BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laku
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Miten tuo s70 koneen putki eroaa m7x koneisten putkesta?
    Originally posted by Morkai View Post
    CSI:ssä 60mm putkea takaosa ja metallikatit, muissa 55mm putkea ja keraamiset katit. Etuosa samanlainen
    Uutta tietoa. Joka tapauksessa juuri 2 viikkoa sitten yksi Ebay-myyjä saksasta vastasi minulle, että se on ahtaampi eli rajoittaa tehoa.

"

Leave a comment:

• Morkai
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    CSI:ssä 60mm putkea takaosa ja metallikatit, muissa 55mm putkea ja keraamiset katit. Etuosa samanlainen
    Last edited by Morkai; 22-06-2016, 20:14.

Leave a comment:

• Tonton
    replied

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by BeiSSi View Post
    Laitoin äsken sähköpostikyselyn suoraan Eisenmannille Saksaan, odotellaas mitä vastaavat sieltä. Olin kyselyssä hieman optimistinen ja menin kehumaan että tilausmäärä todennäköisesti kasvaa kolmesta ylöspäin.
    Joten nyt vois porukka ilmoittautua jos kiinnostaa putkiston hankinta!!

edit:
    Sieltäpä tulikin vastaus nopeasti:
    Dear Mr. Leinonen,

thank you very much for your enquiry. Yes it is possible to purchase exhausts direct at us as we do not have a sole distributor in Finland.
    Much to our regret we must inform you, that Eisenmann Exhaust Systems GmbH does not produce/offer any exhausts/rear muffler for the BMW E31 850CSI with S70 engine.
    Eisenmann offers exhausts for the M70 and M73 engine.
    The total price for 1 x 850i M70 SPORT + 1 x 850i M70 RACE incl. shipping to Finland is 2.600 Euro (incl. 19% German VAT).
    The production time is approx. 3 - 4 weeks after placing the order / prepayment money receipt on our account.
    We are looking forward to your order.

Mit freundlichen Grüßen / With best regards

i.V. Sven Johann
    Hieno homma. Olen mukana ainakin.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by BeiSSi View Post
    Laitoin äsken sähköpostikyselyn suoraan Eisenmannille Saksaan, odotellaas mitä vastaavat sieltä. Olin kyselyssä hieman optimistinen ja menin kehumaan että tilausmäärä todennäköisesti kasvaa kolmesta ylöspäin.

Leave a comment:

• BeiSSi
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Eli kuka meistä nyt soittaa Schmiedmanille ja kysyy hintaa? Kolme ottajaa m70 mallin putkelle, eikö niin? Vai oliko Lakun tarkoitus tilata Csi:n putki?

edit:
    Sieltäpä tulikin vastaus nopeasti:
    Dear Mr. Leinonen,

thank you very much for your enquiry. Yes it is possible to purchase exhausts direct at us as we do not have a sole distributor in Finland.
    Much to our regret we must inform you, that Eisenmann Exhaust Systems GmbH does not produce/offer any exhausts/rear muffler for the BMW E31 850CSI with S70 engine.
    Eisenmann offers exhausts for the M70 and M73 engine.
    The total price for 1 x 850i M70 SPORT + 1 x 850i M70 RACE incl. shipping to Finland is 2.600 Euro (incl. 19% German VAT).
    The production time is approx. 3 - 4 weeks after placing the order / prepayment money receipt on our account.
    We are looking forward to your order.

Mit freundlichen Grüßen / With best regards

i.V. Sven Johann
    Last edited by BeiSSi; 22-06-2016, 08:52. Reason: @ vastaus tuli

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Eli kuka meistä nyt soittaa Schmiedmanille ja kysyy hintaa? Kolme ottajaa m70 mallin putkelle, eikö niin? Vai oliko Lakun tarkoitus tilata Csi:n putki?
    Csi:n putki kyllä joo.

Leave a comment:

• mikae34
    replied

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Supersprintiä Smiidi kuitenkin vielä tarjoaa.

Kysyitkö Marteliuksen x-pipen hintaa?

Eisenmanniin kallistuu.

Palaan tuohon autoosi myöhemmin, mutta jos on ramin vanha, on se mulla Excelissä. Hyvä tietää kuitenkin, että se on nyt sinulla!

Leave a comment:

• BeiSSi
    replied
    Martelius

Tuli vastausta Marteliukselta koskien Supersprinttiä/räätälöityä putkistoa. ks viesti alla.

Supersprintillä on tosiaan yhdet takavaimentimet myynnissä, tuotenumerot 785026 ja 785006.
    Muut heidän 850 bemarin vaimentimet ovat näköjään jo poistunut myynnistä. Niille tulisi yhteishintaa 1319€.

Meillä ei ole valmista tuotetta 850 bemariin muutakuin x-putki. Räätälöinti tulisi siis kyseeseen. Hinnasta päästään noin samaan kuin Supersprint, ellei jopa hieman enemmän.
    Urakkaan menisi arviolta 2 työpäivää. Seuraavia vapaita aikoja räätälöintiin olisi lokakuun alussa.

Taitaa valinta kallistua Eisenmannin suuntaan, vaikka tuo räätälöity putkisto olisi sinällään edullinen että sisältäisi asennuksen. Jos joku kyselee tarjouksia Eisenmannista niin olen mukana kimpassa.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post

Eikö Eisenmannkin hitsata?
    Tähän unohdin vastata. Minä olen käsittänyt niin että Eisenmann on ns. "bolt on" putki eli asennettavissa ilman hitsaus tarvetta ja tämä on minulle ainakin iso plussa.

Minäkin voin kyllä ottaa yhteyttä sinne schmiedmannille ja kysyä vaikka en olekaan mitenkään vakioasiakas siellä...

Leave a comment:

• jx166
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Shogunko on se seppä?
    Joo, kyllä. Saksalainen kaveri, joka ainakin viime vuonna asui Japanissa. Osat tuli kuitenkin Saksasta ja kaikki sujui hienosti, maksoin PayPalilla ainakin silloin.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Minä voin kyllä osallistua Eisenmannin kimppatilaukseen vaikka en alunperin ollutkaan ajatellut vielä hankkia. Luulisi saavan Schmiedmanniltakin ihan asiallisem hinnan jo jos kolmekin tilaisi putket...
    +1. Kenellä on hyvät suhteet Smiidiin, se kysyköön?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by jx166 View Post
    No niin, nostanpas tämän vielä jos aurinkoverho temppuilee. Tuolta löytyy seppä, jolta voi tilata uuden rattaan ja tapin. Korjaantuuko sillä on sitten tuurista kiinni...

http://www.bimmernut.com/forum/showt...ctric-sunblind
    Shogunko on se seppä?

Leave a comment:

• jx166
    replied
    Nosto sonnenrollosta

No niin, nostanpas tämän vielä jos aurinkoverho temppuilee. Tuolta löytyy seppä, jolta voi tilata uuden rattaan ja tapin. Korjaantuuko sillä on sitten tuurista kiinni...

http://www.bimmernut.com/forum/showt...ctric-sunblind

Leave a comment:

Working...
X