Tekstiviesti tarkempaan tietojen kyselyyn paljasti seuraavaa:
Käyttöönotto 30.12.2004
Ensirekisteröinti 25.11.2011
Joko seisonut seitsemän vuotta myymättömänä TAI onko mahdollista, ettei Trafin tilastot tunne esimerkiksi Saksan rekisteröintikertoja (ei mainintaa alkuperämaasta), jolloin oikeat kilometrit voivat olla...noh niin..
Kiitokset näkemyksistänne!
Näissä tää"helmi"hieman sumenee kun on 3.0 benziini vehje...kulutus ja laiskuus käsikädessä ...tai no makuasiahan tämä...toiset tyttärestä ja toiset äideistä..
Taitaa olla joku italian tuonti mistä puuttuu penkinlämmittimet, ja jos siinä on niin ne on jälkiasennetut "biltema" katkaisijat jossain penkin reunoilla..
...niin, eikös tuosta puutu juuri alkuperäiset penkinlämmittimen katkaisijat. Nehän pitäisi olla tuossa keskikonsolissa ilmastoinnin paneelin alapuolella molemmilla puolilla.
Taitaa olla joku italian tuonti mistä puuttuu penkinlämmittimet, ja jos siinä on niin ne on jälkiasennetut "biltema" katkaisijat jossain penkin reunoilla..
Tätä juuri tarkoitin .
200 mentyjä on kaikkialla (tosin kunnossa olevia vähemmän).
Tuolla ajelet 40tkm lisää tauluun niin ei hinta juuri muutu.
On silti alta 100tkm ajettu & vieläkin "uudenkarhea".
Suorastaan ilmainen helmi mut toi 2011 rekisteröinti tarkoittaa milloin rekattu suomeen. Ei siis tietoja saksanajalta ?
Liekö kaksikilpinen pirssi enkä tarkoita etu- & takalaattaa.
Ei kait auta, kun ottaa ja kysyä suoraan mitä faktoja myyjäliikkeellä on tarjota.. Näillä eväillä todella houkutteleva, kun nettiauton listauksen mukaan vain 4000e kalliimpi, kuin vuoden vanhemmat 160-170tkm ajetut
Suorastaan ilmainen helmi mut toi 2011 rekisteröinti tarkoittaa milloin rekattu suomeen. Ei siis tietoja saksanajalta ?
Liekö kaksikilpinen pirssi enkä tarkoita etu- & takalaattaa.
Jos kaikki ok, niin erikoista jos viikon viihtyy kaupattavana.
Tuo on suorastaan ilmainen.
Tekstiviesti tarkempaan tietojen kyselyyn paljasti seuraavaa:
Käyttöönotto 30.12.2004
Ensirekisteröinti 25.11.2011
Joko seisonut seitsemän vuotta myymättömänä TAI onko mahdollista, ettei Trafin tilastot tunne esimerkiksi Saksan rekisteröintikertoja (ei mainintaa alkuperämaasta), jolloin oikeat kilometrit voivat olla...noh niin..
Eikös x5 tullu lukot (jarruja käyttävät) nimenomaan faceliftin yhteydessä? Avoimet perät ilman lukkoja + nelikko kun on aika turhaa, jää helpommin jumiin kuin takaveto jossa lukko
Kyllä tuo jarruilla tapahtunut renkaanlukitus on ollut jo ennen faceliftiä. Faceliftin yhteydessä tuli portaattomasti voimaa eteen ja taakse säätävä jakovaihteisto, kun taas ennen faceliftiä jako oli kiinteä (35/65).
Näin siis olikin tarkoitus sanoa, mutta oli hiukan epäselvä sanavalinta tuossa aikaisemmassa mailissa (nyt korjattu). Kyllä noissa rullatesteissä X-Drive näyttää toimivan paremmin, mutta onhan ne kuitenkin monesti aika keinotekoisia tilanteita. Vastaavan tasapuolisen lähtötestin tekeminen luonnonolosuhteissa lienee kuitenkin aika vaikeaa...
Eikös x5 tullu lukot (jarruja käyttävät) nimenomaan faceliftin yhteydessä? Avoimet perät ilman lukkoja + nelikko kun on aika turhaa, jää helpommin jumiin kuin takaveto jossa lukko
Paremminha bemmi tuossa linkissä olevassa testissä meni ku Audi
Näin siis olikin tarkoitus sanoa, mutta oli hiukan epäselvä sanavalinta tuossa aikaisemmassa mailissa (nyt korjattu). Kyllä noissa rullatesteissä X-Drive näyttää toimivan paremmin, mutta onhan ne kuitenkin monesti aika keinotekoisia tilanteita. Vastaavan tasapuolisen lähtötestin tekeminen luonnonolosuhteissa lienee kuitenkin aika vaikeaa...
