Originally posted by lnaukkar
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lnaukkar View PostHinnastosta löytyy 6NX
Ja tämäkin on hinnastossa 6DR,
mut tän voit ostaa myös jälkikäteen connected drive -kaupasta jos autossa vaan on 360 kamerat (parking assistant plut 5DN)
Suomen konfiguraattorista puuttuu perinteisesti aina jonkin verran varusteita.
Originally posted by BFI18 View PostKyllä, eihän konfiguraattorissa ole M- turvavöitäkään (4GQ)i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostHyvä näin mutta toi video recorder esim oli mun tilatessa valittavana lisävarusteena eli se on poistunut konfiguraattorista.
Tämä kyllä löytyy edelleen tai ainakin siis M-Sport -turvavyöt. 320€ ainakin ilman mitään pakettia.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostOk, kiitos vastauksesta. Olkoon koukku sitten mukana. Ehka siita on viela hyotyakin.
Paljon lisää ja enemmän kivoja palikoita samalla rahalla kuin erikseen valikoimalla.
Kiitokset vielä tänne niille, jotka asiasta vinkkasivat!!
Kylläpä kannatti tulla tänne foorumillei4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostNo niin, kävin tänään Laakkosella sopimassa, että tuleva auto tulee sitten fully charged-varusteilla.
Paljon lisää ja enemmän kivoja palikoita samalla rahalla kuin erikseen valikoimalla.
Kiitokset vielä tänne niille, jotka asiasta vinkkasivat!!
Kylläpä kannatti tulla tänne foorumillei4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostMuutenhan tuo i4 M50 on kyllä upea auto. Hieno ajettavuus, hyvä laatuvaikutelma ja hurja suorituskyky. Verrokkina oli Teslan Model 3 Performance, joka kylla kulkee hyvin, mutta onhan se melkoinen rimpula vs. M50 ja laatu ei vakuuttanut ollenkaan (irvistelvat listat, huonosti istuvat osat, uusi auto nitisi ja natisi yms.)
Itsellä toki valinta olisi I4, jos sähkäriä miettisin, sillä käytännön rangella ei mitään väliä.
Comment
-
-
En tarkemmin tiedä noista maahantuonneista, mut kai siinä joku juttu, mikä vaatis, että maahantuoja joutuisi tekemään jotain aktiivista, tms. ja kun säästetään, ei oo toimistosihteeriä klikuttelemassa ja sanotaan, että Ei KÄY, maksais 3€. ja asiaan vihkiytyvät on lomilla tms.
Eihän auton tuonti Saksasta, käytetty, ole yhtä helppo kuin auton osan (vaihdelaatikko tms.) tai kossupullon tuonti, kai?
Syyttäisin pyroratiaa ja varmuuden vuoksi verottajaa..
Eiku siis tuojan vikahan se on ku yrittää säästää...
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostKysyin tuota auton noutoa tehtaalta. Hankalaa verottajan näkökulmasta. Näin vastattiin kun kysyin. Eli maahantuoja ei kai mahdollista sitä tällä hetkellä.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostVerottajallehan tämä ei kuulu mitenkään. Haiskahtaa pikemminkin perinteiseltä suomalaiselta yrittäjähengeltä. Pahalta tuntuu ottaa maksavalta asiakkaalta raha pois koska siitä on vähän vaivaa kun ei ole aivan rutiinihomma. Weltin sivujen mukaan luovutus onnistuu normaalisti ja paketit on siellä hinnoiteltu.
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostJos kuitenkin ihan vakavissaan mietitään tätä uuden auton hakua Weltistä, niin miten se saataisiin teoriassa toimimaan ja mitä pitäisi huomioida? Esim. millä kilvillä auto lähtisi Weltistä ja kuka ne toimittaisi sinne? Mitä toimenpiteitä vaadittaisiin ennen noutoa ja Suomeen saavuttua?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEikös tuon nyt pitäisi hoitua ihan noilla normaaleilla tarrakilvillä sitten? Kaikki tarvittavat auton tiedothan ostajalla on tiedossa jo kuitenkin.
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostEn usko, että tarrat olisivat toistaiseksi ainakaan hyvä vaihtoehto, niiden käyttö kun on toistaiseksi, miten sen nyt sanoisi "kokeiluasteella" tällaisessa tarkoituksessa. Täytyy huomioida, että homman pitäisi oikeasti toimia jos tällaista alettaisiin tarjoamaan. Siinä kun baanalla siniset valot välähtää, niin keskiverto asiakas tuskinpa osaa sanoa, että foorumilla kerrottiin että tarrat toimii koko EU:ssa.
Ja onhan monet täältäkin autonsa niillä suomeen tuoneet ilman ongelmia.
Itse en niitä tosin ole käyttänyt...viimeisin tulikin rekkakyydillä koronaongelmien takia mutta sitä aikaisemmat punaisilla.
Kaipa nuo punaiset saa sitten myös uuteen autoon ja voihan nyt tehtaan pyytää ne järjestämäänkin ei luulisi olevan iso juttu.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Uusissa saa kilvet kyllä jo tarvittaessa heti kun alustanro on olemassa ja diileri syöttänyt sen trafille.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Kuukausi sitten ajoin Frankfurtista Tanskan ja Ruotsin läpi tarrakilvillä. Ei ongelmia, Tanskan tullissa kysyttiin mitkä noi kilvet on ja pyysi dokumenttia. Vilkas lapun nopeasti ja toivotti hyvää matkaa, muuten ketään ei kiinnostanut. Aion jatkossakin käyttää pelkästään tarrakilpia. Baltiaan tosin en niillä lähtisi.BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
Comment