävyyn. Wokke ehdotti yhdeksi värivaihtoehdoksi shadow chromea joka on siis sama kuin OEM E39 M5 vanteissa.Originally posted by Laku View PostOnnittelut! Mitä Wokke niille tekee?
Tähän tapaan,
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Ok, mikäs siinä. Lippojen kiiltävänä pitämisessä on toki hommansa sitten.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Wokke on tehnyt niin että hän on lakannut koko vanteet aina yli tällaisissa tapauksissa.
Katsotaan nyt vielä, mitään ei ole vielä lyöty lukkoon. Voisihan ne maalata vaikka kokonaankin esim juuri sillä shadow chromella mutta ainakin minun mielestäni lippa on kiilloitettuna hienompi. Toki jos siinä on lakka päällä niin se ei ole sama asia kuin ilman lakkaa mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta olla jatkuvasti hinkkaamassa hapettumia pois.
Onkos Lakulla ehdottaa jotain?Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Lakka vie aina kiillon kiillotetustakin alumiinista. Tuttua ongelmaa noista koottavista, jotka hapettuu->purettava->kiillotus->kasaus - huoh.
Jos helpolla haluat päästä niin värimassa keskiöiden lisäksi lippoihin ja lakka päälle.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Jep, olen kyllä varsin tietoinen tästäkin ongelmasta. No onneksi on vielä aikaa pohtia tuota. Jos koko vanteet maalaa niin sitten ne eivät minun silmissäni saisi ainakaan olla liian tummat. Tuo shadow chrome voisi olla ihan tyylikäskin koko vanteessa koska se on hieman sellainen kiilloitetun näköinen väri...Originally posted by Laku View PostLakka vie aina kiillon kiillotetustakin alumiinista. Tuttua ongelmaa noista koottavista, jotka hapettuu->purettava->kiillotus->kasaus - huoh.
Jos helpolla haluat päästä niin värimassa keskiöiden lisäksi lippoihin ja lakka päälle.
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Nämä nyt on ihan makuasioita, mutta mielestäni nuo vanteet ovat parhaimmillaan orkkisvärisinä ja tuo shadow chrome sopii uudempiin autoihin kuin E31 IMHO.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Jep, makuasioita täysin, omasta mielestäni taas tuollainen tavis hopea on tylsin mahdollinen väri. Edellinen setti jonka wokke kunnosti ja maalasi (se sinun linkittämäsi) oli jo paljon parempi kun väri oli jo varsin tyylikäs IMHOOriginally posted by Laku View PostNämä nyt on ihan makuasioita, mutta mielestäni nuo vanteet ovat parhaimmillaan orkkisvärisinä ja tuo shadow chrome sopii uudempiin autoihin kuin E31 IMHO.
Auto on liikkumaväline.
Comment
Comment