Osaisko joku tarkentaa mistä toi vaihtoventtiili tarkkaanottaen löytyy esim kuvalla tai muuten. Kuskin etu sisälokari etu vai takaoosa? Ei viittis turhia katteita purkaa
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Asentelin E70:n Thermo Top C:n ja pitäs sisäpuhallinohjaus vielä tehdä. Onko tietoa IPCU:n kytkentää E ja A ja LIN bus maan (läpät) katkaisua varten johtimien värejä. Pinnitkään ei olisi pahitteeksi.
No, itse tein sillain että laitoin ebaystä ostetun pwm-ohjaimen (2€) releen kautta suoraan puhaltimen pwm-tuloon. Saa säädettyä hyvin kohdalleen puhallinnopeuden. http://www.ebay.co.uk/itm/PWM-Dimmer...-/201718743804 tommoinen.
Toinen vaihtoehto on hommata kalliin tuntuinen (60€) pwm-icpu-rele mitä ei voi konffailla.
Kytkentä suoraan sinne puhaltimen luo. Itse otin sille vaihtoreleelle mikä käskyttää puhaltimen ohjauksen päälle, niin ohjauksen kelalle dde-kotelosta, sieltä löytyi toimilaitteiden 12V ohjaus mitä pysty käyttämään.
Mutta en kyllä läppien käyttöjännitteitä ruvennut hinkkaileen, ja ihan hyvä, sillä ole ollut ongelmia vaikka en moista tehnyt, auto on lämmin ja kaikki toimii. Oman kokemuksen perusteella en siis kehoita moiseen lähtemistä.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Tuli tänään laitettuu vastus omaan äksään. En vielä kerennyt testaamaan. Ilmeisesti webasto ei käynnisty jos bensavalo palaa? Samalla tuli tarkkailtua ajossa koneen lämpöjä jotka ei nouse kun 70-75c ajossa. Termari? Kumpi näistä paukkuu yleensä EGR vai toinen termari?
Tasä kuitenkin hieman kuvia tuleville nikkareille.
Tuli tänään laitettuu vastus omaan äksään. En vielä kerennyt testaamaan. Ilmeisesti webasto ei käynnisty jos bensavalo palaa? Samalla tuli tarkkailtua ajossa koneen lämpöjä jotka ei nouse kun 70-75c ajossa. Termari? Kumpi näistä paukkuu yleensä EGR vai toinen termari?
Tasä kuitenkin hieman kuvia tuleville nikkareille.
Perjantaina vaihtui molemmat termarit tuohon meidän autoon. Lämmöt ei nousseet yli 70 asteen. Kannattanee vaihtaa molemmat termarit samalla.
Tuli tänään laitettuu vastus omaan äksään. En vielä kerennyt testaamaan. Ilmeisesti webasto ei käynnisty jos bensavalo palaa? Samalla tuli tarkkailtua ajossa koneen lämpöjä jotka ei nouse kun 70-75c ajossa. Termari? Kumpi näistä paukkuu yleensä EGR vai toinen termari?
Tasä kuitenkin hieman kuvia tuleville nikkareille.
Kiitos. Auttaa paljon. Pitää askarella itsekin
G05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020 Tesla Model S Long Range Raven | Pearl White – 2020
Ei onnistu E70:ssä softapuukotuksella. Muutos tehdään samalla logiikalla kuin E60/61, eli vaihtoventtiilin tilalle tehovastus. E70:ssä homma vaan on fyysisesti työläämpi, kun venttiili pitää kaivaa esiin kuskinpuoleisen etulokarin alta ja tehdä homma suoraan sinne.
Löytyskös Oulusta ketään osaavaa tahoa tekemään tuon orkkiswebaston modauksen E70:een? :think
Niin jästi kyllä olen, että hiljattain hommattu Möhkö seisoo parkissa aina siihen, että joko kelit lämpee reilusti plussan puolelle tahi asiaan järjestyy ratkaisu modauksen kautta
Pistäkäähän messua, jos tuo ketään kiinnostaisi työnä.
Riittääkö vastukseksi 25w 33 ohmia? Vai mitä on käytetty? Ei ilmeisesti tarvi koodata mitään?
Laita se 47 ohm, joka on suurin resistanssi, jonka Webasto hyväksyy. Pienemmällä resistanssilla toki toimii, mutta vastus lämpenee enemmän ja vaatisi siten myös enemmän tehonkestoa.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Toimiiko e70 .ssä sama vastus modaus palikka kun f ssarjalaisissa? Myyntiosastolla olis valmiiksi tinattuja vastuksia mitkä toimii ainakin f sarjalaisissa
Toimiiko e70 .ssä sama vastus modaus palikka kun f ssarjalaisissa? Myyntiosastolla olis valmiiksi tinattuja vastuksia mitkä toimii ainakin f sarjalaisissa
Toimii.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment