Originally posted by x55x
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		X5 E70 3.0d webasto lämmittämään moottoria
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Eikö tuo muutos pidä kuitenkin tehdä siellä vaihtoventtiilillä lokarin alla? Miten tuo sitten on yksinkertaisempi, kuin vastus vaihtoventtiilin tilalle?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kyllä kuskinpuolen lokasuojan alla..ei tarvi tinakolvia etsiä ja asennella turhaan kuumenevia/virtaavieviä vastuksia.letkuje yhdistämine ja yhden tulppaus n.3min .Originally posted by Clavurion View PostEikö tuo muutos pidä kuitenkin tehdä siellä vaihtoventtiilillä lokarin alla? Miten tuo sitten on yksinkertaisempi, kuin vastus vaihtoventtiilin tilalle?
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kait se on makuasia että miten tekee. Huomattavasti vähemmän se 47 ohm vastus syö virtaa kuin alkuperäinen solenoidiventtiili. Eikä tarvitse etsiä klemmareita, muhveja, letkupuristimia jne
. Lopputulos kummallakin tavalla täysin sama, poislukien virrankulutus.
							
						-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tottakai jos haluaa valmiita liitoksia napsia poikki ja harjoitella kolvailua..makuasia ku mittaa kuumeen ensi takapuolesta ja heti perää suusta..Originally posted by böntti View PostKait se on makuasia että miten tekee. Huomattavasti vähemmän se 47 ohm vastus syö virtaa kuin alkuperäinen solenoidiventtiili. Eikä tarvitse etsiä klemmareita, muhveja, letkupuristimia jne
. Lopputulos kummallakin tavalla täysin sama, poislukien virrankulutus.
		
							
						Last edited by x55x; 02-12-2015, 20:17.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tähän keskusteluun sopinee laittaa kysymys tuon legendaarisen vastuksen (min.25w,47ohm) kytkemisestä. Kohde siis X5 e53 3.0d -06, jossa vaihtoventtiili (RealOEM 64126918924 jos oikein ymmärsin) on hyvin esillä vasemman umpion vieressä. Mieluiten vain irrottaisin liittimen vaihtoventtiilistä ja kliksauttaisin johdon kiinni liittimeen johon vastus on jo valmiiksi keekoiltu kiinni sisällä lämpimässä kahvin ja pullan ääressä.
Clavurion mainitsi jo että malli on sama kuin pesurin suuttimen lämmityksessä, mutta pystyykö joku heittämään ilmoille oikean mallinumeron. Itse en noista saanut tihrustettua mallinumeroa näkyviin. Nettiaikana on jo helpompi tilata pienet osat kotiin kuin rymytä pitkin maita ja mantuja putiikkeja ja osia etsimässä. Tarttis vaan tietää mitä tarttee.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Väärä korimalli otsikon keskusteluun. E53:ssa ei modauksessa tarvi käsiään liata. Homma hoituu täysin koodaamalla.Originally posted by Naava View PostTähän keskusteluun sopinee laittaa kysymys tuon legendaarisen vastuksen (min.25w,47ohm) kytkemisestä. Kohde siis X5 e53 3.0d -06, jossa vaihtoventtiili (RealOEM 64126918924 jos oikein ymmärsin) on hyvin esillä vasemman umpion vieressä. Mieluiten vain irrottaisin liittimen vaihtoventtiilistä ja kliksauttaisin johdon kiinni liittimeen johon vastus on jo valmiiksi keekoiltu kiinni sisällä lämpimässä kahvin ja pullan ääressä.
Clavurion mainitsi jo että malli on sama kuin pesurin suuttimen lämmityksessä, mutta pystyykö joku heittämään ilmoille oikean mallinumeron. Itse en noista saanut tihrustettua mallinumeroa näkyviin. Nettiaikana on jo helpompi tilata pienet osat kotiin kuin rymytä pitkin maita ja mantuja putiikkeja ja osia etsimässä. Tarttis vaan tietää mitä tarttee.
							
						E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kyselepäs Majordrake nimimerkiltä (Viacar Oy). Teki tuohon omaan möhköön modauksen autoa ostettaessa ja hienosti lämpiää moottori. Vartin lämmittämisen jälkeen nesteet noin 40 asteiset.Originally posted by Rivikuus View PostOlisko Jyväskylän lähistöllä joku joka voisi tehdä tämän e70 X5:seen?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mikäs tuohon X5 e70 on järkevä ratkaisu saada mottori lämpimäksi ja sisätilat kanssa. Onko näistä mihinkään ? http://www.tt-thermo.fi/
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Last edited by Niilopi; 07-01-2017, 22:08.F11 530Da -11
E70 X5 3.0Da -08
E92 330XDa -06
E53 X5 3.0Da facelift -05
E90 320Da m-sport -06
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Nykäsin itelle tällä viikolla vastuksen paikalleen ja venttiili löyty sieltä sisälokarin takaosasta. Aika vittumainen oli purkaa näkyville ja muutama kiinnike pitää käydä ostamassa. Huomenna pääsee kokeilemaan että lämpeneekö se kone vai menikö joku vikaan.Originally posted by Niilopi View PostOsaisko joku tarkentaa mistä toi vaihtoventtiili tarkkaanottaen löytyy esim kuvalla tai muuten. Kuskin etu sisälokari etu vai takaoosa? Ei viittis turhia katteita purkaa
Onks tässä kuvassa toi mihin letkut näyttäis menevän
https://www.google.fi/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8
							
						Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
 

Comment