Originally posted by matti.h
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 lisäkaukovalo asennus mielessä....
Collapse
X
-
Originally posted by matti.h View PostTuli asenneltua X-vision genesis 800. Omasta mielestä sopii kyllä tosi hyvin tuohon keulalle. Herätteen otin kuskin puolen xenon pitkien läpän johdosta. On kyllä vittumaisen ahdasta mut mahtuu kuitenkin ilman purkamista.
Comment
-
-
Originally posted by matti.h View PostPerinteisellä tavalla kuskin puolen umpion takanta piuha irti, niin tuli johto paremmalle hollille ja mahtuu konehuoneenpuolelta tekemään. Ja liittimessä nasta 5, kelta-punainen johto.
Comment
-
-
Originally posted by matti.h View Post37,5 ja tuossa on ns douple-up toiminto mikä ei kylläkään ole sallittu tieliikenteessä.
Comment
-
-
Originally posted by Miikala View PostPienoinen ot, mutta mitenkäs tuo double up toiminto käytännössä kytketään käyttöön? Vaatiiko kytkennän muutoksia vai onko esim. lampun persiissä joku kytkin mistä tuon saa päälle? :think
Comment
-
-
Originally posted by E39touring View PostTuli vielä mieleen, että mistä välistä pääseet konepellin tuulihakaan käsiksi?
Kun on noin jämptin oloinen sovitus!!
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostKylläpä vaan passaa sopivasti tuohon. Mietin vastaavaa E53:seen vaan ei ihan noin siististi siihen keulaan passaa. Tai sitten laittas reilusti ämpärin kokoiset pyöreät. Paljonkohan ne E53sen omien valojen referenssiluku olikaan?
Kaarevan mallin saa rekkarin alapuolelle sopimaan siten että saa juuri ja juuri samaan tasoon rekisterikilven alustan kanssa.
Itse en sellaistä "tötterö asennusta" kelpuuta joka tulee 5-10cm auton etupuolelle.
Tuli huomattua ledivalon huonot puoletkin kun sai ekan kerran sulatella valoa lämpimällä vedellä. Sopivan jäätävällä sateella ja loskaroiskeessa valo jäätyy umpeen.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostKaarevan mallin saa rekkarin alapuolelle sopimaan siten että saa juuri ja juuri samaan tasoon rekisterikilven alustan kanssa.
Itse en sellaistä "tötterö asennusta" kelpuuta joka tulee 5-10cm auton etupuolelle.
Tuli huomattua ledivalon huonot puoletkin kun sai ekan kerran sulatella valoa lämpimällä vedellä. Sopivan jäätävällä sateella ja loskaroiskeessa valo jäätyy umpeen.
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostX-vision Genesis 600 on jo hommattuna, mutta vielä asentamatta. Kilven yläpuolelle asennettuna tulee tosiaan joitain senttejä eteenpäin, vaikka laittaisi valon takareunan lähes kiinni puskuriin. Tämä valo olikin aika paksu. Toisaalta kilven alapuolella on sitten jo aika matalalla, että kumpi lienee parempi. Jotenkin tuntuu siltä, että mitä ylemmäksi sen valon saisi, niin sen parempi.
Olen kiinnittänyt huomiota että merkistä riippuen alkaa kohta olla suositumpi laittaa se valo sinne kilven alapuolelle kuin yläpuolelle. Eipä taida olla sillä 15cm nostolla niin ratkaisevaa merkitystä.
Comment
-
-
Itsellä on tuo "IKH KAUKOVALO LED 14400LM KAAREVA" kilven alla.
Huomasin että suuntauksella ei ole paljoakaan merkitystä kunhan eteenpäin on. Huomaa kun tiessä on töyssyjä tai mäkeä, valo ei näytä siirtyvän pystysuunnassa juuri ollenkaan. Pistemäisempi valokuvio vaatiikin sitten jo suuntausta. Alempi asennuspaikka antaa hieman sumuvalomaisen kayttäytymisen esim. lumisateessa, eli ei tee valomuuria niin paljoa.
*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostItsellä on tuo "IKH KAUKOVALO LED 14400LM KAAREVA" kilven alla.
Huomasin että suuntauksella ei ole paljoakaan merkitystä kunhan eteenpäin on. Huomaa kun tiessä on töyssyjä tai mäkeä, valo ei näytä siirtyvän pystysuunnassa juuri ollenkaan. Pistemäisempi valokuvio vaatiikin sitten jo suuntausta. Alempi asennuspaikka antaa hieman sumuvalomaisen kayttäytymisen esim. lumisateessa, eli ei tee valomuuria niin paljoa.
Eli ei se asennuskorkeuskaan varmaan muutamasta sentistä ole kiinni. Toki voi olla, että auton eteen tulee liian kirkas pläntti, jos lyhty on ihan alhaalla?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Comment