Tässä jotain: -04 on jo facelift ja kaikissa facelift-malleissa on 6-vaihteinen ZF:n laatikko ja X-drive. Muistaakseni oli niin, että läpät löytyy vain DPF:n kanssa. Ainakaan omassa "ei-DPF" mallissa ei ollut läppiä.
Audin Quattron toiminnasta ei kokemusta muuten kuin Yuotube-vertailuja katsoneena. Ihan hyvin ilmeisesti paikkaansa puolustaa, kuten esim. tästä käy ilmi: http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM. Itse olin ihan tyytyväinen X-Driven toimintaan. Eteni todella hyvin esim. syvässä lumessa, jos vain piti vauhtia yllä. Paikaltaan lähtiessä akseleiden välillä portaattomasti voimaa jakava jakovaihteisto toimi mielestäni hyvin (kuten em. linkki osoittaa), mutta samalla akselilla tapahtuva renkaiden jarruttaminen olisi voinut tapahtua hiukan nopeammin. Kerkesi aina jonkin verran kuopaista ennenkuin voimaa siirrettin toisen puolen renkaalle. Lukkoperäähän se nyt ei tietty voikaan vastata.
Juu pitää se alkaa vissii tosissaa kattelemaa noita jos sattuis hyvä yksilö kohalle. Tällä hetkellä nettiautossa on 3 jotka sopis budjettiin ja löytyy tarvittavat varusteetja väri on sopiva, tonnin sisällä on kaikkien hintaerot, 2 vm05 ja 1 vm04.
Paremminha bemmi tuossa linkissä olevassa testissä meni ku Audi
Tällä hetkellä kuljettimen virkaa toimittaa 2010 A3 manuaali quattro mut en jaksa hämmentää sitä keppii ni jos sitä laittais taas automaatin, ku yks on ollu aiemmi vm 04 320dA ja siit kyl tykkäsin.
Sinällää miulle on ihan sama millä tavalla neliveto on toteutettu, kunha sillä pääsee mäestä liikkeelle samalla tavalla ku kesällä. Nyt muutaman talven Audilla ajelleena oon kyl sitä mieltä, et kunnon nastarenkailla tää Haldexin neliveto toimii paremmi ja nopeemmi ku Torsen, ja tuo x-drive lienee kanssa sähköllä ohjattu... Tai ainekaa sutimisvalo ei syty koskaa koha ei nyt iha kaasu pohjassa laita kytkintä sivuu
Pitänee myös katella jos Saksan maalta löytyis, tarjontaa on ainakin riittävästi.
Elikkäs mites nyt jos hakusessa olis vm. 05 tai uudempi malli 3.0 diiselinä ja 218hv, niin onko ne faceliftejä? ZF:n laatikko? Onko ne kaikki x driveja? Toimiiko tuo x drive lähellekkään samalla tavalla ku audin quattro (kokemusta sekä Torsen että Haldex)? Saako luistoneston samalla tavalla pois ku muissa bemareissa et kerran ku painaa ni vetoluistonesto pois ja pitkään ku painaa ni koko ajonvakautusluistonestohässäkkä pois? Mistä tietää onko imusarjassa läppiä, vai oliko se niin että DPF:n kansa on läpät? Mistä tietää onko DPF? Saako astinlaudat laitettua jälkeenpäin?
EDIT: Lisätään sen verran, et 04 kelpaa myös jos löytyy 218hv, eli onko sekin jo sit facelift?
Tulipas litannia, kiitos etukäteen
-Tommi
Tässä jotain: -04 on jo facelift ja kaikissa facelift-malleissa on 6-vaihteinen ZF:n laatikko ja X-drive. Muistaakseni oli niin, että läpät löytyy vain DPF:n kanssa. Ainakaan omassa "ei-DPF" mallissa ei ollut läppiä.
Audin Quattron toiminnasta ei kokemusta muuten kuin Yuotube-vertailuja katsoneena. Ihan hyvin ilmeisesti X-Drive paikkaansa puolustaa, kuten esim. tästä käy ilmi: http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM. Itse olin ihan tyytyväinen X-Driven toimintaan. Eteni todella hyvin esim. syvässä lumessa, jos vain piti vauhtia yllä. Paikaltaan lähtiessä akseleiden välillä portaattomasti voimaa jakava jakovaihteisto toimi mielestäni hyvin (kuten em. linkki osoittaa), mutta samalla akselilla tapahtuva renkaiden jarruttaminen olisi voinut tapahtua hiukan nopeammin. Kerkesi aina jonkin verran kuopaista ennenkuin voimaa siirrettin toisen puolen renkaalle. Lukkoperäähän se nyt ei tietty voikaan vastata.
Leave a comment: