Ja suora linkki kaavioon:
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Poistin Csi:stä aikaisemman omistajan led-päivävalot parkkien paikalta. Ihan hyvin voi ajaa pelkillä parkeillakin päivisin. Toki noita muitakin vaihtoehtoja on...
Leave a comment:
-
Originally posted by onniheinonen View PostOnko joku kokeillut saada noihin päivävalo toimintoa?
Olisi mukava kun ei tarvitsisi ajella valot ylhäällä...
Selaa tämä topic
Leave a comment:
-
Päivävalot noihin etupuskurissa oleviin "sumareihin"
Onko joku kokeillut saada noihin päivävalo toimintoa?
Olisi mukava kun ei tarvitsisi ajella valot ylhäällä...
Leave a comment:
-
Takalasin vaihdolle tulee hintaa helposti reilun tonnin verran. Lasi+tiiviste ovat liki 700 euroa ja lasinvaihtotyöt siihen päälle. Sen lisäksi pitää purkaa ainakin C-tolppien verhoilu, että sähköt (lämmittimen (jaettu 3 piiriin lasissa) ja antennien) saadaan näkyviin.
Purku- ja kasaustyöt itse tehden säästää monen tunnin veloituksen ja samalla voi syyttää vain itseään rikkoutuneista muoviklipseistä C-tolpan verhoilupaneeleissa. Tai sitten jättää korjaushommat jollekin muulle. Itse hoidin tuon homman palkkaamalla ammattilaiset rikkomaan ja korjaamaan neljännesvuosisadan ikäisiä, hauraita muoviosia.
Leave a comment:
-
Kuskin lasinnostin, onko kukaan remontoinut tuota mekanismia? :think
Minulla on mekanismissa ilmeisesti hieman välystä jossain, koska lasi nousee kierossa ylös. Takapää laahaa hieman alempana kuin lasin etuosa. Tuo HT:n tiivistehän ei oikein tykkää kun lasi kulkee väärässä asennossa :think
Alaspäin lasi laskee kyllä aivan nätisti.
Tuli vain mieleen että onko tällainen "vakio"vika. En ole vielä purkanut edes verhoilua ja katsonut mikä siellä takertaa, mietin vain että tarvittavat osat voisi jo saksasta tilailla valmiiksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by PappaST View PostRaportoi ihmeessä kun homma on tehty. Kiinnostaa löytyikö sieltä takalasin alta ruostetta ja lisäksi oliko sen takalasin irroitus hankala homma koska eräs lasiasentaja minulle aikoinaan uhkaili että saattaa hajota irroitettaessa se lasi kun sitä itse pohdiskelin.
Kuin liene on kallis kasin takalasi? :think
Homma venähti pakkasen takia, kun maalamossa eivät saaneet uunia tarpeeksi lämpimäksi, että luottokorjaamon laatukriteerit olisivat täyttyneet. Maalautin siis katon ja konepellin, kun niiden reunoille oli kertynyt ruostetta rumentamaan ulkonäköä.
Lasinvaihtajille vinkiksi, että ensin kannattaa ottaa lasista omakohtainen näköhavainto, ennen kuin repii vanhan irti. Tuulilasin kanssa meni useampi viikko ja takalasille ei ollut vahvistettua toimituspäivää vieläkään alkuviikosta kysellessäni.
Tänään illalla viisastunen aikataulujen ja hintojen osalta, kun käyn katsomassa tilannetta... :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Hantte View PostTakalasin vaihtoajankohta ratkeaa huomenna, kun toimitusaika selviää.
Tuulilasin alta löytyi niin vähän ruostetta, että takalasin alta ei voi löytyä enempää.
Leave a comment:
-
Originally posted by Hantte View PostOnko joku vaihtanut Kasiinsa takalasia? Jos on, niin millaisessa kunnossa pellit olivat?
Mulla on oma Kasi tuulilasin vaihdossa ja melkein samaan vaivaan (katto- ja tolppaverhoilut menevät korjattaviksi) kai se takalasikin menisi. Vai mitä olette mieltä?
Syy on yksinkertainen: takalasin lämmittimen kaksi piiriä kolmesta on hapettunut poikki ja harmittaa ajella vain noin neljännes lasia sulana...
Tuulilasin alta löytyi niin vähän ruostetta, että takalasin alta ei voi löytyä enempää.
Leave a comment:
-
Originally posted by Hantte View PostOnko joku vaihtanut Kasiinsa takalasia? Jos on, niin millaisessa kunnossa pellit olivat?
Mulla on oma Kasi tuulilasin vaihdossa ja melkein samaan vaivaan (katto- ja tolppaverhoilut menevät korjattaviksi) kai se takalasikin menisi. Vai mitä olette mieltä?
Syy on yksinkertainen: takalasin lämmittimen kaksi piiriä kolmesta on hapettunut poikki ja harmittaa ajella vain noin neljännes lasia sulana...
Leave a comment:
-
Takalasin vaihto
Onko joku vaihtanut Kasiinsa takalasia? Jos on, niin millaisessa kunnossa pellit olivat?
Mulla on oma Kasi tuulilasin vaihdossa ja melkein samaan vaivaan (katto- ja tolppaverhoilut menevät korjattaviksi) kai se takalasikin menisi. Vai mitä olette mieltä?
Syy on yksinkertainen: takalasin lämmittimen kaksi piiriä kolmesta on hapettunut poikki ja harmittaa ajella vain noin neljännes lasia sulana...
Leave a comment:
-
Originally posted by mikae34 View PostMikäs alustasarja sinulla tässä nyt olikaan? Ei minusta mitään pusseja kasiin vaan laatuvalmistajan setti sopivan korkuisena. On kuitenkin jousivaihtoehtoja.
Mulla on KAW:it edessä (-60mm)
ja Cobrat takana (-40mm)
Pikkusen sais olla vaikka matalampikin, mutta ajossa sais taas olle korkeempi.
Olkoon nyt kuitenkin noin :think
Leave a comment:
-
Viime talvena vaivannut IHKA:n vihreiden valojen ja takalasin lämppärin merkkivalon häviäminen on taas ilmaantunut. Onko kukaan koskaan nettiretkillään törmännyt tähän ongelmaan, kaikki muu toimii hyvin paitsi valot. Ois kiva saada vähän kannustavia kommentteja ennenkuin räjäytän IHKA:n kappaleiksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by PappaST View PostNo mikäli multa kysyt niin varmaan se että korkeutta saisi säätää. Tuppaa toisinaan menemään vähä matalalla tuo keula ja sitä saa vahtia ettei säre autoaan. Toisaalta kai se olis kiva joskus vetää toisien kiusaksi ja pään säryksi pussit länään
Ei taida tosin olla hankintahintansa takia nyt minun sijoituslistalla
Leave a comment:
Leave a comment: