Originally posted by fraatti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt, mutta mistä?
Collapse
X
-
Henski
-
Originally posted by HenskiVaiheessa itselläkin. Lisätieto M20 asennuksesta ei todellakaan ainakaan pahentaisi asiaa. Sytkä lähinnä arveluttaa sekä asentoanturi pitää funtsailla. Niin ja kartat eivät olisi ainakaan pahitteeksi. Täytynee sitten selailla noita squirtti sivuja urakalla kun tulee kunnolla ajankohtaiseksi asia.
Jeps. Tuo karttahomma on vähän semmonen ja tämmönen että ei valmiista kartoista taida oikein hyötyä olla.. Kuitenkin ne joutuu säätämään juuri siihen koneeseen niin se on melkeen se ja sama että alottaako nollasta vai ei.
Kampiakselille vaan kolmetappia ja hall anturi lukeen niitä niin siinähän se sytkä on.. ja boshin sytkämoduli vielä jatkoks jossei tossa m20 se jo vakiona ole..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Henski
Originally posted by fraattiJeps. Tuo karttahomma on vähän semmonen ja tämmönen että ei valmiista kartoista taida oikein hyötyä olla.. Kuitenkin ne joutuu säätämään juuri siihen koneeseen niin se on melkeen se ja sama että alottaako nollasta vai ei.
Kampiakselille vaan kolmetappia ja hall anturi lukeen niitä niin siinähän se sytkä on.. ja boshin sytkämoduli vielä jatkoks jossei tossa m20 se jo vakiona ole..ja säästää 9%... Eli voinko hyödyntää squirtin kanssa tuota motronikin sytkää jollakin tapaa ja vielä toimivastikkin? Mitä nuo anturit joita olen poistamassa kertovat?
No olisi nyt jotakin mistä lähteä säätämään kun olis karttoja. Täytynee niitä penkoa sitten kun on ajankohtaista.
Comment
-
Originally posted by HenskiM20B25 Motronikki vehje on ja vaihdelaatikossa pari anturia... Laatikoksi on tarkoitus tosin vaihtaa ZFja säästää 9%... Eli voinko hyödyntää squirtin kanssa tuota motronikin sytkää jollakin tapaa ja vielä toimivastikkin? Mitä nuo anturit joita olen poistamassa kertovat?
No olisi nyt jotakin mistä lähteä säätämään kun olis karttoja. Täytynee niitä penkoa sitten kun on ajankohtaista.
tossa hieno kuva kuinka tapit laitetaanF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Joo, helpolla voi kasailla pikkuselle koelevynpalaselle sen. aika simppeliä hommaa. omassa taitaa olla itse piirilevyn koko jotain 10x15mm tms..ja ihan normaalia reikälevyä. Jos vaan sitten muistaa et ei kytke sitä C1 konkkaa ihan niinkun netissä oli aikonaan vaan timeripiirin omien ohjeitten kanssa oikein. Ei siis +5.v ja timerin reset pinnin välille....
Last edited by Suutari; 24-12-2004, 13:56.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Joo, totta. Ei tota välttämättä olis tarvinnut rakentaa. En mä tolla yhtään bugia löytänyt koska olin kasannut MS:n piirilevyn virheettä. Sen sijaan enemmin mulla oli ongelmia saada toi stimulaattori rakennettua toimintakuntoon. Sitä kasatessa tein monta bugia, joita ihmetellessä meni aikaa melkein enemmin kuin itse MS:n kasaamiseen.
Sen verta oon kuitenkin nynny ja kokematon näitten ruiskujen kanssa, ett olen edelleen ihan tyytyväinen tohon stimulaattorin kasaamiseen. Sen rakentaminen sekä sen kanssa leikkiminen on opettanut monta juttuu.
Comment
-
-
Originally posted by SuutariJoo, helpolla voi kasailla pikkuselle koelevynpalaselle sen. aika simppeliä hommaa. omassa taitaa olla itse piirilevyn koko jotain 10x15mm tms..ja ihan normaalia reikälevyä. Jos vaan sitten muistaa et ei kytke sitä C1 konkkaa ihan niinkun netissä oli aikonaan vaan timeripiirin omien ohjeitten kanssa oikein. Ei siis +5.v ja timerin reset pinnin välille....
Ei aina muisti toimi...onneks tuli kyssäri niin tarkistin ton timerin pdf:stä..eli kun tuo reset ei ole käytössä niin se on parasta sitoa V+:aan ohjeitten mukaan. Itellä oli juurikin tuon takia ongelmia sen stimun toimimisen kanssa kun C1 oli maissa kuten scemoissa. En tiiä miks eivät ole korjanneet(tai no voin arvata..) sitä tuonne Manuaaliin nettiin kun on tuosta ollut juttua msefilläkin ja olen tuon korjauksen siellä maininnut. nyt ovat poistaneet senkin threadin..et semmosta.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment