M52tub25 turbo (ms42) ja nissanin maffi, joka skaalattu ecuun, 2048kg maf patch päällä, 668cc dekat jotka kirjattu ecuun, pitääkö vielä säädellä kuorma-akseleita kun vetää niin pirun rikkaalle kun maffi ylittää 4v alueen. Kokeilin maffi karttaa tiputtaa ~35% tuolta 4-5v alueelta rötääminen loppui, mutta arvot menee niin pieneks ettei toi voi olla oikeatapa saada sitä toimimaan. Kokeilin nyt muuttaa maf kartat takas ja vääntökäyrät 600-->1007, ei ole vielä kokemusta miten auto noilla muutoksilla pelaa. Vapari alue muuten ok, paitsi ihan pieni kaasun painaminen vetää koneen tosi rikkaalle eli meinaa stumpata esim liikkeelle lähdössä, mikähän asetus tähän voisi auttaa ?
Edit: Vakio suuttimilla ja nissanin maffilla toimi ihan normaalisti, tässävaan se mahdollisuus ettei kone ahdoilla rikkaalle päässy vaikka suuttimet olis ollu täysin auki, koska virtsus on niin pieni.
Edit: Vakio suuttimilla ja nissanin maffilla toimi ihan normaalisti, tässävaan se mahdollisuus ettei kone ahdoilla rikkaalle päässy vaikka suuttimet olis ollu täysin auki, koska virtsus on niin pieni.
Comment