saas nähdä miten pelittää tuolla vag kaapelilla kunhan kiinan pojat saa lähetettyä pin20 sovittimen tänne suomeen asti. täytynee kokeilla sitten kanssa onnistuuko käyttö pitkällä usb-johdolla. live datan lukeminen taitaa olla vaikeahkoa muuten kun on pistoke tuolla konehuoneen puolella.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Originally posted by Jozpen View Postsaas nähdä miten pelittää tuolla vag kaapelilla kunhan kiinan pojat saa lähetettyä pin20 sovittimen tänne suomeen asti. täytynee kokeilla sitten kanssa onnistuuko käyttö pitkällä usb-johdolla. live datan lukeminen taitaa olla vaikeahkoa muuten kun on pistoke tuolla konehuoneen puolella.:think
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostSe konehuoneen pistoke pitää irrottaa pidikkeestään et saa käännettyä töpseliä alemmas/kumoon muuten ei sovi konepelti kiinni. Olen käyttänyt tavallista usb-jatkokaapelia jonka sit tuonu apparin sivuikkunasta sisään.
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostOnko kenelläkään tietoa millä piuha/ohjelma yhdistelmällä pystyy lukemaan E36 M3:n ECM-tiedot.
On kokeiltu INPA:lla ja Carsoftilla ja ei onnistunut?
Comment
-
-
onkohan tuossa kkl-vag usb adapterissa vika vai missä menee vikaan... -98 e39 530d on kyseessä ja muut modulit toimii inpalla mutta DDE 4.0 ei saa yhteyttä. kerran onnistuin lukuisten yritysten jälkeen saamaan yhteyden ja toimi muutaman minuutin jolloin sain kerran vikakoodit vilkaistua. webasto ei vastaa myöskään mutta kun en tiedä toimiiko tuo webasto yleensäkään kun ei ole kylmää keliä vielä ollut.
com portin asetuksia:
com 1, 9600 bittiä sekunnissa, databittejä 8, pariteetti none, stopbittejä 1, vuonon ohjaus ei mitään
lisäasetuksista:(käytä FIFO puskureita) vastaanottopuskuri 8 ja siirtopuskuri 8.
dde 4.0 kun valitsee niin toimii usein sen verran että tunniste tiedot näkyy ja sitten tulee virhe ilmoitus. joko ifh-0003 datatransmission to interface disturbed tai ifh-0009 no response from control unit.
ohjelmana on inpa 5.0.2 ja scripti bmw group rectification progmams usa. jotain muitakin scriptejä kuten samaa uk versiota olen yrittänyt ladata muttei ole toiminut sen paremmin. käyttis on win xp home edition. alkaa menemään sormi suuhun mutten vielä viittis uutta adapteria ostaa jos vika onkin asetuksissa. ehdotuksia?
Comment
-
-
Originally posted by Wexi View PostUusi läppäri tuli hommattua, jossa on vain usb portteja. Jos joku voisi laittaa infoa mistä saisi hommattua varmasti toimivan usb adapterin CS ja inpa piuhoille. Kiitän.
Kysäisepä foorumilta jartsa02:lta, toimitti mulle usb-päällä olevan kaapelin parissa päivässä, suosittelen. Hintakin oli sitä luokkaa, etten edes harkinnut tilailemista mistään ebaystä...
Comment
-
-
Originally posted by RJH View PostKysäisepä foorumilta jartsa02:lta, toimitti mulle usb-päällä olevan kaapelin parissa päivässä, suosittelen. Hintakin oli sitä luokkaa, etten edes harkinnut tilailemista mistään ebaystä...
Joten jos joku tietää täysin toimivan vehkeen, niin otan ilmoituksen mielellään vastaan.
Comment
-
-
Obd
Eikös uudemmissa ole ihan normi obd "lakisääteisesti"e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by jaskap View PostEikös uudemmissa ole ihan normi obd "lakisääteisesti"*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Ehdotuksia ongelmaan.
Merimmiesliiton hyväksymä INPA 5.02 ja kiinakaapeli ei päästä lukemaan autosta mitään tietoja.
Battery ja ignition valot ok, mutta mitään infoo ei tule autosta?
Kaapelista tsekattu kytkennät ja ne on 14,15,17,19,20.
17 ja 20 navat sillattu vielä erikseen hyppylangalla.
Välijohdosta 1 johdin on kytkemättä, eli ei täys kytketty??
Autona e36 320iA 6/-92
Comment
-
Comment