Nyt on itselläkin muutamia kuukausia takana I5:lla (xdrive40). Erittäin hyvä auto ollut ja olen ollut tyytyväinen laatuun ja mukavuuteen. I4:stä siirryin ja selkeästi askel parempaan.
Hyvin vähän on moitittavaa, mutta muutama asia ärsyttää.
En tykkää kosketusnäytöistä ja ehdoton plussa I5:ssä oli vielä idrive rulla/kiekko, jotta näyttöä ei tarvitse lääppiä. Mutta perkele, että se on huono
. Kaikissa edellisissä bemareissa se on ollut herkkä ja toiminut hyvin, mutta miksi ihmeessä siitä on pitänyt tehdä noin jäykkä ja nihkeä. Erityisesti sivuille ja ylös/alas painallukset vaatii ihmeen paljon voimaa. Ja rullan painamista ei voi tehdä pitämällä kiekon sivuilta kiinni, vaan keskityttävä painamaan sormella keskeltä kiekkoa, jotta se toimii.
Onko se kaikillla noin nihkeä, vai vaatiiko mun kiekko vaan vaseliinia?
Lisäksi ihmeen buginen softa. Kun fyysisiä oikotienappeja käyttää (media, koti, taakse yms) niin välillä se siirtyy randomisti vääriin ruutuihin. Todella raivostuttavaa. I4:n 8.0 versiossa en näin paljon ongelmia havainnut. Olisin luullut, että 8.5 toimisi vielä paremmin.
No suht pieniä ongelmia kuitenkin loppupeleissä hyvässä autossa.
Hyvin vähän on moitittavaa, mutta muutama asia ärsyttää.
En tykkää kosketusnäytöistä ja ehdoton plussa I5:ssä oli vielä idrive rulla/kiekko, jotta näyttöä ei tarvitse lääppiä. Mutta perkele, että se on huono
Onko se kaikillla noin nihkeä, vai vaatiiko mun kiekko vaan vaseliinia?
Lisäksi ihmeen buginen softa. Kun fyysisiä oikotienappeja käyttää (media, koti, taakse yms) niin välillä se siirtyy randomisti vääriin ruutuihin. Todella raivostuttavaa. I4:n 8.0 versiossa en näin paljon ongelmia havainnut. Olisin luullut, että 8.5 toimisi vielä paremmin.
No suht pieniä ongelmia kuitenkin loppupeleissä hyvässä autossa.

Comment