Originally posted by N54
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
-
-
^no saas nähdä, miten käy. Nyt kun olen lueskellut näitä kommentteja, miten jo tuotantopaikalla olleet autot ovatkin tipahdelleet pois paikoiltaan, niin enpä sittenkään usko, että kärryni tulisi syyskuun loppuun mennessä.
Ja muutenkin olen sitä mieltä, että "first in, first out", eli olisi kaikille parasta, jos toimitukset menisivät tilausjärjestyksessä.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post^no saas nähdä, miten käy. Nyt kun olen lueskellut näitä kommentteja, miten jo tuotantopaikalla olleet autot ovatkin tipahdelleet pois paikoiltaan, niin enpä sittenkään usko, että kärryni tulisi syyskuun loppuun mennessä.
Ja muutenkin olen sitä mieltä, että "first in, first out", eli olisi kaikille parasta, jos toimitukset menisivät tilausjärjestyksessä.BMW G05 e45 -22
BMW F11 525d xdrive
BMW Z4 e85 2,5 -04/ BMW E93 328 -07
Ski Doo Summit 850 -22/Polaris -19 850 RMK Pro
ex:
BMW e46 325 cabrio -00
BMW E84 20d xdrive/ VW Crafter 2.5 tdi
BMW f15 40 e / BMW f15 3.0d
BMW f15 3,0 d / BMW f11 520
BMW e91 318d /Porsche Cayenne 3,0 d
BMW e70 3.0d /BMW e88 116d
BMW e91 320d /e90 318d
Volvo xc60 2,4D AWD
Fiat 500 1.4 Sport
Audi A6 2.0 TFSI ja Fordikin on omistettu!!
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post^no saas nähdä, miten käy. Nyt kun olen lueskellut näitä kommentteja, miten jo tuotantopaikalla olleet autot ovatkin tipahdelleet pois paikoiltaan, niin enpä sittenkään usko, että kärryni tulisi syyskuun loppuun mennessä.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Yksi suht järkeenkäypä ja mielestäni suhteellisen hyväksyttävä selitys noille vaihteleville toimitusajoille on, että tehtaalla käännetään nyt kaikki kivet ja kannot mahdollisimman suuren valmistusnopeuden aikaansaamiseksi. Silloin ei välttämättä kannata klassisella tyylillä ajaa uudella tuotantolinjalla FiFo:na vaan ennemmin kasaa autot tuotantoeriin esim. värin, moottorin ja isojen varusteiden mukaan. Tuo selittäisi esim. sen miksi oma karvalakkimalli ei ole tullut ja myöhemmin tilattuja täysladattuja on saanut. Toki joku tolkku tuossa pitää olla, että ei aivan mene järjestys päälaelleen.
Itse kun tilasin 11/21 niin arvioitu toimitus oli 9-10/22 ja epävarmuus nostettiin jo silloin esiin. Siihen nähden jos auto tulisi 11/22 suoritus olisi varsin kohtuullinen. Yksi sota kuitenkin alkanut välissä jne.
Se mikä taas itseä hiertää eniten on huono palvelu ja se että lupauksista huolimatta myyjä ei pidä asiakasta ajan tasalla jotta voisi esim. suunnitella vanhan auton myynnin. Tässä kun on muutaman vuoden ollut Lexus käyttöautona niin se asiakaspalvelun taso on aivan jotain toista kuin BMW:n tapauksessa on koskaan ollut. Harmi että niiden mallisto ei oikein nyt herätä kiinnostusta.MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostHinnastoon on ilmestynyt varusteeksi vararengas merkinnällä vaihtoehtoinen. Onko tietoa minkälainen rengas se on ja mihin sijoitettu? Onko tuo vaihtoehto runflateille vai mille?
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostEi se oletettavasti ainakaan lyhene, jos jotain lisää
Entäs jos siellä onkin menossa sarja mihin kaikkiin tulee vararengas ja yksi työntekijä latomassa niitä autoihin. Sitten kun tulee poikkeus eli ilman tuota rengasta niin niiden autojen valmistus siirtyy
Mistä te muuten noita tilauksen etenemistietoja saatte? Myyjä jolta ostin ei pidä mitään yhteyttä.Last edited by FlyingFinn; 16-08-2022, 11:43.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostLisäsin tilaukseen ja nyt jännittämään kuinka kauan se rinkulan heittäminen takakonttiin kestää.
Entäs jos siellä onkin menossa sarja mihin kaikkiin tulee vararengas ja yksi työntekijä latomassa niitä autoihin. Sitten kun tulee poikkeus eli ilman tuota rengasta niin niiden autojen valmistus siirtyy
Mistä te muuten noita tilauksen etenemistietoja saatte? Myyjä jolta ostin ei pidä mitään yhteyttä.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostMyyjältä tiedustella, oma henkilökohtainen myyjä on hoitanut oman tonttinsa mallikkaasti ja tästä kehut seinäjoen käyttöautolle
Comment
-
Comment