Originally posted by WSE1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Originally posted by MakeH View PostMistä porukka nykyisin tilaa noita D-CAN lukijoita USB liitännällä? Joku heitti linkin joskus mutta hukkasin sen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Osaako joku kertoa/tietää/arvella, että olisiko tällä (KLIK) kaapelilla mahdollisuutta toimia uudempienkin autojen kanssa.
Comment
-
-
Pystyykö Carsoft 6.5 http://www.e-ville.hk/fi/product/3233/bmw_carsoft_6_5 laitteella/laitteistolla kuittamaan (E34 525i -96) airbag vikakoodin. Valo ilmeisesti kuitattu (katsastusta varten) aikaisemminkin. Mutta se alkaa taas palamaan pidempään, kun joku on istuuntunut repsikan penkillä. Valo siis palaa normaalia pidempään, n. 1min käynnistyksestä.
Comment
-
-
Eipä kait ihan suoranaisesti aiheeseen liity mut silti. Oisko jollain Turun lähellä autoa (ODB II portillla ja 1996 >) Jossa ois jotain vikakoodia päällä mikä pitäis kuitata? Haluisin koittaa kuitata ne puhelimella ihan vaan testiksi toimiiko mun setti monessakin eri autossa. Omassa ei vikakoodeja ole enkä viitsi niitä väkisinkään aiheuttaa...
Comment
-
-
Originally posted by .:Dam:. View PostEipä kait ihan suoranaisesti aiheeseen liity mut silti. Oisko jollain Turun lähellä autoa (ODB II portillla ja 1996 >) Jossa ois jotain vikakoodia päällä mikä pitäis kuitata? Haluisin koittaa kuitata ne puhelimella ihan vaan testiksi toimiiko mun setti monessakin eri autossa. Omassa ei vikakoodeja ole enkä viitsi niitä väkisinkään aiheuttaa...*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostTärkeämpää on saada ne vikakoodit luettua ja vielä niin että niistä saa selkoa.
Comment
-
-
Originally posted by Satyrr View PostTuli ostettua bmw E46 323iA vm.99 (k.o 10/98) ja tarkoituksena olisi hommata itelle vikakoodien lukulaite. Minkälaista settiä porukka käyttää? Tekeekö näillä halvoilla lukulaitteilla mitään vai kannattaisiko läppäriin ostaa kaapelit ja ohjelmat? Autossa on se pyöreä PIN20.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by .:Dam:. View PostJust ton takia kiinnostaiskin koittaa jollain toisella autolla jossa on joku vika just nyt päällä. Pitäis pystyy lukemaan ja kuittaamaan mut en oo viel päässy käytännös koittamaan...
Jos autossa on esim. org varashälytin niin kaikki sen hälytykset jäävät vikamuistiinF40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by erese View PostSaahan noita "pikkuvikoja" itsekin aiheutettua
Jos autossa on esim. org varashälytin niin kaikki sen hälytykset jäävät vikamuistiin
Ja ennenkuin joku kysyy oonko tehny itellein hienon hatun pahvilautasesta ja foliosta ja värkänny ite vanhasta kommunikaattorista, nauloista ja herätyskellosta oman patentin niin http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=185623 vastaus on ei, kaupallisilla tuotteilla mennään. Palikka kotiin 165€ + softat puhelimeen ja nyt on autossa halutessa korjattu nopeus, polttoaineen kulutus, ahtopainemittari, parempi trippi, polttoainepaine, gyrometri, paljonko on milläkin vaihteella ajanut, jonkun tasoset rata-ajat yms turhaa p#skaa mitkä saa logattua talteen tarvittaessa. Sääli vaan ettei omasta vessasta saa ulos katalysaattorin lämpöjä ollenkaan. Bensaturbolla tost sais enempikin irti. Omat bemut taas niin vanhoja tai terminoituja ettei niissä oo mitään pistoketta mistä resetoida mitään...
Comment
-
-
ADS Interface
Löyty mielenkiintoinen topikki tuosta ADS Interfacesta:
http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1728326
Comment
-
-
Kertokaapas joku tyhmälle mitä kaikkea tarvitsen viimesen päälle diagnosointiin ja koodailuun.
Hommat on tuttuja mutta kun on inpaa, dissii, miljoonaa eri piuhaa, mikä toimii & mikä ei etc. niin meinaa olla pää pyörryksissä.
Eli MODIC ja DIS on tuttu vehje mutta onko INPA sit siltä väliltä?
Itse olen näillä uudemman sukupolven vehkeillä (eli termit ISSS, ISTA, ISIS yms. on tuttuja) bemareitten kanssa joskus värkkäillyt jopa työkseni mutta nyt oon vähän "tööt" kun pitäis omaa systeemiä rakennella ihan mielenkiinnosta.
Löytyy COM-portillinen läppäri Windows 7 32-bittisellä, saakos tässä pelittämään?728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by ttw View PostKertokaapas joku tyhmälle mitä kaikkea tarvitsen viimesen päälle diagnosointiin ja koodailuun.
Hommat on tuttuja mutta kun on inpaa, dissii, miljoonaa eri piuhaa, mikä toimii & mikä ei etc. niin meinaa olla pää pyörryksissä.
Eli MODIC ja DIS on tuttu vehje mutta onko INPA sit siltä väliltä?
Itse olen näillä uudemman sukupolven vehkeillä (eli termit ISSS, ISTA, ISIS yms. on tuttuja) bemareitten kanssa joskus värkkäillyt jopa työkseni mutta nyt oon vähän "tööt" kun pitäis omaa systeemiä rakennella ihan mielenkiinnosta.
Löytyy COM-portillinen läppäri Windows 7 32-bittisellä, saakos tässä pelittämään?
Jos haluaa päästä autoihin käsiksi 96-2007, niin siihen kelpaa halpa OBD2-USB-piuha ja OBD2-pin20 sovitin. Tälläsen vaan joutuu itse rakentamaan vaikka ebaystä löytyvistä perusmallin OBD-kaapeleista tai ostamaan tältä foorumilta esim. jartzalta valmiin.
DIS on diilerisofta huollon tarpeisiin ja INPA + sen oheisohjelmat on valmistajan softa kehitystyöhön ja sellaseen. Eli DIS for dummies ja INPA for pros. Molemmat kannattaa olla, mutta pelkällä INPA:lla ja sen oheisohjelmillakin pärjää.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment