Mun autoa ne ehkä koittaa tehdä 39 viikolla, ei ole enään mitään luottoa millon se sieltä tulee.
Jos katselis vuoden loppuun ja sitten saa auto olla mun puolesta.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Mun autoa ne ehkä koittaa tehdä 39 viikolla, ei ole enään mitään luottoa millon se sieltä tulee.
Jos katselis vuoden loppuun ja sitten saa auto olla mun puolesta.
Miksi? Ymmärrän että odotuttaa, mutta ei taida kenelläkään asiat sen paremmin olla. Odottamisen arvoinen värkki on kyllä.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Lisäsin tilaukseen ja nyt jännittämään kuinka kauan se rinkulan heittäminen takakonttiin kestää.
Entäs jos siellä onkin menossa sarja mihin kaikkiin tulee vararengas ja yksi työntekijä latomassa niitä autoihin. Sitten kun tulee poikkeus eli ilman tuota rengasta niin niiden autojen valmistus siirtyy
Mistä te muuten noita tilauksen etenemistietoja saatte? Myyjä jolta ostin ei pidä mitään yhteyttä.
No itse olin yhteydessä "omaan" myyjääni, kun ajattelin ottaa vielä M Tekniikka-paketin, jolloin myyjä sanoi, on auto on juuri menossa tuotantoon, joten ei kannattaisi tehdä sitä. Muuten pitäisi tehdä uusi tilaus kokonaan. Tämän sitten varmistin häneltä kahteen kertaan, jotta asia tuli ymmärrettyä minun puoleltani.
Ensimmäinen omakohtainen kokemus i4: kylmätyypit asuntomessuilla. Oikein miellyttävän tuntuinen penkki ja BMW tutun laadukkaan näköinen sisusta, taisi olla 40:nen m-sport. Mainio ajoasento. Samalla standilla oli iX ja iX3, ensin mainittu iso möhkö, josta ei löytynyt pullean penkin säätöjä (sarkasmia, sarkasmia...) ja fossiiliväännös tämä jälkimmäinen.
huollot/korjaukset!
Mahtaisikohan liittyä tämä siihen kun kuulemma uusia ei ollenkaan luovuteta asiakkaille tällä hetkellä vaan odottelevat jotain fiksiä mistä bmw ei tietenkään kerro mitään.
BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Mahtaisikohan liittyä tämä siihen kun kuulemma uusia ei ollenkaan luovuteta asiakkaille tällä hetkellä vaan odottelevat jotain fiksiä mistä bmw ei tietenkään kerro mitään.
Kyllä ne sen verran kertoo, että BDC vaihdetaan ja se liittyy just lämmönhallinnnan venttiilien ohjaukseen.
Mut ei nyt suoraan sano korjaako se Björnin ongelmaa vai ihan jotain muuta.
Eiköhän luulisi olevan tiedossa tuo lämpeäminen, jos sisällä ilmastointi päällä. I3:n kohdalla olen havainnut mitä ilmeisemmin samaa, helteellä useampi pikalataus ja ilmastointi sisällä päällä, nii latuskäytä tipahtaa jonnekin 30kwh. Eli BMW:n 2013 mallissa jo sama asia, tätä vasten ei heille yllätys.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment