Noin kolmen AMK-saksankurssin osaamisen perusteella sanoisin että kyseisissä umpioissa ei ole E-merkintää, mutta en nyt 100% luottaisi tähän tulkintaani
Näytää samalta ja tulis euroopasta? (Italiasta)
Jonkun verran kalliimmat kuin Dectanen sivuilta... Mistä nuo Dectanen sivun tuotteet postitettais? onko euroopasta?
Näytää samalta ja tulis euroopasta? (Italiasta)
Jonkun verran kalliimmat kuin Dectanen sivuilta... Mistä nuo Dectanen sivun tuotteet postitettais? onko euroopasta?
Hyvin todennäköisesti ovat samat lamput tuossa linkissä. Dectanen tuotteet tulevat muistaakseni Saksasta.
ps. eipä multa oo kukaan noista valoista katsastuksessa mitään E-merkintöjä kysellyt. Moni konttorisetä luulee varmaan orkkisvaloiksikin tms.
E36 325i Sedan -90
Triumph Bonneville T100 "Scrambler" -09
Jättäisin tuollaiset riisit laittamatta.
Rinkulat on noissa lähes poikkeuksetta aivan liian pienet auton mittasuhteisiin nähden joten näyttää sirristelevältä minnihiireltä kun taas orkkisvaloissa on arvokas ja miehekäs luukki.
Ei ole muutenkaan period correct tuollaiset kikottimet joten harmoniat ja fengshuit kusee muroihin.
Olen kerran nähnyt enkelit mitkä sopi Z3:seen, ne oli täysin customina tehty, niissä oli kehän halkaisija ja muoto sama enkelissä kuin orkkisvaloissa ja valo ei ollut mitään 7000 kelviniä violetin väristä roskaa.
Jättäisin tuollaiset riisit laittamatta.
Rinkulat on noissa lähes poikkeuksetta aivan liian pienet auton mittasuhteisiin nähden joten näyttää sirristelevältä minnihiireltä kun taas orkkisvaloissa on arvokas ja miehekäs luukki.
Ei ole muutenkaan period correct tuollaiset kikottimet joten harmoniat ja fengshuit kusee muroihin.
Olen kerran nähnyt enkelit mitkä sopi Z3:seen, ne oli täysin customina tehty, niissä oli kehän halkaisija ja muoto sama enkelissä kuin orkkisvaloissa ja valo ei ollut mitään 7000 kelviniä violetin väristä roskaa.
Kiitos kommentista.
On muuten totta, että netissä myytävissä tuning valoissa ei pääse kiinni rinkuloiden mittasuhteisiin.
Harmittavaisesti, kun en siis tiedä, alkuperäisissä on semmoinen rinkula umpioiden ympärillä,
mutta ei kai niihin mitään valoo saa?
Olisipa taitoa muokkailla näitä alkuperäsiä!
Eli, eihän alkuperäisissä mitään rinkuloita oo ollu?
Mitenkäs tuo valokuvio muokataan oikeanpuoleiseen liikenteeseen?
Jaappanin tuonti ja täysin orkkis.
Liittyiskö tuo toisen kuvan polttimon aukosta näkyvä "rauta" jotenki valokuvion muokkaukseen?
Kiitos etukäteen!
Ps. Mites muuten tuon korkeudensäätömoottorin saa irti? Ihanko vaan kiertämällä ja vetämällä?
Edit: itse itselle vastaten, KIERTÄMÄLLÄ, KALLISTAMALLA ja ULOS OTTAMALLA, ei vetämällä (ei siis voimaa ollenkaan!)
Mitenkäs tuo valokuvio muokataan oikeanpuoleiseen liikenteeseen?
Jaappanin tuonti ja täysin orkkis.
Liittyiskö tuo toisen kuvan polttimon aukosta näkyvä "rauta" jotenki valokuvion muokkaukseen?
Kiitos etukäteen!
Ps. Mites muuten tuon korkeudensäätömoottorin saa irti? Ihanko vaan kiertämällä ja vetämällä?
Edit: itse itselle vastaten, KIERTÄMÄLLÄ, KALLISTAMALLA ja ULOS OTTAMALLA, ei vetämällä (ei siis voimaa ollenkaan!)
Miten homma onnistui, minulla vielä japani umpiot kiinni, mutta jos helpolla modaus, niin voisi kanssa dremelöidä?
Kojelaudan keskisuuttimista ei tule ilmaa juuri ollenkaan millään lämppärin vivun asennolla. Onkos tämä systeemi täysin mekaaninen vai onko jotain älyä siellä välissä? Auto on 1999 valmistunut Z3 Coupe ja pyöritettävillä lämppärin nupeilla varustettu jos niitä nyt useampaa mallia onkaan.
Liittyiskö tuo toisen kuvan polttimon aukosta näkyvä "rauta" jotenki valokuvion muokkaukseen?
Paha sanoa. Sun täytyy löytää lhd lamppu (tai ainakin kunnon kuva siitä) ja vertailla. Voi olla, että kuvio tulee lasin hionnasta jolloin raudan tiplaamisella ei tule riittävän oikeaa kuviota.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Comment