Samaa teki omassa sillon yks ovi. Uus lukko yksikkö ja taas pelaa.
Täytyykin alkaa etsimään lukkoyksikköä. Oliko kalliskin?
Btw, nyt kun muistin. Tilasin ledipolttimoadaptereita kiinasta muutamia erilaisia kun halvalla sai. Parilla eurolla postilaatikkoon. Ei paljon menetä jos joutuu muokkaamaan ja hajoaa. En siis ainakaan nyt heti tarvitse niitä sun adaptereita.
Apparin ovi ei aina aukea lukosta. Sisältä avauskahvaa vetäessä aukeaa aina. Lukkonuppi yrittää nousta mutta jää ns. puoliväliin. Näkee selvästi että yrittää aueta mutta ei ihan aukea.
Onko ainut vaihtoehto vaihtaa oven lukkomekanismi vai pystyykö noita vielä pelastamaan jotenkin?
Samaa teki omassa sillon yks ovi. Uus lukko yksikkö ja taas pelaa.
Apparin ovi ei aina aukea lukosta. Sisältä avauskahvaa vetäessä aukeaa aina. Lukkonuppi yrittää nousta mutta jää ns. puoliväliin. Näkee selvästi että yrittää aueta mutta ei ihan aukea.
Onko ainut vaihtoehto vaihtaa oven lukkomekanismi vai pystyykö noita vielä pelastamaan jotenkin?
Onko kokemusta virta/rattilukon jumittamisesta? Vuosi, pari sitten laitoin uuden lukkopatruunan virtalukkoon, mutta nyt teki kahtena iltana peräkkäin semmosen tempun, että avainta ei saanut menemään virtalukkoon. Rattilukko ei ollut päällä, ja tilanteesta pääsi eteenpäin youtube videon vinkin avulla, eli heiluttelemalla rattia niin, että rattilukko napsahti päälle, jolloin avain taas meni virtalukkoon. Mikähän tuonkin aiheuttaa?
Onko kokemusta virta/rattilukon jumittamisesta? Vuosi, pari sitten laitoin uuden lukkopatruunan virtalukkoon, mutta nyt teki kahtena iltana peräkkäin semmosen tempun, että avainta ei saanut menemään virtalukkoon. Rattilukko ei ollut päällä, ja tilanteesta pääsi eteenpäin youtube videon vinkin avulla, eli heiluttelemalla rattia niin, että rattilukko napsahti päälle, jolloin avain taas meni virtalukkoon. Mikähän tuonkin aiheuttaa?
Potilaana preface jossa takana tasonsäätö. Jos vaihdan taakse ilmapussit kierrejousiin , pitääkö vaihtaa myös iskarit tasonsäädöttömän mallisiin. Iskarien varaosanumero on kyllä eri, mutta toimisko ne vaihtamatta. Onko ilmapussin yllä ja alla kumilärpyttimet kierrejousen tapaan vai pitääkö mun hommata neki?
Itse itselleni vastaten. Jouset ja kumilärpät kun hommaa niin piisaa.
Potilaana preface jossa takana tasonsäätö. Jos vaihdan taakse ilmapussit kierrejousiin , pitääkö vaihtaa myös iskarit tasonsäädöttömän mallisiin. Iskarien varaosanumero on kyllä eri, mutta toimisko ne vaihtamatta. Onko ilmapussin yllä ja alla kumilärpyttimet kierrejousen tapaan vai pitääkö mun hommata neki?
DOT 4 Low Viscosity. Ite olen käyttänyt ATE SL.6, löytyy esim. Fixuksen liikkeistä. Motonetin valikoimassa netin perusteella DOT 4 LV ainoastaan tuo Brembo.
Hei ukot ja akat,mitä jarrunestettä mä menen nyt ostaa e53 2002vm. Löytyyköhän sitä vihreetä purkkia motonetistä mikä ois vissiin bemuun paras.
DOT 4 Low Viscosity. Ite olen käyttänyt ATE SL.6, löytyy esim. Fixuksen liikkeistä. Motonetin valikoimassa netin perusteella DOT 4 LV ainoastaan tuo Brembo.
On ihan eri homma E39 vs. E53. Molemmat on tullut kokeiltua. E39:ssä kojelaudan yläosa irtoaa erikseen. E53:ssa koko kojelauta yhtä puuta ja kojelaudan sekä keskikonsolin saumassa ohjuritapit, eli koko keskikonsoli pitää ensin irrottaa haitoilta.
Hommasin yhden orkkispuhaltimen hyllyyn, käytetyn, vuosi sitten. Mutta en nyt oo varma hommasinko mä sen tohon E53:een sopivana vai onko E39: Pitäis olla jälkimmäiseen
Äkkipikaa erehtyy luuleen että ois sama kun jakaa niin paljon osia. Mutta jossain asioissa tuo "jenkki" on hankalampia ja joissain helpompi.
Jos on E39 hankalampi niin sitten suosiolla uus orkkis paikalle jos purkaa
En tiedä onko kuin verrannollinen E39:iin, mutta ei se siinä ainakaan ole kuin parin tunnin siisti sisähomma. Mutta jos tuon puhaltimen ostaa, niin kannattaa ostaa laadukas. Omassa takerteli joskus, ostin uuden halpiksen ja sehän vibrasi kuin perkele täysillä kierroksilla. No, entinen oli kuitenkin ok kuntoinen kun sitä tarkasteli, kuiva vaan. Sillä takaisin kasaan.
Ja tarvikepaska lähti takaisin tehtaalle..
En lähtisi toimivaa vaihtamaan. Ja tilalle ainoastaan laatuosa, mieluiten Valeo, jos sen vaihtaa
On ihan eri homma E39 vs. E53. Molemmat on tullut kokeiltua. E39:ssä kojelaudan yläosa irtoaa erikseen. E53:ssa koko kojelauta yhtä puuta ja kojelaudan sekä keskikonsolin saumassa ohjuritapit, eli koko keskikonsoli pitää ensin irrottaa haitoilta.
Leave a comment: